JoannitaPL Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Witam wszystkich Mam pytanie odnośnie motocykli sprowadzanych ogólnie z Wielkiej Brytanii. Czy istnieje potrzeba zmieniania przednich lamp w motocyklach sprowadzanych z tamtą związku z tym że jest tam ruch lewostronny ?? Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Wymienić nie trzeba ale wypadałoby. Dużo latałem Angolami w PL i nie zauważyłem nic nadzwyczajnego. Nikogo nie oślepiałem, droga dobrze oświetlona i takie tam. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Ja mam angola a lampe ma europejską raczej do nowości. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golkow Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 W mojej N-ce niestety lampa jest "angielska". Skutkuje to mocniejszym doświetlaniem środka drogi. Nie jest to bardzo uciążliwe dla jadących z przeciwka, ale tylko dlatego, że reflektor ogólnie mówiąc świeci tak sobie. Co innego byłoby, gdyby była mocniejsza żarówka. Niestety z przeglądem technicznym nie jest też prosto ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Wymienić nie trzeba ale wypadałoby. o, właśnie. zwłaszcza, że kiedyś może przyjść ochota na wyjazd np. gdzieś do krajów "starej unii", a tam towarzystwo kontrolujące bywa bardziej wyczulone na znaczki homologacji jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) No dlatego "wypadałoby". Bo na zachodzie kulturka a w Polsce jak to w Polsce - wyjebka na przepisy i innych użytkowników dróg. :banghead: Podobnie można traktować żarówki H4 gdzie model 110/90W ma wyraźny napis "Not for use in Europe" a można je kupić na wielu stacjach benzynowych, wiele osób ładuje je do swoich pojazdów i tak śmigają po drogach. Mój HD jak przypłynął z USA to miał z przodu H4 130W/130W. Wyjąłem to z wyrzutów sumienia i włożyłem zwykłą H4, bodajże 60/50W. :clap: :biggrin: Edytowane 4 Września 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzesterTX Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Jeżeli pierwsze badanie techniczne w Polsce będzie przeprowadzone prawidłowo to diagnosta nie podbije przeglądu. No chyba że trafisz na pana Zdzicha, który tylko sprawdzi numery, światła i zapyta "Panie, a ile to idzie?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Tak się zastanawiam... Jeżdżę Yamahą FZS 600 Fazer z Anglii. Fabrycznie w tym modelu świeci tylko jeden reflektor (a ma dwa). Kupiłem go już po poprawkach i teraz świecą obydwa. W związku z tym... czy z tymi lampami nie jest tak, że np. na kontynencie świeci jedna, a na wyspach - druga? Oczywiście zaraz po wyjeździe z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Nie wiem jaki dokładnie ten Twój Fazer jest ale jeśli chodzi o te starsze modele z 2 kwadratowymi światłami w owiewce to w UK na kurierce latały takie bodajże z 1 światłem mijania jeśli dobrze pamiętam. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 o, właśnie. zwłaszcza, że kiedyś może przyjść ochota na wyjazd np. gdzieś do krajów "starej unii", a tam towarzystwo kontrolujące bywa bardziej wyczulone na znaczki homologacji jsz tutaj nie chodzi o towrzystwo,czy ,wypada czy nie,tutaj chodzi o swoje i innych bezpieczenstwo.światla w całej europie są asymetryczne./w usa/symetryczne./znaczy tak po krotce że mając światła angielskie to widzisz mocniej srodek jezdni a nie pobocze,bo jezdzisz po prawej.w angli byloby też podobnie ze światłami całej reszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 1. oślepiasz kierowców z przeciwka 2. możesz na czas nie zobaczyć przechodnia konsekwencje dopowiedz sobie sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 tutaj nie chodzi o towrzystwo,czy ,wypada czy nie,tutaj chodzi o swoje i innych bezpieczenstwo.światla w całej europie są asymetryczne./w usa/symetryczne./znaczy tak po krotce że mając światła angielskie to widzisz mocniej srodek jezdni a nie pobocze,bo jezdzisz po prawej.w angli byloby też podobnie ze światłami całej reszty No tak panowie racja, tylko bez przesady z tymi kontrolami. Co innego wyjazd za granice a co innego próba rejestracji angielskiego moto na kontynencie lub na odwrót. To znaczy, że niemogę sobie wyskoczyć na angielskim moto do niemiec na wycieczkę, a wy do Lądka bo mamy niewłaściwe lampy? Powtarzam - inaczej sprawa się ma gdy chcesz w danym kraju zostać na stałe lub zarejestrować tam motocykl. Co do Fazera, to oczywiście można bez problemu zrobić by świecił dwoma lampami ale nie znaczy to że lampa ta przestaje być asymetryczna, czyli przez tan zabieg NIE staje się legalna na kontynencie (jeśli to anglik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 No tak panowie racja, tylko bez przesady z tymi kontrolami. Co innego wyjazd za granice a co innego próba rejestracji angielskiego moto na kontynencie lub na odwrót. To znaczy, że niemogę sobie wyskoczyć na angielskim moto do niemiec na wycieczkę, a wy do Lądka bo mamy niewłaściwe lampy? Powtarzam - inaczej sprawa się ma gdy chcesz w danym kraju zostać na stałe lub zarejestrować tam motocykl. Co do Fazera, to oczywiście można bez problemu zrobić by świecił dwoma lampami ale nie znaczy to że lampa ta przestaje być asymetryczna, czyli przez tan zabieg NIE staje się legalna na kontynencie (jeśli to anglik) ale to nie podlega dyskusji.w obcym kraju do pewnego momrntu,ktorego nie przekraczasz jestes tursta.to jasne.pozdr.i zycze zwiedzenia jak najwiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ale to nie podlega dyskusji.w obcym kraju do pewnego momrntu,ktorego nie przekraczasz jestes tursta.to jasne.pozdr.i zycze zwiedzenia jak najwiecej Zgoda. Ale niezmienia to faktu, że przez krótki czas pobytu w takim kraju oślepiamy innych uczestników ruchu. Anglicy (dla których chyba jest to większy, bo powszechniejszy problem) próbują również rozwiązywać to w ten sposób, że możliwe jest kupienie foli, którą zakleja się część reflektora eliminując nadmierne oświetlanie osi jezdni. Podejrzewam że w Polsce raczej ekipa rządząca na to nie wpadła. PS. Również wielu bezawaryjnych kilometrów życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Aj zaraz tam pieszego nie zobaczysz....nie wyolbrzymiajmy tak bardzo. Trzeba być ślepym żeby pieszego nie widzieć. Mnie to nie robi różnicy czy mam takie czy inne światło, obie wersje oświetlają drogę w takim samym stopniu abym widział co jest grane. W-max - mi na przeglądzie MOT nakleił kawałek taśmy izolacyjnej na klosz przy badaniu świateł. :biggrin: A MOT i tak oblałem bo...nie miałem odblasku z tyłu. Po czym wyjął z kieszeni mały odblask na przylepiec w kształcie logo Heyah, przykleił i wtedy MOT był zaliczony. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.