jacek1 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Witam. Przy włączonym silniku, po odłączeniu od zbiornika wężyka do podciśnienia czasami sika z niego paliwo. Wdaje mi się, że tak nie powinno być. Po nagrzaniu wolne obroty falują i równo nie chodzi. Robiłem synchronizację, skład mieszanki, sprawdzany filtr itp. Podejrzewam zaworek iglicowy, ale nie jestem tego pewny. Czy w tym wężyku może pojawiać się paliwo. Jeżeli nie, to co jest zwalone. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Odłączasz wezyk od baku i z krucca ssacego leci paliwo?? Czy tak jakby z baku? Nie dymi na czarno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Właśnie odłączam wężyk podciśnieniowy od zbiornika i czasami sika z niego paliwem. Przy wyższych obrotach dymi na czarno. Czy przez to paliwo może dostać się do oleju, bo wydaje mi się, że olej wali benzyną. Jeszcze raz zapytam, czy to przypadkiem nie podwieszający się zaworek iglicowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przypadkiem to masz rozerwaną membranę w gaźniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Dzięki Panie Piotrze, nie pomyślałem o tym, jutro sprawdzę. A czy przypadkiem ;) przez to paliwo może dostać się do oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przypadkiem to masz rozerwaną membranę w gaźniku. Jesli dobrze zrozumialem, zdejmujesz wezyk od podcisnienia (wezyk zostaje na baku) i wtedy z niego (czyli z baku) leci paliwo. Wtedy membrana w kraniku. Wówczas faktycznie paliwo moze dostac sie do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam mam podobny problem. Dzis po 10km motocykl zaczol przerywac zgasilem go wyskoczylem do sklepu za 2 minuty wrocilem chcialem odpalic i kaplica, siedze mecze sie patrze na wezyk od podcisnienia jest na swoim miejscu sciaglem go przy baku zaczelo sie z niego dymic i paliwo zaczleo sie w nim pojawiac i cofac takie bąbelki, sciaglem przygaznikach skrocilem go bo wydawalo mi sie ze moze byc przetarty zalozylem i jakims cudem odpalilem, moto chodzi tak jakby czasem gubil zaplon na ktoryms cylindrze do 2 tys pozniej idzie i przy 5 tys ma muła na wolnych obrotach jest mniej wiecej ok kreci sie do odciecia. gdzie szukac przyczyny?? dodam ze dostalem sie do airboxu i wylalem z niego 0,3 litra benzyny to s eprzerywal to napewno zalany filtr powietrza ciekawi mnie tylko dlaczego tak sie podzialo Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez rybson13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 No przecoez Piotrek napisal - walnieta membrana kranika puszcza paliwo wezykiem podcisnienia do kroccow gaznikow i zalewa ci cylindry. Wymiana membrany, wymiana oleju i zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 No przecoez Piotrek napisal - walnieta membrana kranika puszcza paliwo wezykiem podcisnienia do kroccow gaznikow i zalewa ci cylindry. Wymiana membrany, wymiana oleju i zrobione. Uściślijmy; dobrze to odpowiedział jimi11, wskazując na membranę w kraniku. Piotr mówi o membranie w gaźniku. A to dwie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Tu się Piotr po prostu pomylił. Chodzi o membranę kranika. Podciśnienie zamiast machać membraną w kraniku, wysysa paliwo przez dziurkę lub kilka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) motocykl jak stoi z kranikiem w pozycji res lub on podparty na stopke boczna na zgaszonym silniku bez rurki od podcisnienia to tez laduje paliwo do filtra wiec?? benzyny w oleju niema na stopce bocznej ma latwiej dostac sie do airboxu Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez rybson13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 kranik do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 U mnie w moim GS500 Był podobny problem. W Airboxie było odrobine paliwa, lecz po wyczyszczeniu gaźników problem znikł. Prawdopodobnie była to wina zacinającego się zaworka iglicowego. Lecz do teraz nie wiem skąd miałem paliwo w podćiśnieniu. Niby Kranik był ok ale... Tego dowiem się dopiero jak oddadzą mi maszynke z serwisu :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Jezeli masz walnieta membrane kranika to leje ci zrowno do wezyka podcisnienia jak glownym wezem paliwowym i jezeli zaworki nie trzymaja w pozycji na bocznej nozce moze sie przelewac do filtra. Tak czy owak trzeba wymienic membrane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 winny wszystkiemu jest chyba 2 gaznik jest on caly mokry i to do jego krucca jest podpiety wezyk od podcisnienia prawdopodobnie zawiesil sie plywak albo ten zaworek kranik tutaj chyba niema nic do tego bo efekt jest taki ze paliwo leci do wezyka ale z krucca ssacego tak jakby chcialo wezykiem ladowac paliwo spowrotem do baku przez kranik, na pozycji OFF paliwo sie nie leje z kranika, mam jeszcze takie pytanko po co jest wogole to podcisnienie skoro jak odepne wezyk sciagne bak z motocykla to kranik dziala jak w Romecie czyli niepotrzebuje zadnego podcisnienia zeby sie z niego lalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.