Skocz do zawartości

boski_dzik

Forumowicze
  • Postów

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O boski_dzik

  • Urodziny 09/13/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubelskie

Osobiste

  • Motocykl
    nie jeżdżący
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia boski_dzik

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Koledzy, krótko i zwięźle, petycja o udostępnienie buspasów dla riderów w lublinie, oto link na Lubelskie Forum Motocyklowe: http://lublin.riders.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=11784 Komu leży na sercu ułatwienie życia motocyklistom w Lublinie, dajcie temu wyraz podpisując petycje. Lewa w górę!
  2. Powitać. Poszukuję instrukcji serwisowej do Yamaha FZR 1000, 93 rok. Manual użytkownika mam, z roczkima 89 też mam.
  3. Mogła ztwardnieć membrana którą odciąga podciśnienie podane wężykiem z króćca gaźnika bądź stanął zaworek na tejże membranie z racji brudu czy utlenionego materiału kranika. W niektórych kranikach można odwrotnie założyć wnętrze, nazwijmy to magistralkę i oznaczenia zmieniają się o 180 stopni, bądź odwrotnie założony docisk, ale wtedy oznaczenia były by do góry nogami. Ogólnie tak prostą rzecz powinieneś zrobić sam, złożyć z głową, sprawdzić przed wkręceniem, np dmuchając ustami w wężyki i przestawiając pozycje. Nie pij wahy, pali w rure i nie kopie. Co do pompy, zapodaj foto to powiemy.
  4. Nie ma OFF bo masz kranik podciśnieniowy. Bez pracującego silnika nie powinno lecieć paliwo więc opróżnij bak, wykręć i przeczyść kranik.
  5. Śróbka B-regulacja obrotów biegu jałowego Śróbka C-regulacja składu mieszanki Króciec A jak dobrze pamiętak jest odpowietrzeniem komory pływaka, ale tam chyba jakiś wężyk powinień być jak przy spustowym i zwisać sobie swobodnie. A paliwo cieknie bo pływak nie zamyka dopływu, więc padł on albo zaworek iglicowy.
  6. Używany od HM 50 albo nowy, zamiennik bądź oryginał do HM 50 wg mnie. Już pisałem, że nie pomoge ci dosztukować czegoś tam bo nie znam się na tym. Zapytaj w sklepie motocyklowym bądź najlepiej oddaj do mechanika zanim wpakujesz się w koszta przez pochopne działania. A żebyś miał czym sprawdzać takie rzeczy kup sobie miernik uniwersalny za 20-40 zł, na początek wystarczy.
  7. Czy sprawdziłeś to o czym pisałem wcześniej? Jak dla mnie to tego typu czujniki są rozbieralne, ale tylko jeden raz i teraz możesz szukać drugiego. Rozwaliłeś go przed sprawdzeniem, gratuluję. Jak go poskładasz to zmierz i podaj jego opór.
  8. Z F4 gaźnikowej pod bakiem i przy chłodniczy po lewo siedząc na moto.
  9. Słaby ze mnie druciarz elektryk i nie doradzę ci w sprawie "zamiennika", dla mnie inne niż dedykowane poprostu nie istnieje. Powiem ci za to żebyś zlokalizował ten przewód od czujnika, obadał gdzie jest wpięty i podłączył do niego multimetr uniwersalny, bez odłączania od moto. Zobacz czy wartość napięcia się zmienia przy obracaniu kołem. Jak nic się nie dzieje to zmierz rezystancję po odłączeniu go od instalacji i podaj nam wyniki. Jak dla mnie to czujnik wygląda jak z passata b4 od ABSu :)
  10. Potrzebuję tych dwóch elementów do CBR 600 F4.
  11. Cześć. Na początek podaj mi dokładną nazwę i rok swojego sprzęta, poszukam schematów, może książki napraw. To jakiś CRF 50 HM czy jakoś tak? Wina czujnika lub przewodów łączących go z zegarami lub samych zegarów. Do zbadania po kolei.
  12. Mówisz o osłonach harmonijkach, jak w samochodach, one osłonią część tłoczka wysuniętego poza zacisk. Ile motocykli posiada takie osłony? Zazwyczaj są to dwie uszczelki o przekroju kwadratu/prostokąta, a wysunięty tłoczek jest odsłonięty, narażony na brud, korozję, syf z asfaltu.
  13. Ah te komentarze. Zgadzam sie co do tego, że musisz mieć świadomość jak ważne są pewnie działające hamulce, że nie ma tu miejsca na płaskorzeźbę w goownie, a reszta to zbędny jazgot. Pobierz byle jaką serwisówkę podobnego sprzęta i przeanalizuj naprawy układu hamulcowego. Zacznij od sprawdzenia prowadnic zacisków, być może one smaru 10 lat nie widziały. Heniek128 dobrze pisze, ale ja używam chemii (odrdzewiacze, zmywacze, itd), byle tylko nie po gumkach i przed złożeniem i zalaniem płynem hamulcowym układ ma być wolny od chemii, suchutki nawilżamy płynem przy składaniu. Tłoczków i wnętrza zacisku nie wlno ci zarysować, zbadaj czy nie ma przytarć - śladów zużycia tłoczka. Jeżeli chcesz sam serwisować swój sprzęt to pamiętaj, że to wymagające zadanie.
  14. Poszperałem, poczytałem i proszę stronka, mają po 0,08 docelowo na ssączych i wydechowych w tych rocznikach. Po skasowaniu za dużych luzów będzie cieszej, to nie złudzenie, dźwigienki nie klepią tylko naciskają zawory. Co do mocy to zawory otwierają sie "głębiej" dzięki czemu cylinder lepiej się napełnia i opróżnia, łatwiej mu oddychać.
  15. Weź mi napisz nr silnika czy coś czy początek VINu żebym mógł poszukać informacji. Z pamięci wyłazi mi IN:0,06 EX:0,10, tak jak w CMX250. Mają chyba te same serducha.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...