lech N Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Ale ta cena to trochę z kosmosu. Zawsze może się upier..ić coś czego nie jesteś w stanie przewidzieć - i nie ma czym naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf76 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Witam. Coś z innej beczki. Czy to moje wyłącznie spostrzeżenia, czy wielu ma z was ten problem- Softail Standard ma bardzo niewygodnie ustawione podnóżki z przodu, są bardzo wysoko, przez co nogi są mocno podkurczone. Próbowałem obniżyć przez adaptery, podpiętki trochę pomogły, ale nie udało mi się na standardowych mocowaniach uzyskać dobrego rezultatu. Czy ktoś może mi zaproponować dobre rozwiązanie, czy szukać customowych zestawów, no i jak mocno są niżej podnóżki od fabrycznych. Mam 180 cm wzrostu i po 50 km gonitwy mam po prostu dość tej pozycji. Najlepszym rozwiązaniem byłyby podesty, tylko trochę kulawo to wygląda w tym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Mozesz załozyc podnóżki +3 lub +4 cale. Moze to cos pomoze. Generalnie ten motocykl nie jest wygodny - on ma inne zadanie w swoim jestestwie.A jak go zrobisz wygodym na siłę - to zacznie wygladac jak kupa. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anramzes Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Harley Softail TwinCam 88 gaźnik.Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem. Akumulator naładowany - prosto z prostownika. Próbuje odpalić i słychać charakterystyczne terkotanie tak jak przy rozładowanym akumulatorze. Kolejna próba, moto podpięte na kablach do samochodu - efekt podobny - terkotanie ALE za którymś razem rozrusznik zakręcił i silnik odpalił przy pierwszym obrocie rozrusznika. Przejechane ok 60 km, Hary postał z 1 godz. i powtórka z rozrywki - znowu odpalanie na szelkach, terkotanie i za którymś razem jak tylko ruszy rozrusznik silnik odpala od strzału. Pod powiedźcie proszę co go może boleć, jak to znaleźć i jak go uleczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Połączenia elektryczne albo bendiks... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anramzes Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Połączenia elektryczne albo bendiks..Dzięki, może jakaś podpowiedź jak się do tego zabrać? Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez anramzes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Sprawdź styki na połaczeniach aku z rozrusznikiem, przewód startera i pomierz napięcia na akumulatorze i na styku startera - może jest spadek i nie wyrzuca bendiksu do końca, dlatego nie kręci. Jaki akumulator? Nowy? Stary? Harley potrzebuje ponad 330A prądu rozruchowego - jak aku nie da rady to jak zaczyna kręcić silnik rozrusznika to jest spadek napięcia na cewce bendiksu i rozłącza silnik i cofa cewkę - stąd tykanie. Odłącz akumulator i za pomocą porządnych (minimum 10mm2) przewodów z porządnymi klemami spróbuj odpalić z akumulatora samochodowego, jeśli zadziała - aku w motocyklu do d..y... Ewentualnie pożycz od kogoś działający akumulator - będziesz wiedział czy wina aku, czy instalacji. Układ rozruchu w HD ma swoje zagwozdki - jeśli nie masz doświadczenia w mechanice i elektryce HD to lepiej jedź do kogoś kto ma... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anramzes Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Sprawdź styki na połaczeniach aku z rozrusznikiem, przewód startera i pomierz napięcia na akumulatorze i na styku startera - może jest spadek i nie wyrzuca bendiksu do końca, dlatego nie kręci. Jaki akumulator? Nowy? Stary? Harley potrzebuje ponad 330A prądu rozruchowego - jak aku nie da rady to jak zaczyna kręcić silnik rozrusznika to jest spadek napięcia na cewce bendiksu i rozłącza silnik i cofa cewkę - stąd tykanie. Odłącz akumulator i za pomocą porządnych (minimum 10mm2) przewodów z porządnymi klemami spróbuj odpalić z akumulatora samochodowego, jeśli zadziała - aku w motocyklu do d..y... Ewentualnie pożycz od kogoś działający akumulator - będziesz wiedział czy wina aku, czy instalacji. Układ rozruchu w HD ma swoje zagwozdki - jeśli nie masz doświadczenia w mechanice i elektryce HD to lepiej jedź do kogoś kto ma...Próbowałem go odpalać na szelkach (grube kable) od auta i efekt był podobny - terkotanie - ale za którymś razem (powiedzmy raz na 10 prób) odpala do strzału tzn. minimalny ruch rozrusznika wystarczy żeby silnik zagadał, podejrzewam że to nie wina aku (aku kupione w maju). Posprawdzam napięcie tak jak mówisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Spróbuj odpiąć akumulator w ogóle i sprawdź czy odpali z innego akumulatora/kabli z samochodu. Jak podpinasz kable do akumulatora, to jeśli jest słaby to powoduje spadek napięcia i dlatego nie możesz odpalić z kabli. Akumulator może nie mieć pojemności i dlatego są problemy... To, że akumulator kupiony w maju nic nie znaczy, przerabiałem już różne akumulatory, jest to problem w przypadku HD, bo potrzebny jest bardzo duży prąd rozruchowy... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf76 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Proszę o pomoc przy odkodowaniu typu silnika. Motocykl fxst 2003. Win 1HD1BHY... No i właśnie chodzi mi o ten Y. Co to w sumie jest, bo nigdzie nie mogę znaleźć oznaczenia. Ogólnie piec to tc 88b na gaźniku. Motocykl fabrycznie jest w serii 200 szt, więc może coś tam dołożyli, przez to taki dziwny zapis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 http://www.tabperformance.com/harley-davidson-vin-reference-guide-s/224.htm Wyżej masz wszystko Y=fabryka York Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf76 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Kod fabryki jest na 11 miejscu w winie licząc od lewej. Więc to nie to.Ale dzięki za link, tam jest odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Jeszcze do problemu z terkotaniem bez odpalania - to rowniez moze byc wypalenie stykow przekaznika rozrusznika, warto sprawdzic przez podpiecie rozrzusznika na krotko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anramzes Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Problem terkotania połowicznie rozwiązany. Nie odpalał bo aku było nie doładowane (prostownik na śmietniku już). Problem pozostał - wszystko wskazuje na to że nie ma ładowania w czasie pracy silnika. Ładowanie na ssaniu (mierzone przy aku) około 13,7, bez ssania na wolnych obrotach akumulator się rozładowuje i to dosyć szybko. Pytanie, gdzie i jak szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Rozepnij kostkę pomiędzy blokiem silnika a regulatorem i zmierz miernikiem ( na odpalonym) napięcie jakie jest . Tylko nastaw miernik na prąd przemienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.