jery30 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) oryginalny przewód (używka) kupisz już za 100 zeta , a nowy oplot , który polecam , już za ok 380 w promocji od appaloosa - wrocław na allegro , normalnie ok 500 i ponad trzeba wydać.przewód z abs ma dodatkowe wyjście , takze nie pasuje Edytowane 23 Marca 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 No i zakupiłem oryginał, nówkę w appallosie, za całe uwaga....300pln. Niekiedy warto zapytać w serwisie w Polsce, bo mogą mieć dobre ceny. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goman Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 no to ja się przyłącze do pochwał Appaloosy :biggrin:płakałem tu ostatnio że nie mam klucza hakowego do regulacji a dziś kurier przywiózł klucz i to gratis ...tak trzymać :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 appaloosa podjęła nową strategie mającą na celu zniszczyć konkurencje na allegro . kiedyś np. za uszczelniacz zaworowy życzyli sobie 17 zeta z rabatem , teraz sprzedają za 3 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jeszcze żeby opony mieli tańsze niż konkurencja to było by ok.Po za tym maja teraz tzw.czyszczenie magazynów,więc nie wiadomo czy te niskie ceny długo się utrzymają. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 DZIEN DOBRY PANOWIEMAM PYTANKOW SWOIM SPORTSTERZE 883 Z 2006 ,ZALOZYLEM OBUDOWE FILTRA -TEARDROP-,WRAZ Z FILTREM K&NWRAZ ZE ZMIANA FILTRA,ZMIENILEM DYSZE GLOWNA NA 175PO REGULACJI MOTO CHODZI OK,TZN. NIE KICHA,ZBIERA SIE DOBRZE,NIE WIEM JESZCZE JAK SPALANIE,BO NIE SPRAWDZALEMZASTANAWIAM SIE TYLKO CZY DYSZA 175,TO NIE ZA DUZO JAK NA 883 PROSZE O PODPOWIEDZ POZDRAWIAM Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 za duzo , wystarczy 150, ale kwestia jak dodajesz gazu , jeśli stopniowo wraz z nabieraniem prędkości to nie otwierasz całkowicie dyszy i paliwko na darmo nie leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jeśli moto dobrze śmiga i spalanie ma w miarę akceptowalne to po co się martwić na zapas? Ciesz się jazdą i tyle. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 jeszcze jednoczy mial ktos z was doczynienia z modulem -dynatek-jak kupilem swojego sporta mialem z nim problemy,tzn.strzelal, kichal,szarpal podczas jazdyzdalem sie na warsztaty i przezylem koszmar,stracilem sporo kasy a motocykl dalej nie jezdzil poprawnie.w koncu poszedlem po rozum do glowy,tzn.zaczalem czytac forum,kupilem serwisowki i zaczalem grzebac sam,jedna z przyczyn strzelania narozgrzanym silniku okazal sie wadliwie dzialajacy czujnik polozenia walu,okazalo sie ze wymiana jego nie niewystarcza,wymienilem wiec tez i modul,kupilem na ebay nowy modul-dynatek-,ustawilem na standardowe ustawienia, tak jak pisalo na kartce ktora dostalem wraz z tym modulem,tzn.tak mi siewydaje,ze ustawilem.no wlasnie,ale w tym module sa dwa pokretla z tylu i mozna ustawiac tam wiele roznych opcji,niestety nie wiem o co w tym chodzi,na tej kartce ktoradostalem wraz z modulem,cos tam pisza ale niebardzo wiem ?moze ktos z was cos wie na ten temat?po moim ustawieniu moto chodzi,bez jakis specjalnych problemow.jedynie co zauwazylem,to ze podczas jazdy normalnej powiedzmy 90km/h,na prostej,czasami sobie kichnie tak po prostu,chyba w dolot ,zdaza sie to raczej rzadko,czytalem na forum ze to przypadlosc HD,ale nie jestem pewien tego?zda Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) czy tłoki są o wysokim stopniu sprężania ( jesli nie wiesz to zbadaj ciśnienie ) ?jaki model modułu , nr ? Edytowane 25 Marca 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 jery - znasz kogoś kto wyreguluje gaźnik - kicha mi i dusi się przy zejściu z wysokich obrotów, masakra przy dojechaniu do skrzyżowania czy ronda... mechanik mi każe zostawić na tydzień, a tego nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) od poznania masz do mnie 90 km , kierunek na wrocław .moze sam spróbuj , śrubę regulacyjną wolnych wkręć po czym wykręć ok 1,5 -2 obrotu , jesli nie pomoże sprawdz czy dysza wolnych nie zatkała się.jeśli nie przelewa znaczy ze zaworek odcina , jesli wchodzisz na wysokie obroty membrana działa .przyczyna moze też tkwić w nieszczelności w dolocie na portkach lub łączeniach z gaznikiem Edytowane 25 Marca 2012 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry883 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Ja się wtrącę z szybkim pytaniem: czy są uniwersalne db killery do rur? Czy też do każdych (jeśli już) są osobne? Cytuj 2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Jeśli średnica pasuje to da się do założyć czyli będzie działał taki uniwersalny. Kwestia tylko czy wpasuje i jak bardzo wytłumi. Ja sam sobie dorabiałem jak latałem plastikami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry883 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A jakieś namiary gdzie czegoś takiego szukać? Cytuj 2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.