the-one Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 niby ta sama cena, ale mam wieksza swiadomosc ze kupuje od niemca i ze maszyna byla regularnie serwisowana, tak mi sie wydaje przynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 F2 fajny sprzęcik, wygodny, wytrzymały i szybki jak na moto klasy 600. Mam właśnie takie do sprzedania w dobrym stanie, 100% orginał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Kupuj 750, bo na 600 po miesiacu bedziesz sie wqrwial, ze nie ma mocy :). Jak ja kupowalem swojego sprzeta (po DT 125), to na maxa sie go balem, ale szybko przeszlo :D (co nie znaczy, ze nie mam respektu). 600 Nie bardzo chce isc na gume i trzeba strzelac ze sprzegla. Krotko mowiac troche brakuje, a tak poza tym super motorek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Niedawno kupilem CBRke z 94 roku.Mialem wczesniej F3 i znalalzem kilka roznic od F2 ktore nie daja mi spokoju.Czy w F2 jest pompa paliwa?Dlaczego kontrolka od biegu jalowego nie gasnie po wrzuceniu biegu? Gasnie dopiero w momencie gdy puszczam sprzeglo :) Motocykl dziwnie zachowuje sie podczas uruchamiania na zimno. Ssanie jakby wogole nie dzialalo (fakt, ze linka jest troche luzna i dziala dopiero pod koniec)Podczas pracy na zimno silnik glosno grzechocze. Domyslam sie , ze to rozrzad lub zawory. Co radzicie? Zmieniac lancuszek rozrzadu? Wyregulowac dobrze napinacz? Regulacja zaworów? Drogo wychodzi wymiana rozrzadu? Pytanie z innej beczki: czy mozna zdjac oryginalna naklejke z owiewki w taki sposob aby pozniej ja ponownie wykorzystac? Przy recznym sciaganiu taka naklejka rozciagnie sie i zmieni swe wymiary Moze znacie jakis sposob? Zeby dokladniej Wam to zobrazowac pokaze fotke: http://images1.fotosik.pl/7/dbxf93j02xqxn8jn.jpg Tak na marginesie: poszukuje kompletnej czachy do F2. [ Dopisane: 29-12-2005, 10:07 ]Czy nikt mi nie pomoze? Nikt na tym forum nie ma CBRki F2 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolf Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Witam Postaram sie w mairę swoich możliwości odpowiedzić na Twoje pytania. 1, Pompy paliwa brak2. Co do ssania, sprawdz linkę - czy nie jest urwana. U mnie działa od połowy zakresu.3. U mnie gaśnie po wbiciu biegu, nie wiem czemu u Ciebie dopiero po sprzęgle.4Jak Ci grzechocze - to łańcuszek rozrzadu :D U mnie tak sie dzało jak padł napinacz. Jeżeli cichnie po jakimś czasie to sprawka napinacza. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Witam. Koledze padł napinacz i miał takie właśnie objawy,po czasie padł do końca i znikło ciśnienie oleju.Po wymianie napinacza jest cisza i silniczek pracuje jak należy. Jakby ktoś potrzebował kierunkowskazy do cbr f 2są przednie i tylne, kolega ma na sprzedaż bo przerobiłna inne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Przepraszam za "wredny spam", ale gdybys potrzebowal stelaz givi pod kufer centralny to zglos sie do mnie na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Witam!!!Na początku gratuluję zakupu 8) Z tym grzechotaniem to napinacz, chyba każda CBR cierpi z tego powodu. Z kontrolką jest na 100% coś nie tak. Linka od ssania za luźna. Spytaj sie na priv gościa o loginie "Złoty" w sprawie tej Twojej czachy. Jakiś czas temu wspominał że posiada i chce sprzedać. Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 2. Co do ssania, sprawdz linkę - czy nie jest urwana. U mnie działa od połowy zakresu.Linke sprawdzalem dziala prawidlowo. Tylko dlaczego motocykl na ssaniu nie wchodzi na wyzsze obroty? Musze go wspomagac gazem zeby nie zgasl. Jak sie rozgrzeje to jest OK.3. U mnie gaśnie po wbiciu biegu, nie wiem czemu u Ciebie dopiero po sprzęgle.Tez mnie to dziwi. Czy w dzwigni sprzegla jest jakis czujnik? 4Jak Ci grzechocze - to łańcuszek rozrzadu :P U mnie tak sie dzało jak padł napinacz. Jeżeli cichnie po jakimś czasie to sprawka napinacza.W F3 tez mialem takie objawy i tez obstawialem napinacz choc go nie wymienialem. Czy drogi jest taki napinacz? Slyszalem, ze niektorzy zakladaja napinacz lancuszka od RFy (ponoc sa lepsze) Jakby ktoś potrzebował kierunkowskazy do cbr f 2 są przednie i tylne, kolega ma na sprzedaż bo przerobił na inne. Poprosze kontakt. Potrzebuje tylko przedni lewy. Przepraszam za "wredny spam", ale gdybys potrzebowal stelaz givi pod kufer centralny to zglos sie do mnie na priv.Swoj tez chetnie sprzedam :D Spytaj sie na priv gościa o loginie "Złoty" w sprawie tej Twojej czachy. Jakiś czas temu wspominał że posiada i chce sprzedać. To wlasnie od kolegi "Złoty" kupilem ten motocykl i nic nie mowil ze ma czache.Czy ktos powie mi jakie dokumenty sa wymagane do rejestracji motocykla (z Austrii?) Czy ktos potrafi okreslic rok produkcji na podstawie numerow ramy, lub innych danych? Niby kupilem motocykl z 94 roku, ale zaczynam miec watpliwosci :)Z tym grzechotaniem w silniku to mam nadzieje, ze to tylko lancuszek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Kolego własnie siedlem na kompa i nie ladnie widze ze sie zaczyna dziac :twisted: po pierwsze to silniczk ladnie chodzi.Musisz wyregulowac zawory bo nie byly regulowane.Znam sie troche na tym bo juz nie jednego japonca miałem milo mlodego wieku....Co do wieku CBR to jest w 100% z 1994 roku.Jak byłes u mnie to koledzy sobie jaja robili ze numery były bite......Po drugie po co bym miał ściagać sprzet bez kwitu a pozniej jeszcze kupować do niego akurat austryjackie kwity??Jakbym mial przebijać numery(czego nie robie i nie bede robił)to bym kupił polski papier i bym sie nie je*ał.Dokumetny masz wszystkie wiec nie przejmuj sie tym.Zreszta byłes przeciez ze mna w urzedzie i Ci wszysto powiedzieli co nie??Wiec prosze nie obsmarowywuj mnie za moimi plecami.Jak bys mial jakis problem to bys zadzwonil a nie pisał maile.Bylem troche w niemczech po yamahe xj 600 diversion wiec nie bylo czasu kiedy odpisac.Doskonale widziałeś co kupowałes wiec nie miej teraz do mnie po czasie pretensji.Motocykl nie miał zadnych wad ukrytych wiec uwazam ze jestem co do Ciebie w porzadku.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 W porzadku. Przepraszam jesli zle sie wyrazilem i zle mnie zrozumiales. Reszte wyjasnimy na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasek Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 mam pytanie bardziej do specjalistów mechaników czy ten motor CBR F2 da się przyblokować żeby miało mniejsza moc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Da sie bo kazdy motocykl blokuja w Niemczech jesli jego uzytkownik ma za krotko prawo jazdy... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasek Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 czy już kiedyś ktoś to robił ile to kosztuje ??mam na myśli mechaników obecnych na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 A ja mam nastepujace pytanko. Zauwazylem, ze w 600 f2 wystepuja dwie konsole podnozkow pasazera. Czarna, z rurki http://img344.imageshack.us/img344/9636/cb...rnaforum3an.jpg I malowana w kolorze ramy z ksztaltownika http://img344.imageshack.us/img344/7374/cb...ozebrana5qu.jpg Pytam, posiadam takowy stelaz (na sprzedaz) http://img344.imageshack.us/img344/7810/cb...onorack15jo.jpg (lepszego zdjecia nie znalazlem w sieci--jak ktos posiada to chetnie przytule, zdjecie ofkorz:-) i w komplecie do niego jest konsola podnozkow czarna, z rurki + rurka ktora posiada wypustki do mocowania np siatki bagazowej, ktora (ta konsole) prawdopodobnie wkreca sie w miejsce oryginalnej. Wyjasni mi ktos dlaczego w jednym modelu sa takie roznice i czy moj stelaz bedzie pasowal do wszystkich F2 a moze takze do F3? Chociaz przy F3 znalazlem juz tak mocowany stelaz: http://img277.imageshack.us/img277/3448/cb...monorack2iw.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.