plooscva Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 A słyszałem że nie można ściskać przodu, bo uszczelniacze mogą puścić. To prawda? Jeśliby strzeliły przy takiej operacji, to biada im - i tak były do piekła. Gdybyś trzymał sprzęt spięty dłuższy czas (dni, tygodnie), to mooooże coś by się stało. Ja pakuję swój motocykl średnio raz na tydzień i jade +/- ok 300 km. Przypięty jest - jak mówili poprzednicy - z przodu dwoma pasami, za dolną półkę i tył przez felgę do przyczepy. Jak wiozę dwa, to wtedy jeszcze dodatkowo spinam je nawzajem. Istotne jest jeszcze, aby zaplątać wolny koniec pasa na zaczepie pasa do przyczepy - obwinąć go. Bo były przypadki, że się na wybojach pas wypinał z ucha i zonk. Dodatkowo pod klamrę można coś podłożyć, bo można zarysować lagę, albo zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Jak uszczelniacze z przodu sa na wykonczeniu, to scisniecie zawieszenia z przodu na maxa może je dobic na dłuższej trasie. Niech siądą troche,i dalej zablokować czyms, żeby głębiej zawieszenie już nie siadało. I pas z przodu nie przez kierownice, jak tu ktoś pisał tylko przez półke. W enduro/crossie masz tego plusa, że od biedy przewieziesz go na boku i nie bedzie żadnych strat ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Co do samego mocowania, to poprzednie odpowiedzi powinny Ci już chyba wystarczyć. Natomiast musisz uważać na inną rzecz, a mianowicie na wylatujące spod kół kamienie. Wiozłem kiedyś swoją maszynę na dokładnie takiej samej przyczepce i po przejechaniu 350 km bak nadawał się do malowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Moja deera i tak jest do malowania, więc z tym problemu nie ma :P Dzięki za rady :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Nie zapomnij sprawdzic napiecia pasow po przejechaniu jakiegos dystansu. Celowo nie podaje jakiego bo zalezy od stanu drog. warto jednak zatrzymac sie i sprawdic. :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Polecam wyczerpującą lekturę: http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...d=178&Itemid=74 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolo Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Przewoziłem swego czasu Transalpa, moto słusznych gabarytów. Również rozglądałem się za lawetą motocyklową, ale odstraszyły mnie ceny- ok 100 zł za dobę, a z racji, że po moto miałem jechać w weekend, musiałbym opłacić dwie doby. Problem rozwiązała przyczepka ze Statoila, nie pamiętam ile, ale coś ok 30 zł/doba, duża, z plandeką. Posiada wystarczającą ilość metalowych uszu w podłodze, żeby solidnie przymocować motocykl. Kilka opon z zakładu wulkanizacyjnego dla dodatkowej ochrony, porządne pasy i Trampek bez najmniejszej szkody przejechał ok 200 km. Edytowane 22 Września 2009 przez Wolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Kilka opon z zakładu wulkanizacyjnego dla dodatkowej ochrony, porządne pasy Do jakiej dodatkowej ochrony ? ? ? Przted czym ? ? ? Jak dobrze spiales to NIC wiecej nie jest potrzebne. :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolo Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 (edytowane) Do jakiej dodatkowej ochrony ? ? ? Przted czym ? ? ? Jak dobrze spiales to NIC wiecej nie jest potrzebne. :crossy: Dla dodatkowej ochrony przed burtami i stelażem przyczepki, o które motocykl mógłby się poobdzierać- był ustawiony ukośnie, kołem zaparty w jeden róg. Edytowane 22 Października 2009 przez Wolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Z kolega w ten weekend wiezlismy gsxf'a na przyczepce polozonego na boku i zadnych strat (jakies 350 km). Odkrecilismy owiewke boczna, kierunek, lusterko i na 2 opony ja polozylismy. Bonusowo pas i linka i starczylo bez problemowo ;) Z tym, ze nasza przyczepka nie miala zadnych "rynienek" i musielismy polozyc moto. Pzdr ;) Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Dla dodatkowej ochrony przed burtami i stelażem przyczepki, o które motocykl mógłby się poobdzierać- był ustawiony ukośnie, kołem zaparty w jeden róg. Ni ezmienia postaci rzeczy. jezeli byl dobrze przypiety pasami to reszta byla niepotzrebna, zey nie bylo, to woziem i w tej pozycji i troche dalej niz 200 km :icon_mrgreen: :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolo Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ni ezmienia postaci rzeczy. jezeli byl dobrze przypiety pasami to reszta byla niepotzrebna, zey nie bylo, to woziem i w tej pozycji i troche dalej niz 200 km :icon_mrgreen: :crossy: Może postaci rzeczy nie zmienia, ale mnie zapewniło spokojniejszą głowę. Ale jeśli dla Ciebie to takie ważne, następnym razem wezmę same pasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 temat jak widzę się skończył, więc zamykam ewentualne pretensje proszę na pw jsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi