turysta Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Środek plus, skrajne to sterowanie z modułu na poszczególne cylindry. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Środek plus, skrajne to sterowanie z modułu na poszczególne cylindry.Dzieki,bardzo mi pomogles :lalag: wlasnie chodzilo mi o ten plus :) Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Czy ktoś z Was ma może założone w swoim Harleyu wydechy o nr 80420-06 lub podobne akcesoryjne. Jak one głośne są? Nigdzie nie mogę znaleźć danych na temat ich odgłosu. http://www.ebay.com/itm/400271772685?item=400271772685&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item5d320e8c0d&vxp=mtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Skoro OEM to pewnie głośne nie są ale na foto widzę śrubki trzymające końcówki wylotowe, taki łatwy patent na "popsucie" wydechów, czyli wyprucie. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 ciekawe tylko czy lepiej pierdzą od fabrycznych, nie wiem dlaczego ale nie lubię jak wydechy są rozbieralne. Wsłuchałem się za Twoją radą w fabryczne, no fakt troszkę to nie to, niedużo im brakuje tym fabrycznym, takiego niskiego basu im trza, tak coś koło tego by pasiło - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Gdzie Cobra a gdzie OEM.... Seryjne w ogóle nie mają dźwięku. Pamiętam jak w 2003r. znajomek kupił nowego Softa z salonu, rocznicowego. Pierwsza wizyta w okolicy i już zaostrzony pręt zbrojeniowy i młotek poszły w ruch. :biggrin: Wybiliśmy kapsle i lepiej gadał, bo na totalnej serii wcale nie było dźwięku, tylko ciche popierdywanie. W kilkuletnim HD bardziej słychać dźwięko-trzaski z silnika niż seryjny wydech. Łańcuch sprzęgłowy, łożysko kosza, wyklepany kosz sprzęgłowy i rozrząd. Rozbieralne wydechy miałem w Jawie 350. Czasem wkłady lubiły wystrzelić podczas jazdy. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 a słyszeliście może jakieś opinie na temat wydechów Cobry, czy to jest shit czy high performance Jawe miałeś czarną czy czerwoną, ja miałem czerwoną, i zawsze se myślałem ale te czarne to zajebiście wyglądają :biggrin: .....na tamte czasy to maszyna była CZAD !! do tej pory pamiętam jaki to odpał miało :biggrin: przewiozłem sąsiadki berbecia to mi się w nachy zlał, mówił że krzyczał żebym się zatrzymał ja ni ch....ja go nie słyszałem Gdzie Cobra a gdzie OEM.... Seryjne w ogóle nie mają dźwięku. Pamiętam jak w 2003r. znajomek kupił nowego Softa z salonu, rocznicowego. Pierwsza wizyta w okolicy i już zaostrzony pręt zbrojeniowy i młotek poszły w ruch. :biggrin: Wybiliśmy kapsle i lepiej gadał, bo na totalnej serii wcale nie było dźwięku, tylko ciche popierdywanie. W kilkuletnim HD bardziej słychać dźwięko-trzaski z silnika niż seryjny wydech. Łańcuch sprzęgłowy, łożysko kosza, wyklepany kosz sprzęgłowy i rozrząd. Rozbieralne wydechy miałem w Jawie 350. Czasem wkłady lubiły wystrzelić podczas jazdy. :biggrin: Qurim sprzedałeś dobrą radę, jak będzie mój miał z 60 tyś. przebiegu wezme diaksa i upierdole te wydechy w połowie i nie bede się zastanawiał czy co słychac czy nie tylko odpał i ogień dopóki się nie rozleci :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) Ja mam Cobry. Nie narzekam...Mi się podobuje... :) Edytowane 12 Września 2012 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Ano, Cobra to git produkt. Chyba na ich stronie są sample dźwięku danych tłumików. Hamerykańce mają taki patent na wyciszanie mechanicznych dźwieków silnika - montują drag pipes i problem jęczących łożysk znika. :biggrin: Jawę miałem w różnych kolorach. Naj;pierw była czarna, tradycyjnie jak to Jawa TS. Potem była biała, taka jak na okładce książki napraw. A na końcu była bordowa. Chociaż czerwoną też miałem ale to był dawca cześci, wraz z kilkoma innymi. Odpał miała, to fakt. Przesiadłem się na Jawę z WSK i na pierwszej jeździe prawie mi głowę urwało jak odkręciłem manetę. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Tak was czytam i mi otuchy dodajecie, bo sam Jawą jeżdżę i po cichu o HD marze, póki co mnie nie stać, ale jak widze ilu Jawersów Harley'owcami zostało to aż serce się raduje. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Tak was czytam i mi otuchy dodajecie, bo sam Jawą jeżdżę i po cichu o HD marze, póki co mnie nie stać, ale jak widze ilu Jawersów Harley'owcami zostało to aż serce się raduje. :) ..........to masz bratku nad nami cholerną przewagę, jesteś piękny i młody i Jawa Ci styknie, cielęcinki polecą na Ciebie a nie na Twą maszynę, my stare pomarszczone dziady musim się wspomagać Harymi żeby się jakiś towar obejrzał za nami a jak już nawet i sam Hary nie pomaga to mu się wydechy zmienia i wtedy nie ma bata musi się obejrzeć co to za idiota tyle hałasu robi :biggrin: Ps. masz fajny sprzęt dbaj o niego i używaj pukiś młody .......jak moja baba to przeczyta to mi ostanie trzonowe zęby wywali :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 wlasnie dzis odebralem z chromowania kilka elementow,min. przedni blotnik,wczesniej nie mialem jakos okazji sie tym zajacsamemu tylko przez posrednikow,dlatego mam pytanieprzy odbiorze,facet mi powiedzial,ze dobrze by bylo jakos zabezbieczyc czyms ten chromowany blotnik od spodu przed montazemmoze ktos z Was by cos polecil? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 POR 15.Ale pewnie jakis polski produkt tez sie znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 POR 15.Ale pewnie jakis polski produkt tez sie znajdzie.chyba to bedzie STALOCHRON Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Permatex- jest to baranek w sprayu, dobrze odtłuść benzyną ekstrakcyjną i nie na słońcu, pamiętaj pierwsze dwie warstwy pryśnij tylko mgiełką i szybko. Błotnik jak rozumiem jest w chromie cały bo inaczej się nie da to jak chcesz to zrobić lepiej od fabryki to delikatnie zmatuj na sucho to co będziesz malował. Są takie małe arkusze włókniny do matowania, tu wystarczy Ci gramatura jak do polerowania może być 2000 ewentualnie 1500 a nawet 2500 chodzi tylko o delikatne zmatowienie po czym idealnie odtłuść malowaną powierzchnię, najlepiej jak byś kupił w sklepie gdzie dobierają lakiery samochodowe środek do odtłuszczania (odleją Ci małą ilość np. 50 ml), tam też dostaniesz te włókniny do matowania na sucho. Jeśli nie to możesz przemyć jak pisałem benzyną ekstrakcyjną (pamiętaj że idealne odtłuszczenie przed malowaniem to połowa sukcesu) dlatego na Twoim miejscu kupiłbym i ten środek do przemywania jak najmniejszą ilość. http://allegro.pl/pe...2576836575.html ......ta włóknina do matowania to styknie Ci jeden max dwa arkusze to grosze kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.