Skocz do zawartości

Paliwo w wężyku podciśnienia


jacek1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Przy włączonym silniku, po odłączeniu od zbiornika wężyka do podciśnienia czasami sika z niego paliwo. Wdaje mi się, że tak nie powinno być. Po nagrzaniu wolne obroty falują i równo nie chodzi. Robiłem synchronizację, skład mieszanki, sprawdzany filtr itp. Podejrzewam zaworek iglicowy, ale nie jestem tego pewny. Czy w tym wężyku może pojawiać się paliwo. Jeżeli nie, to co jest zwalone. Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odłączam wężyk podciśnieniowy od zbiornika i czasami sika z niego paliwem. Przy wyższych obrotach dymi na czarno. Czy przez to paliwo może dostać się do oleju, bo wydaje mi się, że olej wali benzyną. Jeszcze raz zapytam, czy to przypadkiem nie podwieszający się zaworek iglicowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadkiem to masz rozerwaną membranę w gaźniku.

 

Jesli dobrze zrozumialem, zdejmujesz wezyk od podcisnienia (wezyk zostaje na baku) i wtedy z niego (czyli z baku) leci paliwo. Wtedy membrana w kraniku.

Wówczas faktycznie paliwo moze dostac sie do oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam mam podobny problem.

Dzis po 10km motocykl zaczol przerywac zgasilem go wyskoczylem do sklepu za 2 minuty wrocilem chcialem odpalic i kaplica, siedze mecze sie patrze na wezyk od podcisnienia jest na swoim miejscu sciaglem go przy baku zaczelo sie z niego dymic i paliwo zaczleo sie w nim pojawiac i cofac takie bąbelki, sciaglem przygaznikach skrocilem go bo wydawalo mi sie ze moze byc przetarty zalozylem i jakims cudem odpalilem, moto chodzi tak jakby czasem gubil zaplon na ktoryms cylindrze do 2 tys pozniej idzie i przy 5 tys ma muła na wolnych obrotach jest mniej wiecej ok kreci sie do odciecia. gdzie szukac przyczyny??

 

 

dodam ze dostalem sie do airboxu i wylalem z niego 0,3 litra benzyny to s eprzerywal to napewno zalany filtr powietrza ciekawi mnie tylko dlaczego tak sie podzialo

Edytowane przez rybson13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecoez Piotrek napisal - walnieta membrana kranika puszcza paliwo wezykiem podcisnienia do kroccow gaznikow i zalewa ci cylindry.

Wymiana membrany, wymiana oleju i zrobione.

 

Uściślijmy; dobrze to odpowiedział jimi11, wskazując na membranę w kraniku. Piotr mówi o membranie w gaźniku. A to dwie różne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się Piotr po prostu pomylił.

Chodzi o membranę kranika.

Podciśnienie zamiast machać membraną w kraniku, wysysa paliwo przez dziurkę lub kilka.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

motocykl jak stoi z kranikiem w pozycji res lub on podparty na stopke boczna na zgaszonym silniku bez rurki od podcisnienia to tez laduje paliwo do filtra wiec?? benzyny w oleju niema na stopce bocznej ma latwiej dostac sie do airboxu

 

Edytowane przez rybson13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w moim GS500 Był podobny problem. W Airboxie było odrobine paliwa, lecz po wyczyszczeniu gaźników problem znikł. Prawdopodobnie była to wina zacinającego się zaworka iglicowego.

Lecz do teraz nie wiem skąd miałem paliwo w podćiśnieniu. Niby Kranik był ok ale... Tego dowiem się dopiero jak oddadzą mi maszynke z serwisu :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz walnieta membrane kranika to leje ci zrowno do wezyka podcisnienia jak glownym wezem paliwowym i jezeli zaworki nie trzymaja w pozycji na bocznej nozce moze sie przelewac do filtra.

Tak czy owak trzeba wymienic membrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winny wszystkiemu jest chyba 2 gaznik jest on caly mokry i to do jego krucca jest podpiety wezyk od podcisnienia prawdopodobnie zawiesil sie plywak albo ten zaworek kranik tutaj chyba niema nic do tego bo efekt jest taki ze paliwo leci do wezyka ale z krucca ssacego tak jakby chcialo wezykiem ladowac paliwo spowrotem do baku przez kranik, na pozycji OFF paliwo sie nie leje z kranika, mam jeszcze takie pytanko po co jest wogole to podcisnienie skoro jak odepne wezyk sciagne bak z motocykla to kranik dziala jak w Romecie czyli niepotrzebuje zadnego podcisnienia zeby sie z niego lalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...