szynszyll Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 planujesz zakup kobiety? zostan moze lepiej przy motocyklach - nawet tych starszych - jest z nimi zdecydowanie mniej problemow a 'fun' nieporownywalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Cos o tym wiem;) Czasu jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Kenda wystarczy, model 1980 licznik ma skalowany do 85 m/h to nie ślifiera, a jak kupie oponki przeznaczone do wyższych prędkości to też nie zbankrutuje. A to czy wiązkę zmienię czy zostawię i naprawię zależy od niej samej a nie od waszych doświadczeń chłopaki, a przecież obaj macie racje. Jedyne co mnie boli to brak czasu i tylko co drugie pół soboty i niedziela wolna. No cóż na studia, kobietę i marzenia trzeba zarobić... marne grosze :banghead: Z wrażenia pobiegłem do garażu sprawdzić i mój CB750K/79 ma licznik skalowany do 150mph a w tym roku rozpędziłem go do 120mph ale tylko raz. Ciekawe na jaki rynek i w jakiej specyfikacji był produkowany z tym szybkościomierzem? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Kenda wystarczy, model 1980 licznik ma skalowany do 85 m/h to nie ślifiera, a jak kupie oponki przeznaczone do wyższych prędkości to też nie zbankrutuje. Coś mało. Tak ze trzy razy za duży silnik. A to czy wiązkę zmienię czy zostawię i naprawię zależy od niej samej a nie od waszych doświadczeń chłopaki, a przecież obaj macie racje. (...) Mimo wszystko staraj się trzymać oryginału. W Hondzie kolor kabla ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Ciekawe na jaki rynek i w jakiej specyfikacji był produkowany z tym szybkościomierzem? Amerykanski :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 120mph... ja pierdziu! Własnie jak to sie prowadzi? da sie tym pośmigać po zakretach czy trzeba dac sobie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski_dzik Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Tia Amerikana ze świecącymi kierunkami, kusiła mnie z początku opcja zrobienia lightbarów ale nieee. Piotrze proszę obadaj tą stronę i odpowiedz na pytanie: Czy twoja maszynka to wersja LIMITED?? Oto adres: http://www.cyclechaos.com/wiki/Honda_CB750K#1977 Ja nie potrzebuje więcej niż 140 km/h na takiej maszynie, no może tak do 160 ale zapas mocy da mi więcej niż prędkość. Edytowane 21 Października 2009 przez boski_dzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Niestety nie. Mój jest pierwszym modelem K z silnikiem DOHC czyli tym stosowanym później w serii Bold'Or 750 w kolorze Candy Bayard Brown i z nieseryjnym wydechem 4x1 niestety. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) 120mph... ja pierdziu! Własnie jak to sie prowadzi? da sie tym pośmigać po zakretach czy trzeba dac sobie spokój. No, 120(mph) to się da, na swojej kiedyś tyle pocisnąłem (a ze 170 było) ale żal robic takie rzeczy tak staremu motorkowi. Co do prowadzenia, to niestety, ale na zakrętach wychodzi zawiecha bokiem. Owszem, czytałem o ludziach co to sprężynki nowe, hagony na tył, etc, ale na zakrętach to i tak wychodzi. Stalowa rama i cienkie (stosunkowo) rurki z przodu. Dopiero CB900 miała wyraźnie poprawione zawiechy... A co do miejsc w sieci Dla Hond SOHC - www.sohc4.net/forums Dla Hond DOHC - http://www.cb1100f.net/modules.php?name=Forums Oczywiście mówimy tu o Hondach ciutkę starszych niż Blady np.. ;) Edytowane 21 Października 2009 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.