FIS Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Hm... wygląda jakby problem tkwił w zbiorniku. Musiałbyś podłączyć pompe paliwa na lewo i pomierzyć sobie jego ciśnienie. Można tez wpiąć się trójnikiem...Generalnie jednak...Skoro byłeś w ASO to rozumiem, ze błedy na kompie nie wystepują- dlatego chuopaki sobie nie radzą. A ciśnienie paliwa to jeden z nielicznych parametrów po za kontrolą komputerowa...Tak na marginesie- rozumiem ze zadna kontrolka Ci się nie pali, a filtr powietrza jest czysty. Tak więc banały odrzucam.Mogłbyś jeszcze zapodac fotki świec. Innym rozwiązaniem jest wycieczka do SKP i podłaczenie zabafki do analizatora. Zapisz wyniki z 4 gazów i lambdy i je tu podaj. Zrób pomiary na jałowym, przy 2500-3000 i przy 5200-5300 obr./min. Po tym zabiegu bedzie wiadomo więcej.Spróbuj jeszcze przejechac sie z poluzoawną zakrętką zbiornika. Tylko jej nie zgub. Edytowane 13 Lutego 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 W innym temacie poprosilem o zmierzenie cisnienia sprezania - moto jednak plynelo z US, a moze i tam troche postalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowystary Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 No właśnie te świece, białe! Z wyjazdem, to na razie problem, bo pogoda i jeszcze kwestia znalezienia dobrego fachowca, myślałem że chłopaki z V-FORCE sobie poradzą i tutaj odpowiedź, nić się nie pali, wszystko działa, brak błędów, nowa oryginalna mapa a nie chce się rozbujać.Adamie, na zmierzenie ciśnienia odpisałem, tam gdzie pisałeś, dzięki. Moto jest z polskiego salonu, małżon jest drugim właścicielem, przeszłość znana, rok z okładem stał ale czy to mogłoby mu aż tak zaszkodzić? Myślałem jeszcze o filtrze paliwa, co o tym myślicie? Pali jak to się mówi na tak zwany dotyk, na obroty wchodzi normalnie, tyle że do 2/3 manetki a potem jakby mu ktoś paliwko zakręcił.Z góry dziękuję za porady i poświęcony czas.Darek. Filtr powietrza nówka Harley. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 No własnie. jak nie ma błedów to szukaj w paliwie.Pomiar cisnienia pokaże czy to filtr paliwa.Cała zabawa polega na tym aby rozwiazać problem, a nie na szukaniu usterki wymieniajac poszczególne częsci.Tak jak pisałem- zmierzyć cisnienie paliwa.Dobry fachowiec Ci nie potrzebny. Walisz na stację kontroli pojazdów płacisz stówe, podpinają, Ty spisujesz wartości.Po składzie bedziesz wiedział wszystko... mi to wygląda na uboga w górnej partii obrotów.I tak jeszcze na marginesie- zadzwoń do V-force i zapytaj czy uwzglednili wielkości wtryskiwaczy przy wgrywaniu mapy. Sa ich 3 rodzaje.Zobacz czy Ci się motor nie grzeje na biegu jałowym- daje głowę że dostaje termicznie po dupie. Ten problem wystepuje zawsze gdy się nowe mapy wgrywa w servisie HD tzw. "darmowe" czyli OEM.Miłej zabawy. :cool: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 O to chodzi, nie daj sie wpuscic w kolomyje z wymianami czesci.Swoece biale to od tego nalezy zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 (edytowane) Szanowni formowicze !Szukam tu na naszym forum HD ,informacji odnośnie opornika do zamontowania w miejscu czujnika w głowicy tylnego cylindra w Ironie zdaję się .Opornik służy do zmiejszenia obrotów biegu jałowego .Wiem,że było,ale nie mogę znaleźc gdzie było.! Może wiecie jaki to ma być opornik Ohmy i Watty ,lub gdzie tej informacji szukać ? Dzięki ! Edytowane 16 Lutego 2013 przez Indian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witambył by ktoś w stanie mi podpowiedzieć jak odkręcić stacyjkę w Electrze Glide Ultra Classic 1997r??potrzebuję rozebrać cały przód, dodam, że to wersja europejskapzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Demontaz stacyjki nie jest konieczny do tej operacji (jesli dobrze rozumiem Twoj zamiar). Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 muszę zdemontowac przednie amortyzatory i półkimam problem z tym plastikiem gdzie jest stacyjka i kilka przełącznikówjak się do tego zabrać ?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Ja ma wcześniejszą Elkę, stacyjka na okrągły kluczyk i kluczykiem się przełącza - też europejska.U mnie trzeba odkleić blaszkę z napisami na wierzchu stacyjki, wyciągnąć korki zaślepijące śruby (zabezpieczenie przed demontażem, powinno się je wymienić, ale da się zrobić z minimalnymi uszkodzeniami tak, żeby dało się poskładać później). Pod zaślepkami są śruby, po wykręceniu stacyjka schodzi i można zdjąć ten plastik. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 No tak, wszystko się zgadza, tylko po ki ch*j to niszczyć (tą naklejaną blaszke) skoro do calości jest dostęp bez demontazu stacyjki.Dalej nie rozumiem problemu... :wink: no chyba, że chcesz zdemontować akurat ten "plajstik". :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) A ja mam znowu problem (i nie ukrywam że i tym razem liczę Fisu na Ciebie :biggrin: ).Jest to coś z układem zapłonowym najprawdopodobniej, otóż objaw jest taki że na zimnym nigdy mi nie pali od razu, tzn. załapuje jakby na 1 gar, pokręce troche i w końcu odpala, i chodzi na ssaniu (ssanie wyciągam na full) z biegiem czasu zaczyna sie ksztusić, wiadomo, trzeba troszke ująć ssania, co też robię, ale później coraz bardziej sie ksztusi nawet jak całkowicie wyłącze ssanie, do tego wali marchewami jakby z jednego wydechu i gaśnie i później strasznie ciężko go zapalić. Ale jak już zapali to przerywa, jakby nie chodził cały czas na 2 gary, objawy jakby świece/kable, i jak już zaczne nim jeździć to póki sie nie rozgrzeje to dalej przerywa, ksztusi sie i lecą marchewy z wydechu :) a jak już sie rozgrzeje to już jeździ normalnie, nie przerywa, i pali od kopa na ciepłym za każdym razem.Wczoraj zrobiłem 33 mile, i w końcu dogrzałem silnik, może świece były niewygrzane ?Paliwo świerze, może wlać jakiś dodatek do czyszczenia gaźników ?Kable zmieniałem bo stare miały przebicie, kumpel mi sprzedał nowe ACCEL'e. Dodam że zapłon/cewka OEM. (w sensie ten "wasted spark " ;) ) Edytowane 7 Marca 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Fisu, blaszki się nie zniszczy umiejętnie ją odklejając... Tak samo jak z kołeczkami zaślepiającymi na śrubach stacyjki... A przód faktycznie da się zdemontować bez zdejmowania stacyjki i tego plastiku. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Tak czytając opis to stawaim na swiece.Tylko, że przyczyną takiego stanu rzeczy może być źle ustawiony gaźnik i dlatego padają swiece.A może olej podbiera i je mostkuje?Załóz Championy i spróbuj raz jeszcze. No i sprawdz skład.Nie dalej jak wczoraj miałem podobny objaw w mojej Elce. Tylko wiesz, rozumiesz, zakreciłem ją tak długo, aż odpaliła... dziś dopiero kukne jak to jest z tym jej paleniem na zimno. Bo zimowy rozruch "zużył" 2 akumulatory z lenistwa... :cool: wallygator- a czym ją potem przyklejasz, że tak zapytam z ciekawosci. Edytowane 7 Marca 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Teża myśle że to mogą być właśnie świece :) kupię nowe i wymienie, a przy okazji wymiany zmierzę też sprężanie od razu.Co do gaźnika - to samo mi własnie zasugerował kumpel który sam też ma EVO i zajmuje sie mechaniką.Czyli dobrze by było wyjąć gaźnik, przeczyścić, przedmuchać dysze, i sprawdzić poziom pływaka, ustawić i go na końcu wyregulować ?No i przy okazji zobaczyć jakie są tam dysze, mam nadzieje że seria :)Jeszcze jedno : czy śruba regulacji składu mieszkanki dotyczy tylko mieszanki wolnych obrotów ? A co do ogólnego składu to chyba nie miałeś na myśli analizy spalin :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.