qurim Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 (edytowane) No nie mogłem się zalogować. Zamiast siedzieć przy kompie poszedłem do garażu i zmontowałem motÓr. :biggrin: Z imbusami kiepska sprawa. Raz się ślizgnie i lipa jest. Zaopatrz się w dobre, odkuwane Torx`y, jak imbus jest zdymany to wbijasz torx i odkręcasz. Miałem ten problem z imbusami w przełącznikach na kierownicy, a że to małe śrubki to upierdliwe. Grzebałem tez w czujniku ciśnienia oleju, tym który współpracuje z "zegarem" pokazującym ciśnienie. No bo trefny był i wskazówka skakała od lewej do prawej a kontrolka oleju nigdy nie świeciła. No i naprawiłem. Ale..tak naprawiłem że teraz kontrolka pokazuje mi brak ciśnienia do 3k RPM, chociaż zegar pokazuje co innego. :banghead: A wiem że ciśnienie oleju jest w silniku bo przyjąłem już olejowy "prysznic" na twarz kilka dni temu. :banghead: W tym czujniku są takie cuda że wielkie oczy zrobiłem. Okazało się że tylko 2 małe śrubki się odkręciły od płytki. Śrubki na oko 1,5mm gwint więc ledwo dałem radę je włożyć na miejsce. https://lh5.googleusercontent.com/_Z2uaPZT7...20/DSCN7577.JPG Edytowane 3 Lutego 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Grzebałem tez w czujniku ciśnienia oleju, tym który współpracuje z "zegarem" pokazującym ciśnienie. No bo trefny był i wskazówka skakała od lewej do prawej a kontrolka oleju nigdy nie świeciła. No i naprawiłem. Ale..tak naprawiłem że teraz kontrolka pokazuje mi brak ciśnienia do 3k RPM, chociaż zegar pokazuje co innego. :banghead: A wiem że ciśnienie oleju jest w silniku bo przyjąłem już olejowy "prysznic" na twarz kilka dni temu. :banghead: W tym czujniku są takie cuda że wielkie oczy zrobiłem. Okazało się że tylko 2 małe śrubki się odkręciły od płytki. Śrubki na oko 1,5mm gwint więc ledwo dałem radę je włożyć na miejsce. https://lh5.googleusercontent.com/_Z2uaPZT7...20/DSCN7577.JPG Zachciało się Elektrownią jeździć to teraz się musisz bawić z czujnikami... ;) Ja u siebie mam tylko jeden budzik, na który i tak rzadko kiedy spoglądam, bo mój Harry to nie pojedzie tak szybko jak przepisy pozwalają... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 (edytowane) Prędkościomierz to jedyny element deski rozdzielczej który u mnie nie działa już od 2 sezonów. :biggrin: Linka się zerwała,a miałem nową, drogą chyba za 100PLN, wjechałem w dziurę na rozpoczęciu sezonu `09 i się zerwała. No to się wk... i kolejnej już nie kupiłem. :icon_evil: W okolicy jest majster co dorabia linki na wzór ale jak jeździłem jesienią to albo go nie było, albo zawalony robotą albo nieczynne. :banghead: Teraz na dniach skoczę tam, może akurat się uda. Wezmę kilka wkładów na zapas od razu. Ważne że obrotmierz jest i działa. Elektroniczy, zeszłej jesieni wariował w jeden dzień, skakał po całej skali jak szalony. Raz mniej, raz bardziej. Zimą grzebałem w kabelkach i teraz wszystko wporzo jest. Niechcący naprawiłem, jak zwykle. W ogóle to z elektryką były jaja - zeszłej zimy grzebałem, popsułem włączniki Spot i Hazard więc kable łączyłem na krótko co by wszystko działało. A że z elektryki noga jestem to jakoś tak dziwnie to wszystko połączyłem. W minionym roku sporo się nauczyłem elektryki, dzięki chińskim skuterom w których elektryka jest...chińskiej jakości. Zeszłego tygodnia zacząłem poprawiać kable, zajrzałem w to wszystko i nie mogłem uwierzyć - co za kretyn to podłączał!? A to przecież ja robiłem, rok wcześniej. Taki burdel narobiłem że pół dnia wpatrywałem się w kable i schemat i nie mogłem skomponować choćby pojedynczego pomysłu np. od czego zacząć? :banghead: No ale jakoś to wszystko ogarnąłem i działa fajnie. Edytowane 3 Lutego 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 W minionym roku sporo się nauczyłem elektryki, dzięki chińskim skuterom w których elektryka jest...chińskiej jakości. Zeszłego tygodnia zacząłem poprawiać kable, zajrzałem w to wszystko i nie mogłem uwierzyć - co za kretyn to podłączał!? A to przecież ja robiłem, rok wcześniej. To pogratulować, że ogarniasz te tematy z kabelkami :clap: Jeśli chodzi o elektrykę, to ja u siebie podłączę akumulator i... i to by było na tyle :biggrin: Pewnie gdybym musiał, to coś bym tam wygmerał, bo w końcu mam dwie ręce i jestem zdrowy na umyśle, ale wolałbym chyba zrobić to albo z kimś, albo tylko popatrzeć z boku jak robi to fachowiec :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 A co do elektryki.... Mam w swoim sporciaku licznik (niestety tylko w milach i jak jest znak że ograniczenie do 40km/h to jade 40ale mil/h i keidyś dostane za to po tyłku. Ale nie o tym. Mam też obrotomierz który nie działa wcale tzn świeci sie tak jak powinien, nawet jak przekręcę kluczyk to troszkę drgnie, ale nic poza tym. Cóż mu może być? :( Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Licznik w milach to ma chyba 90% riderów.W moim środowisku znam tylko dwa z licznikami w km. ;) Jeśli chodzi o obrotomierz to trzeba sprawdzić kabelki,prawdopodobnie ten sygnałowy ma przerwę. Powinien być podłączony do cewki. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 A co do elektryki.... Mam w swoim sporciaku licznik (niestety tylko w milach i jak jest znak że ograniczenie do 40km/h to jade 40ale mil/h i keidyś dostane za to po tyłku. Ale nie o tym. Mam też obrotomierz który nie działa wcale tzn świeci sie tak jak powinien, nawet jak przekręcę kluczyk to troszkę drgnie, ale nic poza tym. Cóż mu może być? :( Teraz to Policja czepia się licznika w milach... Fakt, że sporadyczne to przypadki choć się zdarzają. Ale wystarczy sobie kropki na tarczy zrobić na najbardziej popularnych ograniczeniach i jest ok :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Mnie się zdaje że do HD tak bardzo się nie czepiają. Zatrzymać owszem, ale żeby tam jakieś afery robić to nie. Mnie zatrzymali kilka razy i zawsze patrzyli na moto i zadawali głupie pytania. :biggrin: A przy obrotomierzu to sprawdź tak jak Piter1600 pisze, kabel sygnału bo to podstawa. Skoro mówisz że czasem drgnie to może jednak kabel jest OK, u mnie tak jest że jak klikam wyłącznikiem silnika na kierownicy to obr. też drgnie. No ale potem normalnie pokazuje u mnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Ok dziex :) będę w domu to posprawdzam, i dam znać czy kuka :). Mam jeszcze czysto techniczne pytanie mój sporciak posiada odblask tylko z jednej strony na goleniu a z drugiej jest pozostałość po kleju. I pytanie brzmi jak i czym usunąć odblask oraz pozostały klej z goleni? oczywiście tak aby nic nie porysować... :biggrin: Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Odblask jest przyklejony na taśmę dwustronną,możesz go oderwać a pozostałość zmyć jakimś rozpucholem.Ja zmywałem nawet benzyną ekstrakcyjną. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zauważyłem, że w moim RK mam "zapoconą" olejem górną część tylnego cylindra - http://img11.imageshack.us/i/img00418201102211453.jpg/Podobnie też "poci" się jedna z osłon popychaczy zaworów. W związku z tym mam parę pytań:1. Co może być przyczyną tego "pocenia" się i na ile pilna jest tego naprawa?2. Czy coś da się tu wskórać bez wyciągania silnika z ramy?3. Czy znacie może jakiś godny polecenia warsztat w okolicach Rzeszowa, który mógłby się tym zając? Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 (edytowane) Zauważyłem, że w moim RK mam "zapoconą" olejem górną część tylnego cylindra - http://img11.imageshack.us/i/img00418201102211453.jpg/Podobnie też "poci" się jedna z osłon popychaczy zaworów. W związku z tym mam parę pytań:1. Co może być przyczyną tego "pocenia" się i na ile pilna jest tego naprawa?2. Czy coś da się tu wskórać bez wyciągania silnika z ramy?3. Czy znacie może jakiś godny polecenia warsztat w okolicach Rzeszowa, który mógłby się tym zając? Myjesz, obserwujesz gdzie się poci i wymieniasz -najczęsciej się pocą oringi osłon lasek popychaczy 3 sztuki na jedna osłonę - pasuje wymiar w mm jest bardziej spasowany, żeby to wymienić musisz wiedziec jakie masz pushrody - orginał, regulowane lub EZ install, odbezpieczasz osłonę przesuwasz dolną część do góry i wszystko widzisz - od tego zależy jak to zrobić Edytowane 27 Lutego 2011 przez VIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zauważyłem, że w moim RK mam "zapoconą" olejem górną część tylnego cylindra - http://img11.imageshack.us/i/img00418201102211453.jpg/Podobnie też "poci" się jedna z osłon popychaczy zaworów. W związku z tym mam parę pytań:1. Co może być przyczyną tego "pocenia" się i na ile pilna jest tego naprawa?2. Czy coś da się tu wskórać bez wyciągania silnika z ramy?3. Czy znacie może jakiś godny polecenia warsztat w okolicach Rzeszowa, który mógłby się tym zając? objawy jakby się trochę moto przegrzało - (kwestia na ile znasz historie moto)- ewidentnie jakby tylny garnek dostał w dupę. Raczej trza wyjąć piec żeby wymienić uszczelki.Roboty trochę jest ale wszystko da rade.A z której osłony się poci i góra czy dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Zauważyłem, że w moim RK mam "zapoconą" olejem górną część tylnego cylindra - http://img11.imageshack.us/i/img00418201102211453.jpg/Podobnie też "poci" się jedna z osłon popychaczy zaworów. W związku z tym mam parę pytań:1. Co może być przyczyną tego "pocenia" się i na ile pilna jest tego naprawa?2. Czy coś da się tu wskórać bez wyciągania silnika z ramy?3. Czy znacie może jakiś godny polecenia warsztat w okolicach Rzeszowa, który mógłby się tym zając? objawy jakby się trochę moto przegrzało - (kwestia na ile znasz historie moto)- ewidentnie jakby tylny garnek dostał w dupę. Raczej trza wyjąć piec żeby wymienić uszczelki.Roboty trochę jest ale wszystko da rade.A z której osłony się poci i góra czy dół? flstc1340 nie straszmy Kolegi. Ja pisałem o wymianie oringów osłon pushrodów bo wygląda, że górny puszcza i jak ma pushrody EZinstall to trwa moment. A Ty mu piec na glebę - spoko niech najpierw umyje i obserwuje jeszcze nie sezon jest czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 objawy jakby się trochę moto przegrzało - (kwestia na ile znasz historie moto)- ewidentnie jakby tylny garnek dostał w dupę. Raczej trza wyjąć piec żeby wymienić uszczelki.Roboty trochę jest ale wszystko da rade.A z której osłony się poci i góra czy dół?Przegrzania raczej nie podejrzewam - przejeździłem tym moto (bez katowania) trzy sezony i dopiero pod koniec tego trzeciego zaczęło się "pocić".Poci się górna część osłony laski popychacza - spróbuję z tymi oringami tak, jak radzi VIKI - może się obędzie bez wyciągania silnika z ramy :banghead: Myjesz, obserwujesz gdzie się poci i wymieniasz -najczęsciej się pocą oringi osłon lasek popychaczy 3 sztuki na jedna osłonę - pasuje wymiar w mm jest bardziej spasowany, żeby to wymienić musisz wiedziec jakie masz pushrody - orginał, regulowane lub EZ install, odbezpieczasz osłonę przesuwasz dolną część do góry i wszystko widzisz - od tego zależy jak to zrobićNie mam pojęcia jakie są tam pushrody, bo parę rzeczy mam w tym moto pozmieniane, ale jakoś dam radę :buttrock: Dzięki za pomoc Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.