Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli obie mają oprawki na 2-włoknowe żarówki to najłatwiej będzie puścić przewód z tej pierwszej, tylko licz się z dużym obciążeniem instalacji jeśli 2 będą świeciły.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie odpowietrzenie skrzyni biegów,powinno być skierowane na dół.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest optymalna temperatura oleju w silniku Evo? Wszędzie gdzie czytam to głównie piszą o TC a tam to temperatury normalne oleju to grubo ponad 200F, z kolei jak już coś czytam o Evo to informacje, że w tym silniku temperatury oleju powinny być niższe, na poziomie 180-200F. Trochę to dziwne bo przecież zależne jest od oleju bo mówimy o optymalnej temperaturze oleju a nie silnika. Dziś jak się przejechałem to miałem 160F, ale w cieplejsze dni i dłuższe jazdy to dochodzi do tych 180F, ale mam chłodnicę. Jakie macie temperatury oleju, ale w silnikach Evo? Bo te "nowoczesne" TwinCamy to mają jakieś szatańskie temperatury, chyba do smażenia frytek :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotra, nie masz sie czym martwić, wszystko jest ok i nawet ponad 200F nie jest niczym nienormalnym dla EVO :)

Ja np. wczoraj osiągnąłem w mieście 205F (wywaliłem chłodnice i bardzo dobrze, bo silnik mam serie), a dziś w trasie zrobiłem 100 km a jak wiesz było ciepło i nie przekroczyłem bez chłodnicy 195F, a średnio miałem 180-185F.

Nie wiem jaka dokładnie powinna być temperatura silnika, ale normalna temperatura oleju (podana dla fabrycznego minerala HD) z tego co wyczytałem kiedyś na hdforums albo v-twinforum powinna oscylować w granicach 200-240F (czyli 90-115C ).

HD zapewniało że ich olej jest w stanie wytrzymać nawet 300F i nie być "breakdown".

Twoje 180F jest jak najbardziej ok, a wręcz mogło by być ciut więcej nawet ;)

 

Rozumiem że Twoje pytanie raczej tyczyło się ewentualnego przegrzania niż niedogrzania ;)

 

Ale niech się jeszcze wypowiedzą bardziej kumaci bo ja jestem początkujący amator póki co :biggrin:

Edytowane przez NATHAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa jednak :) Fisu w temacie o chłodnicy oleju pisał że najbardziej optymalna temperatura oleju to około 100 stopni C, ale myśle że jak jest 90 i wiecej to jest ok :) 180 daje 82 stopnie, a to jest chyba już akceptowalne, ale chyba najlepiej jak temperatury są w przedziale 90-110 C w silnikach chłodzonych powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAL 1014, 1015 lub numery w tej okolicy. Ale to i tak nic nie da, trzeba pod wzór dorabiać.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo Qurim podał kody RAL.

 

Podaj rok pojazdu- podam Ci numer zamówieniowy farby oraz jej nazwę (mam tylko to)- jak oczywiście bedzie Policaj. Ale może bedzie... przy odrobinie szczescia. :)

 

Jezeli chcesz to moge równiez załatwić numer naprawczy np. Standoxa ale musze znać nazwe koloru...

Nie jest to prosta sprawa jak się poczatkowo wydaje... RAL to nie jest do końca własciwy sposób okreslenia koloru dla HD.

Oryginalne kolory Hd mają swoje nazwy (nie numery) oraz posiadaja numery zamowieniowe poszczególnych ilosci.

Np: dla spraya osobny, dla 1 litra farby osobny i dla zewstawu naprawczego osobny.

Napisz wiec dokladnie czego szukasz i gdzie.

Chcesz kupic oryginal w Stanach? Czy dobrac kolor w mieszalni? Oraz ilość jak ja znasz... :)

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawa z mlekiem? To byłby brąz. :biggrin:

 

 

Bawi mnie jak ludzie mówią że np.coś chcą w kolorze Ecru. A Ecru są setki odcieni bo to zasadniczo biały kolor z domieszką dowolnego innego i stąd tyle kombinacji. Może być domieszka zielonego, żółtego, czerwonego itd. i wyjdzie z tego właśnie Ecru. No i człek chce firanki czy samochód w kolorze Ecru. Ale jakim? :biggrin: Myślą że to tylko jeden kolor jest.

 

 

Kość słoniowa to Ivory (Ivory Coast - Wybrzeże Kości Słoniowej).

 

Ja mam ciemniejsze kolory niż kość słoniowa a są to:

 

Champagne Gold 98603 GZ + Creme 98603 EX i do tego szparunek Candy Crimson 98603 HJ/HE

 

https://lh3.googleus...00/DSCN7580.JPG

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...