Aygor Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Może ktoś podpowie jak w Fat Bobie 2010 (wersja europejska) przerobić światło drogowe (długie)tak, żeby świeciły się oba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jeśli obie mają oprawki na 2-włoknowe żarówki to najłatwiej będzie puścić przewód z tej pierwszej, tylko licz się z dużym obciążeniem instalacji jeśli 2 będą świeciły. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Mam pytanie ,co to jest za rurka,do czego służy,wychodzi za 2 cylindrem i wchodzi za sprzegło ? Sportster 1200 R z 2006 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) To pewnie odpowietrzenie skrzyni biegów,powinno być skierowane na dół. Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To pewnie odpowietrzenie skrzyni biegów,powinno być skierowane na dół. Tak jest, tylko podłożyłem wkretak żeby lepiej było widac o co chodzi . Dzięki za odpowieź! Nie wiedziałem czemu ta rurka tak nagle się kończy , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotra Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest optymalna temperatura oleju w silniku Evo? Wszędzie gdzie czytam to głównie piszą o TC a tam to temperatury normalne oleju to grubo ponad 200F, z kolei jak już coś czytam o Evo to informacje, że w tym silniku temperatury oleju powinny być niższe, na poziomie 180-200F. Trochę to dziwne bo przecież zależne jest od oleju bo mówimy o optymalnej temperaturze oleju a nie silnika. Dziś jak się przejechałem to miałem 160F, ale w cieplejsze dni i dłuższe jazdy to dochodzi do tych 180F, ale mam chłodnicę. Jakie macie temperatury oleju, ale w silnikach Evo? Bo te "nowoczesne" TwinCamy to mają jakieś szatańskie temperatury, chyba do smażenia frytek :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) Piotra, nie masz sie czym martwić, wszystko jest ok i nawet ponad 200F nie jest niczym nienormalnym dla EVO :)Ja np. wczoraj osiągnąłem w mieście 205F (wywaliłem chłodnice i bardzo dobrze, bo silnik mam serie), a dziś w trasie zrobiłem 100 km a jak wiesz było ciepło i nie przekroczyłem bez chłodnicy 195F, a średnio miałem 180-185F.Nie wiem jaka dokładnie powinna być temperatura silnika, ale normalna temperatura oleju (podana dla fabrycznego minerala HD) z tego co wyczytałem kiedyś na hdforums albo v-twinforum powinna oscylować w granicach 200-240F (czyli 90-115C ).HD zapewniało że ich olej jest w stanie wytrzymać nawet 300F i nie być "breakdown".Twoje 180F jest jak najbardziej ok, a wręcz mogło by być ciut więcej nawet ;) Rozumiem że Twoje pytanie raczej tyczyło się ewentualnego przegrzania niż niedogrzania ;) Ale niech się jeszcze wypowiedzą bardziej kumaci bo ja jestem początkujący amator póki co :biggrin: Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotra Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 No właśnie raczej chodziło mi o niedogrzewanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Aaa jednak :) Fisu w temacie o chłodnicy oleju pisał że najbardziej optymalna temperatura oleju to około 100 stopni C, ale myśle że jak jest 90 i wiecej to jest ok :) 180 daje 82 stopnie, a to jest chyba już akceptowalne, ale chyba najlepiej jak temperatury są w przedziale 90-110 C w silnikach chłodzonych powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Koledzy potrzebuję kod lakieru z wersji Police (kości słoniowej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 RAL 1014, 1015 lub numery w tej okolicy. Ale to i tak nic nie da, trzeba pod wzór dorabiać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 To jak się to ma do tego ??????16 post ,http://www.hdforums.com/forum/touring-models/455308-why-is-harley-so-tight-lipped-with-their-paint-codes-2.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) A bo Qurim podał kody RAL. Podaj rok pojazdu- podam Ci numer zamówieniowy farby oraz jej nazwę (mam tylko to)- jak oczywiście bedzie Policaj. Ale może bedzie... przy odrobinie szczescia. :) Jezeli chcesz to moge równiez załatwić numer naprawczy np. Standoxa ale musze znać nazwe koloru...Nie jest to prosta sprawa jak się poczatkowo wydaje... RAL to nie jest do końca własciwy sposób okreslenia koloru dla HD.Oryginalne kolory Hd mają swoje nazwy (nie numery) oraz posiadaja numery zamowieniowe poszczególnych ilosci.Np: dla spraya osobny, dla 1 litra farby osobny i dla zewstawu naprawczego osobny.Napisz wiec dokladnie czego szukasz i gdzie.Chcesz kupic oryginal w Stanach? Czy dobrac kolor w mieszalni? Oraz ilość jak ja znasz... :) Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek-1974 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 choliera jasna , nie wiedziałem że jest z tym tyle zachodu. Kolega chce sobie SAM-a na silniku zaporożca pomalować w tym kolorze np. Road King Police rok 1997 . Chodzi o ten jasny (kawa z mlekiem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Kawa z mlekiem? To byłby brąz. :biggrin: Bawi mnie jak ludzie mówią że np.coś chcą w kolorze Ecru. A Ecru są setki odcieni bo to zasadniczo biały kolor z domieszką dowolnego innego i stąd tyle kombinacji. Może być domieszka zielonego, żółtego, czerwonego itd. i wyjdzie z tego właśnie Ecru. No i człek chce firanki czy samochód w kolorze Ecru. Ale jakim? :biggrin: Myślą że to tylko jeden kolor jest. Kość słoniowa to Ivory (Ivory Coast - Wybrzeże Kości Słoniowej). Ja mam ciemniejsze kolory niż kość słoniowa a są to: Champagne Gold 98603 GZ + Creme 98603 EX i do tego szparunek Candy Crimson 98603 HJ/HE https://lh3.googleus...00/DSCN7580.JPG Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.