Jump to content

Skinner

H-D
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Skinner

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów
  • Birthday 12/12/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    3Miasto

Osobiste

  • Motocykl
    Dirty Harry
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://
  1. Po takiej zmianie przede wszystkim powinien zyskać dłuższe przełożenia, przez co nie trzeba tak często mieszać biegami i sprzęgłem. Moc niestety spadnie. Nie liczyłbym na niższe spalanie, ponieważ skoro straci na mocy, to gość będzie musiał mocniej odkręcać, żeby jeździć tak jak jest do tego przyzwyczajony. Ja taką zmianię zrobiłem co prawda z Sofcie, ale zasada jest ta sama, więc efekt też będzie podobny.
  2. Pytanie - lampy z lighatbar'ów przestały się świecić... Żarówki są całe, wszystkie bezpieczniki również. Rano świeciły, a wieczorem, gdy zjechałem do garażu, już nie :sad: Ma ktoś pomysł na to co się mogło stać z tym dziadostwem...?
  3. HD wyprodukowane do 1973 roku... To znacznie zawęża listę uczestników :)
  4. "Jutro" w sensie, że dziś :) No niestety, do końca tygodnia to we fabryce siedzę i obrabiam klawiaturę... Nie mnie jednak, gdybym następnym razem dostał info wcześniej, to mógłbym wyrwać urlop, bo zaległego mam ze dwie taczki plus coś jeszcze we wiadrze :biggrin:
  5. Gdyby ktoś miał ochotę, to podrzucam propozycję ustawki na sobotę :) https://www.facebook.com/chopper.cruiser.poland/posts/321042041361208
  6. Piątek się kończy, więc pewnie z ustawki nic nie wyjdzie, ale tak jak napisała Kejti - jeśli będzie wola w narodzie to się w końcu uda :) Mejbi nekst łik :biggrin: Kejti, jakby co, to zawsze można spotkać się gdzieś w pół drogi :)
  7. To ja akurat w zeszłym tygodniu snułem się w pobliżu Elbląga :biggrin: Dwa baki zjeździłem, bo w okolicach dużo gładkiego asfaltu i miło nawija się kilometry kilometry. Co do kierunku, to jak to mówią - liczy się droga :wink: Mnie to bez różnicy, ale można podjechać nawet gdzieś dalej... Co do chętnych, to znając życie pewnie temat się rozmyje, ale trzeba próbować... Jakby co, to zostało jeszcze kilka tygodni do końca sezonu :biggrin:
  8. Ale nie dlatego, że chciałem kogoś wykluczyć, tylko najzwyczajniej wydawało mi się, że nikomu nie będzie się chciało wlec na północ :) Więc jakby co to welcome :biggrin:
  9. Kejti, myślałem bardziej o szybkiej ustawce lokalesów, ale jeśli byłaby taka potrzeba i pojawili się chętni, to zawsze można zorganizować nocleg gdzieś na Kaszubach, w okolicznościach przyrody niepowtarzalnej :biggrin: Pokój dwuosobowy (łazienka, tv, lodówka) za ok. 100 zł (50 zł na osobę) + 15 zł za śniadanie od osoby. Jak widać koszt przyzwoity :) Podsumowując - wszystko da się załatwić :biggrin:
  10. Co jakiś czas ktoś rzuca propozycję żeby spotkać się tam i ówdzie, ale chyba rzadko z tego coś wychodzi... Proponuję pośmigać wspólnie w okolicach 3Miasta. Termin - najbliższa sobota, czyli 22 czerwcaKierunek - nie ma większego znaczenia :biggrin:Pozostało kilka dni żeby się zorganizować, więc może tym razem się uda jeśli znajda się chętni... :)
  11. Nie napisałeś co masz, to podesłałem przykład tylko :-) Jakby co, to w necie znajdziesz wszystkie manuale, więc i do swojego pewnie zalecenia fabryczne dorwiesz. Oczywiście, nie ma musu, żeby się do nich stosować :D
  12. Na ten przykład tak to ujmuje manual dla Softail z 2007 roku. Pytanie: jakie masz moto, bo jak widzisz leje się różne ilości... A mierzy na dwa sposoby. HD ma bodajże trzy rodzaje "twardości" oryginalnego oleju. Z tego co wiem, to z założenia leją ten najbardziej miękki (Type E). Na wiosnę zmieniłem na medium i już mi tak moto nie pływa :)
  13. Te moduły to sprytna rzecz, ale faktycznie chyba najłatwiej (i jednoczenie znacznie taniej) będzie zweryfikować prędkość przez wskazanie GPS'a :)
  14. A z Twojego doświadczenia, to ile powinienem dołożyć do tego co widzę na budziku...:)
  15. No i w końcu się udało - pulley Andrews'a 34 zębowy załadowany :) Piszę o tym dlatego, że okazało się to mega zajefajnym rozwiązaniem dla 5 biegowej skrzyni biegów. Przełożenia stały się zdecydowanie dłuższe, jedynka przestała być tylko biegiem do ruszania, a 6 jest praktycznie zbyteczna. Aż nie mogłem uwierzyć, że to da taką kolosalną różnicę :biggrin: Jeśli kogoś nie stać na nową skrzynię, to śmiało polecam inwestycję w pulley. Jakby co, to w swoim Harrym mam TC88B, a tylny pulley mam stock'owy.
×
×
  • Create New...