Skocz do zawartości

Honda CB 750 K model 1980


boski_dzik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kenda wystarczy, model 1980 licznik ma skalowany do 85 m/h to nie ślifiera, a jak kupie oponki przeznaczone do wyższych prędkości to też nie zbankrutuje.

A to czy wiązkę zmienię czy zostawię i naprawię zależy od niej samej a nie od waszych doświadczeń chłopaki, a przecież obaj macie racje.

Jedyne co mnie boli to brak czasu i tylko co drugie pół soboty i niedziela wolna. No cóż na studia, kobietę i marzenia trzeba zarobić... marne grosze :banghead:

 

Z wrażenia pobiegłem do garażu sprawdzić i mój CB750K/79 ma licznik skalowany do 150mph a w tym roku rozpędziłem go do 120mph ale tylko raz.

Ciekawe na jaki rynek i w jakiej specyfikacji był produkowany z tym szybkościomierzem?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kenda wystarczy, model 1980 licznik ma skalowany do 85 m/h to nie ślifiera, a jak kupie oponki przeznaczone do wyższych prędkości to też nie zbankrutuje.

Coś mało. Tak ze trzy razy za duży silnik.

 

A to czy wiązkę zmienię czy zostawię i naprawię zależy od niej samej a nie od waszych doświadczeń chłopaki, a przecież obaj macie racje.

(...)

Mimo wszystko staraj się trzymać oryginału. W Hondzie kolor kabla ma znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia Amerikana ze świecącymi kierunkami, kusiła mnie z początku opcja zrobienia lightbarów ale nieee.

Piotrze proszę obadaj tą stronę i odpowiedz na pytanie: Czy twoja maszynka to wersja LIMITED??

Oto adres: http://www.cyclechaos.com/wiki/Honda_CB750K#1977

Ja nie potrzebuje więcej niż 140 km/h na takiej maszynie, no może tak do 160 ale zapas mocy da mi więcej niż prędkość.

Edytowane przez boski_dzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie. Mój jest pierwszym modelem K z silnikiem DOHC czyli tym stosowanym później w serii Bold'Or 750 w kolorze Candy Bayard Brown i z nieseryjnym wydechem 4x1 niestety.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

120mph... ja pierdziu!

 

Własnie jak to sie prowadzi? da sie tym pośmigać po zakretach czy trzeba dac sobie spokój.

No, 120(mph) to się da, na swojej kiedyś tyle pocisnąłem (a ze 170 było) ale żal robic takie rzeczy tak staremu motorkowi. Co do prowadzenia, to niestety, ale na zakrętach wychodzi zawiecha bokiem. Owszem, czytałem o ludziach co to sprężynki nowe, hagony na tył, etc, ale na zakrętach to i tak wychodzi. Stalowa rama i cienkie (stosunkowo) rurki z przodu.

Dopiero CB900 miała wyraźnie poprawione zawiechy...

A co do miejsc w sieci

Dla Hond SOHC - www.sohc4.net/forums

Dla Hond DOHC - http://www.cb1100f.net/modules.php?name=Forums

 

Oczywiście mówimy tu o Hondach ciutkę starszych niż Blady np.. ;)

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...