Koyot_ Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Ostatnio dałem motocykl do drobnych napraw, przy okazji odpowietrzanie hamulca. Tylko, że mechanik tak mi elegancko odpowietrzył hamulec, że zapomniał dolać płynu i w oczku nie ma w ogóle płynu:] Wiem, że do zbiorniczka trzeba nalać dot3 lub dot4. Czy można rozpoznać te płyny po kolorze, i czy zmieszanie ich czymś grozi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Jaki masz motocykl? Poza tym jak odpowietrzał hamulec i nie dolał płynu, to albo był ślepy, albo po litrze wódy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Płyny DOT 3, 4 i 5.1 są mieszalne. Natomiast nie można mieszać z DOT 5 na bazie silikonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Mieszać można, teoretycznie, chociaż DOT 3 pomyślany jest do starych układów hamulcowych, więc po diabła mieszać go z DOT 4? Jak powie, jaki ma motocykl, to mu się powie, jaki ma płyn dolać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 (edytowane) Lej śmiało dot 4 .I zmień mechanika. Edytowane 1 Września 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Niech leje DOT 4 i wsio :) Będzie oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Czekajcie, bo jak ma moto z lat 70-tych to tam często lali właśnie DOT 3. A do autora, kopnij się do motocykla i zerknij na dekiel pojemnika płynu hamulcowego, zwykle grawerowany jest napis, jaki płyn ma być lany. Poza tym na przyszłość poczytaj zasady Forum i zadawaj pytania konkretnie - jaki motocykl, jaki rok itd, bo idzie się sfrustrować... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 mi coś takiego przyszło do głowy.. może płynu hamulcowego jest tyle, że jest powyzej "oczka" i dlatego nie widać pęcherzyka powietrza i wydaje się, jakby nie było płynu.. tak rozważam bo jakoś nie potrafie sobie wyobrazić wymiany płynu bez wlewania nowego : :wink: a jak nie to tak jak przedmówcy: najpewnie jest nabite jaki ma być płyn na dekielku zbiorniczka płynu i tego raczej sie trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koyot_ Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Wybaczcie zapominalstwo:) Honda CMX, rocznik '86. Na pokrywce jest "DOT3 or DOT4". Skoro zmieszanie nic nie zaszkodzi to spoko:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Czekajcie, bo jak ma moto z lat 70-tych to tam często lali właśnie DOT 3. Bo w latach 70 nie bylo jeszcze DOT 4. A rozni sie on od DOT 3 wylacznie wyzsza temperatura wrzenia i zmiana z DOT3 na DOT4 wyjdzie na zdrowie uzytkownikowi bo bedzie trudniej zagotowac plyn podczas ostrej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 I tak jak juz bedziesz mial kupic dot4 to nie lepiej przepchac stary plyn nowym? Wymieni sie na dot 4, a z reszta plynu ktory kupisz i tak nic nie zrobisz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Najpierw zdejmij pokrywkę i zobacz ile tego płynu tam jest naprawdę. Jak jest świeży płyn i zalany na full to w oczku będzie wyglądało jakby nic tam nie było bo jest przeźroczysty i takie wrażenie optyczne robi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.