Skocz do zawartości

raf76

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    opolskie

Osobiste

  • Motocykl
    HD FL 1200, WLD 45
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia raf76

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Kod fabryki jest na 11 miejscu w winie licząc od lewej. Więc to nie to. Ale dzięki za link, tam jest odpowiedź.
  2. Proszę o pomoc przy odkodowaniu typu silnika. Motocykl fxst 2003. Win 1HD1BHY... No i właśnie chodzi mi o ten Y. Co to w sumie jest, bo nigdzie nie mogę znaleźć oznaczenia. Ogólnie piec to tc 88b na gaźniku. Motocykl fabrycznie jest w serii 200 szt, więc może coś tam dołożyli, przez to taki dziwny zapis.
  3. Witam. Coś z innej beczki. Czy to moje wyłącznie spostrzeżenia, czy wielu ma z was ten problem- Softail Standard ma bardzo niewygodnie ustawione podnóżki z przodu, są bardzo wysoko, przez co nogi są mocno podkurczone. Próbowałem obniżyć przez adaptery, podpiętki trochę pomogły, ale nie udało mi się na standardowych mocowaniach uzyskać dobrego rezultatu. Czy ktoś może mi zaproponować dobre rozwiązanie, czy szukać customowych zestawów, no i jak mocno są niżej podnóżki od fabrycznych. Mam 180 cm wzrostu i po 50 km gonitwy mam po prostu dość tej pozycji. Najlepszym rozwiązaniem byłyby podesty, tylko trochę kulawo to wygląda w tym moto.
  4. Świetna robota, chylę czoła, jeśli z przodu będzie jeszcze springer, to dla mnie moto będzie mega.
  5. Witam. Proszę o podpowiedź gdzie szukać usterki. Electra na evo- problem jest w tym, że moto od ok 2200- 3000 obr. przy dodawaniu gazu przerywa, nie ma mocy (muszę w tych zakresach delikatnie operować manetką) po 3 tysiach budzi się w niej diabeł i naprawdę super ciągnie. Świece wymieniałem, gaźnik czyściłem, skład mieszanki regulowałem i nic. Wcześniej od 2700 obr. pokazywała pazury. Teraz odczucie jest takie jakby zanikała iskra. Czy to zapłon , cewka, czy jeszcze gdzie indziej szukać? Dodam, że na biegu jałowym normalnie wkręca na obroty.
  6. Jeżdżę bez tlenu w amorach, bo mi najwygodniej. Ale sprzęt ma już 26 lat, a amorki to nawet są z 85', więc pewnie uszczelniacze sparciały. No i te nasze drogi... Niestety lubię jeździć po drogach powiatowych, a tam daleko jeszcze do Europy :) .
  7. Tak też myślałem. Niestety zakup używki, nie zmienia faktu że dalej nie ma gwarancji na jego żywotność. Nowe niestety nie są najtańsze. Zaryzykuję z używanymi.
  8. Sorki, internet mi się w nocy zwiesił. Po zimie w mojej Electrze puściły trochę oleju amortyzatory w tylnym zawieszeniu- pneumaty Showa. Czy są wymienne uszczelniacze w tych amorach, bo moja serwisówka "milczy" na ten temat ?
  9. Przekaźnik jest pod prawym boczkiem. Przewody są naprawdę grube i jutro pokombinuje, tak jak radzisz. Sprzęgiełko też było do wymiany bo przepuszczało i miało wykruszone frezy wewnątrz.
  10. Witam. Mam problem z rozrusznikiem w elektrze, rocznik 89. Elektromagnez nie ma siły wysunąć wałka, który powoduje styk i rozruch rozrusznika. Niekiedy działa, ale najczęściej powoduje tylko mały ruch do środka. Akumulator zakupiony w tym roku, 21 ah, podłączenia kabli z aku, klem itp. ok. Przekaźnik, (ten obok zbiornika oleju), wydaje mi się dobry, przy zapalaniu kontrolki i oświetlenie przygasają, tak jak przed awarią, przekaźnik oczywiście wydaje charakterystyczne klik. Wymieniłem sprzęgiełko, bo też dziwnym zbiegiem okoliczności padło w tym samym momencie. Czy to padł elektromagnez, czy może zacząć od przekaźnika? Nie chcę zakładać ręcznego przycisku na rozrusznik, tylko palić harego jak jak fabryka kazała.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...