_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) mam jeszcze takie pytanko po co jest wogole to podcisnienie skoro jak odepne wezyk sciagne bak z motocykla to kranik dziala jak w Romecie czyli niepotrzebuje zadnego podcisnienia zeby sie z niego lalo Czyli uszkodzona membrana kranika. Podciśnienie otwiera dopływ paliwa jak masz otwarty kranik. Jak gasisz motóra to nie musisz zamykać kranika.Jak jest membrana sprawna to możesz zdjąć bak również bez zakręcania kranika. Takie podwójne zabezpieczenie przed dostawaniem się paliwa do gaźników.Jak zdechnie zaworek pływaka to przy zgaszonym nie będzie się lało...również do oleju. Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 winny wszystkiemu jest chyba 2 gaznik jest on caly mokry i to do jego krucca jest podpiety wezyk od podcisnienia prawdopodobnie zawiesil sie plywak albo ten zaworek kranik tutaj chyba niema nic do tego bo efekt jest taki ze paliwo leci do wezyka ale z krucca ssacego tak jakby chcialo wezykiem ladowac paliwo spowrotem do baku przez kranik, na pozycji OFF paliwo sie nie leje z kranika, mam jeszcze takie pytanko po co jest wogole to podcisnienie skoro jak odepne wezyk sciagne bak z motocykla to kranik dziala jak w Romecie czyli niepotrzebuje zadnego podcisnienia zeby sie z niego lalo Coś mi się wydaje, że problem jest trochę złożony. O ile pamiętam, cb 750 nie ma pozycji off. Było by dobrze, gdybyś zrobił zdjęcie swojego kranika i wrzucił go tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Mongor, problem nie jest zlozony. Kraniki podcisnieniowe sa automatycznie OFF kiedy silnik nie pracuje, bo membrana je zamyka bez podcisnienia z dzialajacego silnika. Jednakze przy awarii membrany OFF przechodzi w ciagly ON i zaczynaja sie klopoty. Dlatego wlasnie te kraniki maja pozycje PRI ( zalewanie ), zeby otworzyc je i zalac gaznik przed rozpoczeciem pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Coś tu ściemniacie chyba :) Jeśli kranik ma trzy pozycje ON/OFF/PRI i do tego jest sterowany podciśnieniem, to podciśnienie steruje gdy jest na ON a nie na OFF. OFF zawsze odcięte paliwo, bez znaczenia na podciśnienie. Tyle, że zazwyczaj jak jest sterowanie podciśnieniem to ręcznego kranika nie ma wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) ON\RES\PRI :) Chodzi o to, że jeśli moto jest wył. to ON i RES nie działają czyli tak jak by było na OFF :) Pozdrawiam Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez Fazi_NB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Tyle, że zazwyczaj jak jest sterowanie podciśnieniem to ręcznego kranika nie ma wcale. Mylisz się z tym zazwyczaj. Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Mongor, problem nie jest zlozony. Kraniki podcisnieniowe sa automatycznie OFF kiedy silnik nie pracuje, bo membrana je zamyka bez podcisnienia z dzialajacego silnika. Jednakze przy awarii membrany OFF przechodzi w ciagly ON i zaczynaja sie klopoty. Dlatego wlasnie te kraniki maja pozycje PRI ( zalewanie ), zeby otworzyc je i zalac gaznik przed rozpoczeciem pracy silnika. Adam, ja dokładnie wiem jak działa gaźnik podciśnieniowy. Przeczytaj dokładnie post, który zacytowałem, będziesz wiedział o co mi chodzi. Jak kranik jest w poz. takiej jak w komarku, to benzyna sie nie leje. Moim zdaniem powinna, bo o ile pamiętam to w Cb jest to poz. PRI. Dlatego poprosiłem o zdjęcie kranika. Może też być opis, z dokładnym położeniem pokrętła kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Adam, ja dokładnie wiem jak działa gaźnik podciśnieniowy. Przeczytaj dokładnie post, który zacytowałem, będziesz wiedział o co mi chodzi. Jak kranik jest w poz. takiej jak w komarku, to benzyna sie nie leje. Moim zdaniem powinna, bo o ile pamiętam to w Cb jest to poz. PRI. Dlatego poprosiłem o zdjęcie kranika. Może też być opis, z dokładnym położeniem pokrętła kranika. w cb seven fifty nie ma pozycji Pri jest pozycja ON OFF RES czyli wychodzi na to ze moj motocykl gnebia dwie awarie zaraz rozbiore kranik i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam!!Podłączę się do tematu. Mam GPZ 600 z 88r. i mam między gaźnikami 3 przewody paliwowe, jeden przewód groby od benzyny mam podłączony w środkowym wejściu i właśnie teraz pytanie, który to przelew a który podciśnienie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Wedłog mnie kranik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuberek Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 sorry trochę źle sformułowałem pytanie, byłem trochę zmęczony po pracy. Chodzi mi że mam kranik podciśnieniowy (2 wyjścia) w motorze i nie mam podłączonego podciśnienia mam tylko benzynę w środkowym wejściu gaźnika (3 wejścia mniędzy gaźnikami), a 2 kable wiszą luzem do dołu z gaźnika. Który mam podłączyć? na żadnym nie ma znaku że był kiedyś podłączany a moto mam od niedzieli więc parę dni tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Najlepiej zrob zdjecie. A tak swoja droga mozesz zakrecic rozrusznikiem i zobaczyc gdzie ssie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Wezyk podcisnienia ma mniejsza srednice niz paliwowy, najlepiej zrob zdjecie kranika.Wezyki swobodnie zwisajace z gaznikow sa odpowietrzeniem komor plywakowych i tak maja wisiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCRG Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Witam, odswieze troche temat, mianowicie kupilem pare dni temu sevenke 92 i dzisiaj po zatankowaniu za 30pln z tych dwoch luzno zwisajacych wezykow leci mi paliwo na kazdej pozycji kranika. Czy wystarczy tu zestaw naprawczy , czy wymiana kranika sie szykuje?Pozdrawiam LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Luźno zwisające wężyki to przelewowy i odpowietrzający. Nie mają nic wspólnego z kranikiem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.