Skocz do zawartości

Honda CBR 600 F2 i jej użytkownicy !


Rekomendowane odpowiedzi

Aha . tak tez myślałem . I teraz moje drugie pytanie . Czy wymieniać na nowy czy robić jakieś kombinacje z tym od FZR . Moim zdaniem wymienić na nowy ale jak ma sie za kilka tysiaków rozlecieć znowu to może jest jakieś inne wyjście ?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

ja mam pytanie trochę z innej beczki. Mam problem z zadupkiem a właściwie lewym boczkiem wygląda to mniej więcej tak

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0904a886ba43be60.html

 

Czy dałoby rade to jakoś dopasować do siebie? Czy trzeba kupować boczek i malować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez zimę to odpada, bo a to akumulator trzeba włożyć a to jeszcze coś innego ;) a jak zakleje to chyba ,że na wiosne... na następną zimę przymierzam się do malowania CBR więc zainwestuje w nowy boczek. Może oriętujecie się ile taki boczek może kosztować? I ile może kosztować malowanie całego motocykla bo nie mam oriętacji w tych strefach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a osiągnął ktoś spalanie na poziomie 5l kiedykolwiek? Mi niestety nigdy, wlałem 5l i latałem do okoła komina... ;s 5l wystarczyło mi na troche ponad 90km... Przy ekonomicznej jeździe. Wydaje mi sie ,że te 5l to mit jest ;p. A co do sportowej jazdy to przy mocny odkręceniu manetki słychać tylko wir w baku ;)...

 

offtop. Ma ktoś może niepotrzebny lewy tylny boczek do F2? pozdR posiadaczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

5 litrów to nie jest mit w CBR F2! To jest bardzo ekonomiczny motocykl. Jadąc non-stop 140km/h (przy wyprzedzaniu szybciej) moja F2 paliła właśnie 5l na 100km. Kiedyś w deszcz jechałem z prędkością około 120km/h i na dystansie 120km spaliła mi 5l czyli wychodzi 4,2 litra na 100km, a F3 rok 97-98 jest odrobinę bardziej ekonomiczna.

Maksymalne spalanie jakie zanotowałem to 6,5l - miasto i walenie cały czas do odcięcia. Motocykl seryjny, w bardzo dobrym stanie, oryginany komin i filtr powietrza. Może powinieneś zrobić jakieś regulacje i coś wymienić?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, ze mozna osiagnac 5l w CBR 600. Warunkiem jest jednak zdrowy i dobrze wyregulowany silnik.

Kiedys mialem F2 ktora miala rozregulowane gazniki, miala chyba inne dysze i palila straaaaaasznie duzo. Nie nadazylem jej tankowac, a w zbiorniku wir sie robil :)

W F3 z 98 roku udalo mi sie osiagnac spalanie 5,5 litra przy predkosciach 110-140 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesrane w tym UK, nie dość, że trzeba jeździć po lewej to i nie można dać rozwinąć skrzydeł cbr'ce :(

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesrane w tym UK, nie dość, że trzeba jeździć po lewej to i nie można dać rozwinąć skrzydeł cbr'ce :(

 

Moja rozwinela skrzydlo do 150mph. A do lewej idzie sie przyzwyczaic.

 

Co do tego spalania. Co innego trasa kiedy jedziesz z rowna predkoscia, pasazerem. Czy tluczesz sie po miescie, czy na krotkich trasach, jadac raz 200, to znowu 100km/h. Regulacje i dodatki tez maja wielki wplyw. Mam teraz wskaznik chwilowego zuzycia paliwa w aucie ( 3.0), na trasie UK - PL spalanie schodzilo ( wg kompa) do 13-14l/100mil. W miescie z 20 trudno zejsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesrane w tym UK, nie dość, że trzeba jeździć po lewej to i nie można dać rozwinąć skrzydeł cbr'ce :(

Wtedy akurat odbierałem moto od sprzedającego i jechałem bez road taxu wiec wolałem nie zwracać na siebie uwagi ;).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy akurat odbierałem moto od sprzedającego i jechałem bez road taxu wiec wolałem nie zwracać na siebie uwagi ;).

 

a warto było jechać z pełnymi gaciami za chyba nie całe 40 paundów :icon_razz:

 

Co do rozwijania skrzydeł w Uk, można i poszaleć, ale w UK każdy zwraca szczególną uwagę na motocyklistów.

 

My to jesteśmy z 100 lat za murzynami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...