Fazik Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Dzięki , rozumiem że należy przejrzeć cały układ hydrauliki wysokiego ciśnienia. LIfter został zmieniony na nowy rev-tech. (małyhd)Myślę że silnik jest złożony poprawnie? Przypomnę że po sprowadzeniu nie było żadnego problemu ze stukaniem. Dopuki nie wymieniłem oleju i nie dałem moto w niewłaściwe ręce. Pewnie nie kontrolowałbym ciśnienie gdyby nie stukanie i szukanie tego przyczyny.Została sprawdzona pompa (stan b.dobry) rocker arms, tuleja i laski ppychaczy, filterek podobno nie ma się czego czepić.Wykonana została regulacja kilku krotnie.Mechanik ma załatwić z innego evo rocker arms i laskę popychacza do wydechu I gara na podmianę, czy jest sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Witam, Fisu mam pytanie jak często z Twojego doświadczenia przyczyną niskiego ciśnienia jest łożysko na wale i czy zużyte daje jakieś inne objawy niż niskie ciśnienie oleju.Resztę układu hydrauliki mogę sprawdzić lecz tego nie w miarę dostępny sposób.pozdroFazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Jeszcze jedno pytanie, czy zawory w pompie ich np. zużycie (sprężyn) mogą mieć wpływ na spadek ciśnienia.Myślą logiczne skoro spadek pojawia się na mocno rozgrzany slniku gdzieś w obiego wysokiego ciśnienie musi być luz który się powiększa przy nagrzaniu (co zresztą jest oczywiste) powoduje że rzadki olej przecieka do części niskiego ciśnienia. Na zimno i ciepło jest OK.Myśle że trzeba sprawdzić wszystko jeszcze raz tzn. pompa,liftery i ich gniazda, popychcze, tuleje rockersów i tuleję w świńskim ryju (tam nie było zaglądane).Proszę o weryfikację gdyby coś przeoczył. Z góry dziękipozdr.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Przeciez lozyska na wale sa toczne, nie maja noc wspolnego z cisnieniem oleju.Ogolnie najprostszym wyjsciem jest wlanie oleju z gorna granica 60, ale glownie dlatego zeby sie cykaniem nie denerwowac bo tak naprawde niczym ono nie grozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 WITAM, Kolejne pytanie z cyklu szukam ciśnienia oleju evo 1998Zauważyłem że na ciepłym oleju przy podniesionej osłonie popychcza zaworu wydechowego przedniego cylindra i próbie startu na kilka sekund chlapie olejem od strony liftera. Czy jest to normalne zjawisko czy oznaka że olej nie trafia do popychacza tylko ucieka na boki. Wiem że w tym miejcu może być delikatna mgiełka olejowa ale czy aż tak.Pozdr.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ucieka, do sprawdzenia ustawienie laski, koncowka laski i gniazdo w lifterze. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dzięki Wally ,Przypomnę że lifter jest nowy. W następnym tygodniu dokonam podmiany laski to się okaże. Podpowiedzieć gdzie można nabyć nowy popychacz regulowany,na szt a nie w komplecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Witam ponownie Wracam do ciśnienia oleju. Podmieniłem laskę popychacza na nieregulowaną przedni cylinder wydech. Niestety nie mogłem dostać pojedyńczej regulowanej,dzwigienkę popychacza i wałek.Odczucia dźwiękowe na plus czyli mniej stuka tylko lekko przy mocno wygrzanym silniku.Natomiast ciśnienie bez zmian.Założyłem części używane kumpla który ma rozebrane evo.Zauważyłem źe jedna tuleika dzwigienki jest podtarta,luzów nie stwierdziłem. Zakupiłem nową tulejkę i wałek. Jak ma być spasowana tulejka do wałka? Czy może być jeden popychacz nieregularny,bo nie mogę dostać regulowanych pojedyńczych nowych? Zauważyłem po kilku dniach postoju około 5 dni po odpaleniu przedni cylinder mocno stukał przez chwilę, lifter na wydechu z którym są kłopoty został wymieniony na nowy więc musi przepuszczać ssący.Czy po tylu dniach olej może spłynąć, czy jest to normalne czy należy go wymienić. Pozdrawiam Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Nie ma żadnego znaczenia, że jeden popychacz jest nieregulowany, a reszta regulowana.Jeśli olej spłynął to znaczy, że lifter jest do wymiany. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kociołek Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Poszukaj w tym manualu na którejś tam stronie widziałem wymiary.http://pl.scribd.com/doc/29034002/1997-1998-Harley-Davidson-Softail-Service-Repair-Manual-Flstf-Fxstc-Fxsts-Fxstsb gdzie zamawiałeś wałek i tulejki i jaki to koszt ? w zimie też się muszę za to zabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman1979 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 witam wszystkich panowie, problem brak swiatla stopu w hd elektra 2002r, reczny i nozny tak samo ,bezpieczniki ok , wczesniej palil sie razem ze swiatlami po wymianie zaròwki tylko siwatla, myslalem ze moze byc do wymiany czujnik stopu ale jak wiedziec na 100% ?mieszkam za granica w stronach gdzie trudno o kogos co mi poradzi :-( dzieki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Czy napewno prawidłowo wstaiłeś nową żarówkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Nie padają na raz dwa czujniki.Jeśli bezpieczniki są ok ,to szukałbym przyczyny w lampie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Witam, Kociołek - tuleje wraz z wałkiem to koszt około 100 zł zamawiałem we Wrocławiu Appoloosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Witam ponownie, Powracam do tematu spasowania nowych części: road king evo 1998 Kupiłem nowe tuleje i wałek do rocker arm na zawór wydechowy cylinder przedni.Znalazłem w serwisówce zapisy:1. Bushing fit in rocker arm (0,05-0.102)mm2. Shaft-to-rocker arm bushing clearance (0.013-0,050)mm3. End clearance (0,08-0,33)mm4.Shaft to rocker arm cover (0.018-0,056)mm Jak ma to odczytywać? Zauważyłem również że nowe tuleje są przecięte czego nie widzę w starych chyba że jest to nie widoczne.Rozumiem że stare tuleje muszę zdemontować i wpasować nowe a później zrobić luz na obracanie się wałka w tolerancji jw. 0,013-0,050.Czy nowe tuleje też muszę wpasowywać ciasno zgodnie z jw. 0,05-0,102 czy po prostu wpasować na sztywno. Proszę o objaśnienie tematu. pozdrawiam:Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.