Skocz do zawartości

Koyot_

Forumowicze
  • Postów

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Koyot_

  • Urodziny 04/17/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oświęcim

Osobiste

  • Motocykl
    honda CBF 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5337882
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Koyot_

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. No właśnie też tak zostałem poinstruowany. Jednak jeśli nie znajdę nic teraz, to nie powinienem jeździć? Czy można złożyć do kupy, cały czas miejąc oczy otwarte na używki w dobrym stanie?
  2. Zapomniałem napisać - chodzi o hamulec przedni, tylni jeszcze jest w jako takim stanie. Oprócz tego - czy jeśli na korpusie jest korozja i się ją usunie (dajmy na to papierem ściernym) to czy uszczelka wypełni ubytki i nie nastąpi wyciek?
  3. Witajcie, Mam następujący problem: oddałem swój motocykl do serwisu (Honda CBF 500 ABS 2004) i mechanicy powiedzieli mi, że hamulce są w rozsypce. Mianowicie są wżery na tłoczkach i korpus jest skorodowany (linki do zdjęć: https://drive.google.com/folderview?id=0B3MfQ1WP9gmuVmk0R2UyRHRYR28&usp=sharing ). Ponieważ ciężko jest na allegro znaleźć hamulce w lepszym stanie, chciałbym zapytać, czy jest jakakolwiek szansa na zregenerowanie ich lub czy istnieje firma, która by się tym zajęła? Ewentualnie jeśli ktoś by miał jakieś alternatywne rozwiązanie, byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ nie uśmiecha mi się dawać 2500zł za nowe zaciski. Pozdrawiam, Koyot
  4. Mam do sprzedania Hondę Rebel. Zalety: - sakwy (sztywne, bez stelaża - był bardzo podłej jakości) + piórnik - małe spalanie (w mieście do 3,5l/100km, na trasie da się zejść nawet poniżej 3l) - frędzle na manetkach - opony zmienione na nowe w 2010 r. - akumulator również z 2010 r. firmy Yuasa - wymienione uszczelniacze i amortyzatory (przednie) w 2009 r. - prosty w obsłudze Wady: - padnięty moduł zapłonu (koszt naprawy ok. 350 - 400zł) - motocykl po wywrotce z prędkości ok. 20km/h - kierownica z prawej strony skrzywiona, jednak lagi są wciąż proste i motocykl można bezpiecznie prowadzić (sam przejeździłem pół roku; koszt naprawy ok. 300-400zł) - brak prawego lusterka (odpadło od ramienia wskutek wibracji i małego pęknięcia, które spowodował poprzedni właściciel; nowe lusterko ok. 80zł) - siedzenie w kilku miejscach rozprute - nieoryginalne tylne kierunkowskazy (poprzedni właściciel źle dopasował sakwy i zmienił oryginalne na zamienniki) - skrzynka na przewody przy kierownicy ma urwane gwinty, jednak pół godziny i sprawna ręka rozwiążą problem - pęknięty klosz od światła (jednak nie wpływa to na snop światła i samą jasność) Podsumowując - idealny na pierwszy motocykl, lub dla kogoś kto przeważnie jeździ po mieście i czasami poza. Jeśli tylko się ktoś nim zaopiekuje na pewno będzie się nim cieszył przez długie lata. Silnik jest w dobrej kondycji, praktycznie nie do zajechania, pali od razu. W tej chwili jest unieruchomiony przez niedziałający moduł zapłonu. Ja wyjeżdżam za kilka tygodni do Anglii i motocykl będzie tylko stał w garażu i się marnował (nikt z mojej rodziny ani znajomych nie jeździ na motocyklu). Cena 2000zł do negocjacji, motocykl do obejrzenia w Krakowie. Zdjęcia dostępne pod http://otomoto.pl/honda-cmx-250-M2759233.html
  5. Moja rebelka nie chce odpalić, najprawdopodobniejszą przyczyną jest uszkodzony moduł zapłonu. Potrzebuję kogoś z Krakowa i okolic, kto mógłby podjechać i pozwolił przełożyć moduł. Wdzięczność płynna gwarantowana:)
  6. No i chyba niestety szlag trafił moduł. Podłączyłem normalnie czarno-czerwony kabelek z moduł, a pin, do którego powinien wchodzić czarno-biały spiąłem bezpośrednio z masą i kicha.
  7. Dobrze, gdybym dostał szczegółowe instrukcje:) Przy module mogę odpiąć kostkę z czarno-białym oraz czerwono-czarnym przewodem. Natomiast wspomniany zielono-biały jest przy cewce, tej przy alternatorze (pick-up coil). Tam też musiałbym odłączyć całą kostkę. Czy to oznacza, że mam po prostu wziąć przewody i pozwierać to co chcę?
  8. No właśnie sęk w tym, że w serwisówce jest metoda "sprawdź wszystko inne, jeśli wszystko inne działa, to moduł jest zje*any i kup se nowy". Co więcej, szperałem na innych forach co nieco o modułach CDI i prawdę mówiąc niewiele się dowiedziałem, tj. powtórka z serwisówki - albo działa albo kupujesz.
  9. Ok, więc zdemontowałem bak, zrobiłem test na cewkach, impulsatorze i switchach. Uzwojenie pierwotne cewek jest ok (opór ok. 103 Om), wtórne sprawdzę jak tylko dorwę klucz do świec. Impulsator również ma dobry opór. Jednak zauważyłem śmieszną rzecz. Nastawiłem na multimetrze sprawdzanie ciągłości obwodu by sprawdzić, czy przyciski nie są schrzanione. I okazało się, podłączając czarno-biały kabel do jednej sondy i zielony (masa) do drugiej okazało się, że obwód jest zamknięty wówczas, gdy WYŁĄCZĘ zapłon/stacyjkę. Czy tak powinno być? Jutro jadę do sklepu i kupuję kabel, żeby zewrzeć moduł bezpośrednio z masą. Czy jest jakiś sposób, żeby zdiagnozować moduł CDI?
  10. A jak się ma iskra do alternatora? Jeśli alternator padnie (np. nie będzie dawał ładowania) to ma to wpływ na generowanie iskry?
  11. Sęk ju bardzo mocno. Nie nadmieniłem, że rozrusznik kręci, ale świece nie reagują. Czujnika wysunięcia podpory bocznej nie posiadam, podczas rozruchu (z tego co pamiętam) wciskałem również sprzęgło, więc mam nadzieję, że po prostu gdzieś nie styka.
  12. Zależy, jak wysoki jesteś - ja mam 193cm i wyglądam trochę komicznie na nim:) Jednak polecam z całego serca - motórek tani w utrzymaniu, ze względu na pojemność niskie OC, przyjemność z jazdy jest ogromna i spalanie śmiesznie niskie - mi się udaje schodzić czasem poniżej 3 l/100km na trasie. Możesz się też rozglądnąć za kawasaki eliminator 250 - motocykl w podobnych cenach, jednak wydaje się odrobinę większy. Co do samego ogłoszenia: - radziłbym pójść z kimś, kto się zna, bo może większe lub mniejsze grzeszki wyłapać - w tym pułapie cenowym podaruj sobie motocykle sprowadzane, bo będziesz musiał dołożyć ok. 500zł (jeśli dobrze pamiętam), żeby go w Polsce zarejestrować - koleś trochę przekłamał dane, bo rebelki 250 nie wyciągają 40 KM ;)
  13. Witajcie, Mam problem przedziwnej natury - otóż 31 maja jeszcze jeździłem moim moto bez najmniejszego problemu. Odstawiłem go tam, gdzie zawsze i na następny dzień już odmówił współpracy. Udało mi się tylko ustalić, że obydwie świece nie dają iskier. W międzyczasie nikt nie dotykał motocykla, nie padał na niego deszcz ani nic nie było robione. Co może być przyczyną?
  14. A ja już zdążyłem kupić zanim dostałem odpowiedź. Kupiłem dokładnie ten model http://sakwy-motocyklowe.pl/p.p/kurtka-skorzana.ddg.html i nie żałuję ani złotówki jaką wydałem na tę kurtkę. Ma świetną skórę, dobrze leży, odpinane ocieplenie, a jeśli tylko coś nie tak będzie z kurtką to za darmo naprawią lub zmodyfikują (wydłużenie/skrócenie rękawów, zwężanie). Także jeżeli ktoś dysponuje 700zł to mogę z czystym sumieniem polecić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...