hatsan Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) Witam, jak spuścić płyn chłodniczy z hondy cbr f1? Czy to jest ten wąż? http://picasaweb.google.com/hatsan2008/ChO...939988101676818 Pozdrawiam. Edytowane 6 Listopada 2009 przez hatsan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Nir, to nie ten waż. Po drugiej stronie masz pompę cieczy, jedna ze śrubek w jej obudowie powinna służyć do spuszczania płynu. PS. Jak nie masz pojęcia o mechanice, radzę skorzystać z serwisówki, nie będzie potem rozczarowania, że coś spieprzyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) O to chodzi?? http://picasaweb.google.com/hatsan2008/ChO...947738053533650 :icon_question: Edytowane 6 Listopada 2009 przez hatsan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Dokladnie, opok opaski masz srobe do spuszczania plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ee, to będzie raczej ta śrubka obok, ta która jest centralnie nad dolną śrubą mocującą pompę, ale jak zauważył Paweł, najlepiej sprawdzić w serwisówce. Pamiętaj też o spuszczeniu płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Powinien iść od niego wężyk do wlewu na chłodnicy. Trzeba go odłączyć i tamtędy spuścić. Pozdr Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tak, o to chodzi. A odkręcasz tę śrubkę najbliżej środka, pod klucz 10 mm (pozostałe pod 8 mm - tych nie ruszasz). Można też po prostu zdjąć wąż. Efekt będzie podorby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Otworzyłem zaślepkę ze zbiorniczka wyrównawczego ( ten po prawej stronie moto pod siedzeniem) i odkręciłem śrubę wspominaną wcześniej, ale płyn nie leciał, kilka kropelek i koniec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 W taki sposób nie spuścisz płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. Musisz, tak jak już było wyżej napisane, odłączyć od niego wężyk który idzie do wlewu chłodnicy i nim zlać płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tak zrobię, ale mi chodziło że płyn nie leci jak odkręcę śrubkę, tylko kilka kropel i koniec, a płynu w układzie jest dużo więcej... Z góry dzięki za odp. :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Moto musi być nagrzane.Dopiero wtedy bierz sie za spuszczanie płynu.Ostrożnie.Śrubka to ta,o której pisał Lime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ciepły czy zimny płyn i tak powinien zlecieć, zanim zaczniesz go spuszczać odkręć korek wlewu na górze chłodnicy, trzyma on ciśnienie. Bez jego zdjęcia układ bedzie trzymał płyn na zasadzie strzykawki obróconej do góry nogami - jak tylko wyjmiesz tłoczek jej zawartość szybko wyleci, a bez tego "zassie" sie i raczej nic nie puści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 :banghead: :banghead: Jak spuści gorący płyn to już napewno odechce mu się mechaniki.... Odkręć korek od chłodnicy bo tak wytwarza się podciśnienie, tak jak ci poprzednik radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 :banghead: :banghead: Jak spuści gorący płyn to już napewno odechce mu się mechaniki.... Odkręć korek od chłodnicy bo tak wytwarza się podciśnienie, tak jak ci poprzednik radzi. Q..ka.To On nie odkręcił korka wlewu :icon_question: Chyba się starzeję i młodym ludkom nie potrafię dać dobrej rady.Tempota moja lub ich :banghead: Trochę myslenia,pozwólcie popracować waszym szarym komórkom, a nie będzie niedomówień :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hatsan Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Myślałem, że wystarczy otworzyć zbiorniczek wyrównawczy. Odkręciłem korek od chłodnicy i ładnie płyn zleciał do końca. Teraz wystarczy tylko opróżnić zbiorniczek wyrównawczy?? Czy moto może być w zimie bez płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Moze jezeli nie bedzie pracowalo, ale powinno miec plyn zalany, jako ze chroni on wnetrze silnika przed korozja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi