Skocz do zawartości

Paliwo w wężyku podciśnienia


jacek1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam jeszcze takie pytanko po co jest wogole to podcisnienie skoro jak odepne wezyk sciagne bak z motocykla to kranik dziala jak w Romecie czyli niepotrzebuje zadnego podcisnienia zeby sie z niego lalo

Czyli uszkodzona membrana kranika.

Podciśnienie otwiera dopływ paliwa jak masz otwarty kranik.

Jak gasisz motóra to nie musisz zamykać kranika.Jak jest membrana sprawna to możesz zdjąć bak również bez zakręcania kranika.

Takie podwójne zabezpieczenie przed dostawaniem się paliwa do gaźników.Jak zdechnie zaworek pływaka to przy zgaszonym nie będzie się lało...również do oleju.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winny wszystkiemu jest chyba 2 gaznik jest on caly mokry i to do jego krucca jest podpiety wezyk od podcisnienia prawdopodobnie zawiesil sie plywak albo ten zaworek kranik tutaj chyba niema nic do tego bo efekt jest taki ze paliwo leci do wezyka ale z krucca ssacego tak jakby chcialo wezykiem ladowac paliwo spowrotem do baku przez kranik, na pozycji OFF paliwo sie nie leje z kranika, mam jeszcze takie pytanko po co jest wogole to podcisnienie skoro jak odepne wezyk sciagne bak z motocykla to kranik dziala jak w Romecie czyli niepotrzebuje zadnego podcisnienia zeby sie z niego lalo

 

Coś mi się wydaje, że problem jest trochę złożony. O ile pamiętam, cb 750 nie ma pozycji off. Było by dobrze, gdybyś zrobił zdjęcie swojego kranika i wrzucił go tu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mongor, problem nie jest zlozony.

Kraniki podcisnieniowe sa automatycznie OFF kiedy silnik nie pracuje, bo membrana je zamyka bez podcisnienia z dzialajacego silnika.

Jednakze przy awarii membrany OFF przechodzi w ciagly ON i zaczynaja sie klopoty.

Dlatego wlasnie te kraniki maja pozycje PRI ( zalewanie ), zeby otworzyc je i zalac gaznik przed rozpoczeciem pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tu ściemniacie chyba :)

Jeśli kranik ma trzy pozycje ON/OFF/PRI i do tego jest sterowany podciśnieniem, to podciśnienie steruje gdy jest na ON a nie na OFF. OFF zawsze odcięte paliwo, bez znaczenia na podciśnienie.

Tyle, że zazwyczaj jak jest sterowanie podciśnieniem to ręcznego kranika nie ma wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że zazwyczaj jak jest sterowanie podciśnieniem to ręcznego kranika nie ma wcale.

Mylisz się z tym zazwyczaj.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mongor, problem nie jest zlozony.

Kraniki podcisnieniowe sa automatycznie OFF kiedy silnik nie pracuje, bo membrana je zamyka bez podcisnienia z dzialajacego silnika.

Jednakze przy awarii membrany OFF przechodzi w ciagly ON i zaczynaja sie klopoty.

Dlatego wlasnie te kraniki maja pozycje PRI ( zalewanie ), zeby otworzyc je i zalac gaznik przed rozpoczeciem pracy silnika.

 

Adam, ja dokładnie wiem jak działa gaźnik podciśnieniowy. Przeczytaj dokładnie post, który zacytowałem, będziesz wiedział o co mi chodzi. Jak kranik jest w poz. takiej jak w komarku, to benzyna sie nie leje. Moim zdaniem powinna, bo o ile pamiętam to w Cb jest to poz. PRI. Dlatego poprosiłem o zdjęcie kranika. Może też być opis, z dokładnym położeniem pokrętła kranika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, ja dokładnie wiem jak działa gaźnik podciśnieniowy. Przeczytaj dokładnie post, który zacytowałem, będziesz wiedział o co mi chodzi. Jak kranik jest w poz. takiej jak w komarku, to benzyna sie nie leje. Moim zdaniem powinna, bo o ile pamiętam to w Cb jest to poz. PRI. Dlatego poprosiłem o zdjęcie kranika. Może też być opis, z dokładnym położeniem pokrętła kranika.

 

 

w cb seven fifty nie ma pozycji Pri jest pozycja ON OFF RES czyli wychodzi na to ze moj motocykl gnebia dwie awarie zaraz rozbiore kranik i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!!

Podłączę się do tematu. Mam GPZ 600 z 88r. i mam między gaźnikami 3 przewody paliwowe, jeden przewód groby od benzyny mam podłączony w środkowym wejściu i właśnie teraz pytanie, który to przelew a który podciśnienie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry trochę źle sformułowałem pytanie, byłem trochę zmęczony po pracy. Chodzi mi że mam kranik podciśnieniowy (2 wyjścia) w motorze i nie mam podłączonego podciśnienia mam tylko benzynę w środkowym wejściu gaźnika (3 wejścia mniędzy gaźnikami), a 2 kable wiszą luzem do dołu z gaźnika. Który mam podłączyć? na żadnym nie ma znaku że był kiedyś podłączany a moto mam od niedzieli więc parę dni tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam, odswieze troche temat, mianowicie kupilem pare dni temu sevenke 92 i dzisiaj po zatankowaniu za 30pln z tych dwoch luzno zwisajacych wezykow leci mi paliwo na kazdej pozycji kranika. Czy wystarczy tu zestaw naprawczy , czy wymiana kranika sie szykuje?

Pozdrawiam LwG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...