Miras_20 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Aha . tak tez myślałem . I teraz moje drugie pytanie . Czy wymieniać na nowy czy robić jakieś kombinacje z tym od FZR . Moim zdaniem wymienić na nowy ale jak ma sie za kilka tysiaków rozlecieć znowu to może jest jakieś inne wyjście ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewix Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witam!Przepraszam za odkop ale nie chciałem zakładac nowego tematu...Mam takie małe pytanie-ile i jaki olej kupić do cbr600f2??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Mam takie małe pytanie-ile i jaki olej kupić do cbr600f2?? a ja mam pytanie - czy wyszukiwarka przestała działać ???? bo tematów "jaki olej ...... ???? " było 957354896735496734524 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 ja mam pytanie trochę z innej beczki. Mam problem z zadupkiem a właściwie lewym boczkiem wygląda to mniej więcej tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0904a886ba43be60.html Czy dałoby rade to jakoś dopasować do siebie? Czy trzeba kupować boczek i malować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 W tym zadupku brakuje 2 uszu, ktore trzymaja sie z lacznikiem owiewek. Mozna dorobic takie uszka, ale to sporo dlubaniny. Jesli nie planujesz zdejmowac czesto tego zadupka, to przyklej go na Poxipol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 przez zimę to odpada, bo a to akumulator trzeba włożyć a to jeszcze coś innego ;) a jak zakleje to chyba ,że na wiosne... na następną zimę przymierzam się do malowania CBR więc zainwestuje w nowy boczek. Może oriętujecie się ile taki boczek może kosztować? I ile może kosztować malowanie całego motocykla bo nie mam oriętacji w tych strefach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 a osiągnął ktoś spalanie na poziomie 5l kiedykolwiek? Mi niestety nigdy, wlałem 5l i latałem do okoła komina... ;s 5l wystarczyło mi na troche ponad 90km... Przy ekonomicznej jeździe. Wydaje mi sie ,że te 5l to mit jest ;p. A co do sportowej jazdy to przy mocny odkręceniu manetki słychać tylko wir w baku ;)... offtop. Ma ktoś może niepotrzebny lewy tylny boczek do F2? pozdR posiadaczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 5 litrów to nie jest mit w CBR F2! To jest bardzo ekonomiczny motocykl. Jadąc non-stop 140km/h (przy wyprzedzaniu szybciej) moja F2 paliła właśnie 5l na 100km. Kiedyś w deszcz jechałem z prędkością około 120km/h i na dystansie 120km spaliła mi 5l czyli wychodzi 4,2 litra na 100km, a F3 rok 97-98 jest odrobinę bardziej ekonomiczna. Maksymalne spalanie jakie zanotowałem to 6,5l - miasto i walenie cały czas do odcięcia. Motocykl seryjny, w bardzo dobrym stanie, oryginany komin i filtr powietrza. Może powinieneś zrobić jakieś regulacje i coś wymienić? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Pewnie, ze mozna osiagnac 5l w CBR 600. Warunkiem jest jednak zdrowy i dobrze wyregulowany silnik. Kiedys mialem F2 ktora miala rozregulowane gazniki, miala chyba inne dysze i palila straaaaaasznie duzo. Nie nadazylem jej tankowac, a w zbiorniku wir sie robil :) W F3 z 98 roku udalo mi sie osiagnac spalanie 5,5 litra przy predkosciach 110-140 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 F3, trasa Londyn Edynburg, predkosci 120-150 km/h, rowne 5l/100 :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Przesrane w tym UK, nie dość, że trzeba jeździć po lewej to i nie można dać rozwinąć skrzydeł cbr'ce :( Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Przesrane w tym UK, nie dość, że trzeba jeździć po lewej to i nie można dać rozwinąć skrzydeł cbr'ce :( Moja rozwinela skrzydlo do 150mph. A do lewej idzie sie przyzwyczaic. Co do tego spalania. Co innego trasa kiedy jedziesz z rowna predkoscia, pasazerem. Czy tluczesz sie po miescie, czy na krotkich trasach, jadac raz 200, to znowu 100km/h. Regulacje i dodatki tez maja wielki wplyw. Mam teraz wskaznik chwilowego zuzycia paliwa w aucie ( 3.0), na trasie UK - PL spalanie schodzilo ( wg kompa) do 13-14l/100mil. W miescie z 20 trudno zejsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Przesrane w tym UK, nie dość, że trzeba jeździć po lewej to i nie można dać rozwinąć skrzydeł cbr'ce :( Wtedy akurat odbierałem moto od sprzedającego i jechałem bez road taxu wiec wolałem nie zwracać na siebie uwagi ;). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Wtedy akurat odbierałem moto od sprzedającego i jechałem bez road taxu wiec wolałem nie zwracać na siebie uwagi ;). a warto było jechać z pełnymi gaciami za chyba nie całe 40 paundów :icon_razz: Co do rozwijania skrzydeł w Uk, można i poszaleć, ale w UK każdy zwraca szczególną uwagę na motocyklistów. My to jesteśmy z 100 lat za murzynami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 moja palila 5,5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.