Skocz do zawartości

Pytanko odnosnie EXC?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Od dawna Ktm ma dwie "mapy zapłonu", jest to magiczny kabelek pod zbiornikiem, spięty to mapa agresywna, rozpięty mapa łagodna. Pod ten kabelek podłącza się tuningowe przelączniki map montowane na kierownicy. Nie łudź się że różnica między dwoma mapami jest duża, jest to subtelna różnica odczuwalna głównie w ciężkim terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam , panowie doradźcie mi co zrobić..

jedna śruba widoczna na zdjęciu mocująca wysprzęglik jest nieoryginalna. Ogólnie w środku chyba jest już zjechany gwint bo nie mogę żadnej śruby normalnie wkręcić :/ przez to gdy wciskam sprzegło minimalnie jedna strona się rusza i powstaje mini szczelina przez którą cieknie olej,

co byście zrobili ? zanim się za to wezmę :)

pozdrawiam

DSC_0043.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiercić otwór, wstawić tulejkę i nagwintować pod oryginalną śrubę.

Wersja "druciarska" to uszczelnić wysprzęglik(nowa uszczelka) i dobrać odpowiednią średnicowo i długościowo śrubę pod ten zepsuty otwór, bo to że jest tu nieoryginalna śruba nie powinno mieć wpływu na wyciek. Możliwe że sam wysprzęglik jest uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dostępne takie sprężynki do reanimacji gwintu. Działa to tak że rozwiercasz otwór, gwintujesz go specjalnym gwintownikiem dedykowanym pod konkretny rozmiar sprężynki, wkręcasz nierdzewną sprężynkę (ona tak na prawdę jest po prostu gwintem z zewnątrz i wewnątrz) i gotowe. Wnętrze sprężynki stanowi gwint o takim samym rozmiarze jaki był pierwotnie. Sprężynki te mają takie nacięcia uniemożliwiające ponowne jej wykręcenie. Masz wtedy mocniejszy gwint niż w oryginale. Do jednego rozmiaru gwintu musisz mieć specjalne wiertło, gwintownik i sprężynkę. http://allegro.pl/v-coil-naprawa-regeneracja-gwintow-gwint-m5x0-8-de-i3611487764.html

To jest jedyna profesjonalna metoda naprawy gwintu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

witam, narodziło mi się kilka pytań odnośnie 200 exc.

1. Miedzy króćcem ssącym a membrana jest uszczelka, to wszystko to ma być złożone tylko na uszczelce?
Podobne pytanie mam z tym niby oringiem w gaźniku (nr5 na serwisowce), tylko on?
- pytam bo próbuje wyszukać skąd cieknie mi paliwo w tym miejscu a jak rozbierałem to były ślady jakiegoś sylikonu...
niby króciec ssący był popękany z zewnątrz ale w środku jest z nim wszystko ok, gdzie można jeszcze szukać potencjalnego wycieku?
2. Jakie jest optymalne przełożenie napędu dla niego? obecnie mam 14/48 zmieniać go przy wymianie napędu?
3. Od jakich modeli i roczników jeszcze mogą spasować tylne plastiki z airboxem? Można to kupić np bez airboxa?

4. Moze mi ktoś podesłać foto jak ma oryginalnie wyglądać zewnętrzna strona airboxa, tam którędy dostaje się powietrze? Bo w moim jest to poklejone jakaś niby mata razem z bocznym plastikiem i nie wiem czy to rozrywać o/lub odklejać.

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...