Skocz do zawartości

Skinner

H-D
  • Postów

    268
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Skinner

  • Urodziny 12/12/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    3Miasto

Osobiste

  • Motocykl
    Dirty Harry
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Skinner

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

1

Reputacja

  1. Po takiej zmianie przede wszystkim powinien zyskać dłuższe przełożenia, przez co nie trzeba tak często mieszać biegami i sprzęgłem. Moc niestety spadnie. Nie liczyłbym na niższe spalanie, ponieważ skoro straci na mocy, to gość będzie musiał mocniej odkręcać, żeby jeździć tak jak jest do tego przyzwyczajony. Ja taką zmianię zrobiłem co prawda z Sofcie, ale zasada jest ta sama, więc efekt też będzie podobny.
  2. Pytanie - lampy z lighatbar'ów przestały się świecić... Żarówki są całe, wszystkie bezpieczniki również. Rano świeciły, a wieczorem, gdy zjechałem do garażu, już nie :sad: Ma ktoś pomysł na to co się mogło stać z tym dziadostwem...?
  3. Nie napisałeś co masz, to podesłałem przykład tylko :-) Jakby co, to w necie znajdziesz wszystkie manuale, więc i do swojego pewnie zalecenia fabryczne dorwiesz. Oczywiście, nie ma musu, żeby się do nich stosować :D
  4. Na ten przykład tak to ujmuje manual dla Softail z 2007 roku. Pytanie: jakie masz moto, bo jak widzisz leje się różne ilości... A mierzy na dwa sposoby. HD ma bodajże trzy rodzaje "twardości" oryginalnego oleju. Z tego co wiem, to z założenia leją ten najbardziej miękki (Type E). Na wiosnę zmieniłem na medium i już mi tak moto nie pływa :)
  5. Te moduły to sprytna rzecz, ale faktycznie chyba najłatwiej (i jednoczenie znacznie taniej) będzie zweryfikować prędkość przez wskazanie GPS'a :)
  6. A z Twojego doświadczenia, to ile powinienem dołożyć do tego co widzę na budziku...:)
  7. No i w końcu się udało - pulley Andrews'a 34 zębowy załadowany :) Piszę o tym dlatego, że okazało się to mega zajefajnym rozwiązaniem dla 5 biegowej skrzyni biegów. Przełożenia stały się zdecydowanie dłuższe, jedynka przestała być tylko biegiem do ruszania, a 6 jest praktycznie zbyteczna. Aż nie mogłem uwierzyć, że to da taką kolosalną różnicę :biggrin: Jeśli kogoś nie stać na nową skrzynię, to śmiało polecam inwestycję w pulley. Jakby co, to w swoim Harrym mam TC88B, a tylny pulley mam stock'owy.
  8. Może nie tyle zdjęcia, co zdjęcie (jedno) i mnie się otwarło :) Mocowanie na trzy średnice rur, a tak konkretniej... ? I czy zamocowane do gmola nie będzie się dyndać... :dry: No i najważniejsze - jaka jest max. średnica tego do wchodzi do środka...? Czy za punkt odniesienia brać jakiś konkretny napój... :biggrin:
  9. Dzięki za info. Poćwiczę trochę z tymi lightbar'ami, ale i tak muszę najpierw zmienić wkłady :sad:
  10. Szukałem troszkę i takich "słoneczek", jak te żarówki, o których pisałeś, to nie znalazłem :sad: U nas na Północy raczej xenon'ów nikt się nie czepia, a przynajmniej nie słyszałem. Lampy diodowe od HD... I owszem znam, ale cena rzeczywiście nie zachęca :dry: Jak dla mnie, to stock'owa lampa jest za słaba. Mam jakąś lepszą żarówkę, ale czułbym się bezpieczniej, gdybym widział dalej. U mnie lightbar'ów nie można regulować, no chyba, że młotkiem :laugh: więc jak mam włączone w nocy, to daję innym po gałach... No i po zmroku oczywiście mam żółtka na oczach :cool:
  11. Mam Deluxe z 2005 i przyznaję, że moja lampa świeci nie lepiej niż oliwna lampka... :sad: Stąd też kilak pytań: Czy da się coś więcej z lampy wykrzesać, jeśli tak to w jaki sposób ? A może został już tylko xenon... Jakie (i gdzie) kupić lampy do lightbar'ów, żeby dobrze doświetlić drogę ? Mam stock'owe, soczewkowe klosze, a to kupa straszna... Przyjmę chętnie wszelkie porady w temacie jak powyżej. Jeśli jest gdzieś podobny temat, który warto poczytać, to proszę o info :)
  12. piter1600 - Road King chorcio - Road King streng9 - Road King emilio - Heritage kuby - Iron Turysta - Standard [FXST] Wallygatorr - Electra Glide Classic [FLHTC] MarioHDEłk - Road King flstc1340 - Heritage łysy31 - Nightster Szafir- Heritage [FLSTC] Skinner - Deluxe Trochę to spiąłem i proponuję tak wpisywać narastająco :) Mam nadzieję, że modele dobrze dopasowałem do literowych kodów - jakby co to no offence :biggrin:
  13. Jak w tytule - poszukiwany silnik do Suzuki Savage LS 650, rocznik 1996 (lub pasujący) Co prawda silnikiem zainteresowana jest znajoma, ale sprawa jest niestety wciąż aktualna i jak ktoś ma taki kawał żelastwa to proszę pisać na PW. Pozdro.
  14. W NRD byłem jakiś czas temu. Mam zamontowane Longshots'y od V&H. Nie ma do nich żadnych fabrycznych wytłumień. Śmigłem trzy dni po Berlinie. Dwa razy pytałem tamtejszą policje o drogę... Nikt nawet nie zwrócił uwagi na głośne wydechy w przeciwieństwie do parkowania pod Reichstag'iem... :laugh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...