nowytzrdt Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Jaki olej do tylnego amortyzatora WP w KTM??Bo wlałem 15WL-150 amortyzol z orlenu(tylko taki miałem a chcialem jezdzić).No i jest lipa bo troche za miękki.A i jeszcze jedno pytanie bo miało wejść tego oleju 330ml a weszło mi tylko ok 300ml czy przed wlaniem oleju trzeba jakosc odpowiednio opowietrzyć albo jakoś specjalnie nalewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Jaki olej do tylnego amortyzatora WP w KTM??Bo wlałem 15WL-150 amortyzol z orlenu(tylko taki miałem a chcialem jezdzić).No i jest lipa bo troche za miękki.A i jeszcze jedno pytanie bo miało wejść tego oleju 330ml a weszło mi tylko ok 300ml czy przed wlaniem oleju trzeba jakosc odpowiednio opowietrzyć albo jakoś specjalnie nalewać?Teraz to bym Ci radził wysłać ten amortyzator do regeneracji, żeby uniknąć kolejnych wydatków. I nie pytaj dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Jaki olej do tylnego amortyzatora WP w KTM??Bo wlałem 15WL-150 amortyzol z orlenu(tylko taki miałem a chcialem jezdzić).No i jest lipa bo troche za miękki.A i jeszcze jedno pytanie bo miało wejść tego oleju 330ml a weszło mi tylko ok 300ml czy przed wlaniem oleju trzeba jakosc odpowiednio opowietrzyć albo jakoś specjalnie nalewać?Odpowiednia procedura jest apropo regeneracji tylnego amora. Ciekaw jestem jak nabiłeś gaz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Odpowiednia procedura jest apropo regeneracji tylnego amora. Ciekaw jestem jak nabiłeś gaz....Normalnie wentylkiem 7 barów azotu.Podaj tą procedure jesli mozesz.Generalnie chodzi o to ża amor chodził normalnie ale ciekł przed śrubke regulacji dość mocno przy zbiorniku z gazem.Teraz już nie cieknie tylko jest problem własnie ze zła gęstościa oleju albo nie wiem z czym skoro olej normalnie wyleciał to i musi sie dać go tam wlać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Amortyzol, 7 bar ? Oleju w amortyzatorze ma być full(nadmiar i tak wyleci), bez nawet mikro bąbelka powietrza. Ciśnienie ok 10 bar czystego azotu a nie powietrza. Jeśli potrzebujesz mam nową, nie otwartą litrową bańkę IPONE MONO SHOCK fluid do tylnych amortyzatorów za 60+ wysyłka (normalna cena ok 90) Moje doświadczenie z tylnymi amorkami ogranicza się Kayaby, ale z tego co krąży opnina to do tylnego amorka WP potrzeba specjalnej pompki do zalania i odpowietrzenia oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Amortyzol, 7 bar ? Oleju w amortyzatorze ma być full(nadmiar i tak wyleci), bez nawet mikro bąbelka powietrza. Ciśnienie ok 10 bar czystego azotu a nie powietrza. Jeśli potrzebujesz mam nową, nie otwartą litrową bańkę IPONE MONO SHOCK fluid do tylnych amortyzatorów za 60+ wysyłka (normalna cena ok 90) Moje doświadczenie z tylnymi amorkami ogranicza się Kayaby, ale z tego co krąży opnina to do tylnego amorka WP potrzeba specjalnej pompki do zalania i odpowietrzenia olejuNo z tym amortyzolem z orlenu to lipa ze ciul ale tak jak mowilem innego nie miałem a chciałem jezdzić.Cisnienie ma być na bank ok 7 barów bo juz mi kilka osób tak mówiło z tego forum także, nabiłem azotem, ale co do powietrza to wielkiej roznicy nie ma w porównaniu do azotu w koncu 78 % powietrza to azot.No teraz mam pytanie czy ten olej jest taki ciulowy czy tego poprostu się nie da zrobić? Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Amortyzol, 7 bar ? .... ale z tego co krąży opnina to do tylnego amorka WP potrzeba specjalnej pompki do zalania i odpowietrzenia olejuI dlatego właśnie moją pierwszą odpowiedź autorowi pytania uzasadniłem tak, a nie inaczej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 I dlatego właśnie moją pierwszą odpowiedź autorowi pytania uzasadniłem tak, a nie inaczej :biggrin:Czyli buła, no trudno i tak było zepsute.Z drugiej strony nie wiem jaka taka pompka miała by działać,wtłaczac olej jak tłok "na hama"?pytam z ciekawość :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zły olej, zła ilość oleju, złe ciśnienie gazu i prawdopodobnie błąd przy składaniu, dlatego nie chodzi jak trzeba. Apropo gazu to pojedź na tor motocrossowy w 30 stopniowy upał kiedy w amortyzatorze masz powietrze zamiast azotu to zobaczysz co się będzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zły olej, zła ilość oleju, złe ciśnienie gazu i prawdopodobnie błąd przy składaniu, dlatego nie chodzi jak trzeba. Apropo gazu to pojedź na tor motocrossowy w 30 stopniowy upał kiedy w amortyzatorze masz powietrze zamiast azotu to zobaczysz co się będzie działo.Jasne to juz wiem że jest zły olej i raczej złą ilośc wlałem.Teraz chodzi mi o to czy kupic lepszy olej odwiednio go wlać czyli wlewam lekko dociskam amora(opowietrzam w ten sposób)i dolewam az do 330 ml potem nabijam 10 atm i co będzie latał?Czy jednak trzeba mieć tą pompke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Żeby wymienić olej to musisz wyjąć tłoczysko i zbiornik gazu. Inaczej będziesz się bawił i bawił tak w uj czasu a i tak pewnie nie odpowietrzysz oleju do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Najprawdopodobniej nie zrobisz tego sam, chodzi głównie o odpowietrzenie amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 No i o takie odpwiedzi mi chodziło.Trzeba wysłac amor do regeneracji :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Powtarzam więc trzeci raz. Amortyzator do regeneracji. Zapłacisz 300zł i będziesz miał spokój na dłuższy czas. A sam takimi eksperymentami to najprędzej mu zrobisz kuku. Wiem z własnego doświadczenia, a nie z internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 PDs lożysko to GXSW16.32 takie jak oryginał z teflonem koszt ok 70zł ale tańsze PGE 16x zwykłe stalowe koszt ok 30złdzis wreszcie rozebrałem tego pds-a, ktos założył jakieś 3 zwykłe łożyska, ale o dziwo luz nie był duży czyli jak powiem w sklepie ze chcę PGE 16x to dostanę odpowiednie łożysko? aha sprawdzcie sobie miejsce styku oslony amora z miejscem w ktorym jest dolne łozysko PDS-u mnie ta plastiwkoa oslona wytarła z 5mm alu wahacza i calkiem zblizyla siędo łożyska, coś tam trzeba będzie załozyc gdzieś kiedys widzialem jak gosc mial neoprenową skarpetkę na dolnym łożysku, moze warto to załozyc? do koła tylnego wstawiam cokowliek najtańszego, byle nie allballs + zwykle uszczelniacze zobaczymy ile przetrzyma muszę tez tarczę i klocki wymienić, z tego co pamietam idzie dostać za dopłatą klocki+sworzeń który je trzyma(tył), bo mój już ma dosyć?psco do jazdy na tuleji to spaliłem ok 75l benzynki, ~25mth, kat smiga super,motul 800 1-50(lepiej chlapie niz midland :) ), nic sie nie gotuje, moc jest, zresztą koledzy na yz, cr i rm tez nie narzekają na tuleję, ciekawe jak będzie później, po sezonie,coś tam mi czasami pocieknie spod głowicy, ale do środka nie bierze, bo nie ubywa plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.