Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Hm... wygląda jakby problem tkwił w zbiorniku. Musiałbyś podłączyć pompe paliwa na lewo i pomierzyć sobie jego ciśnienie. Można tez wpiąć się trójnikiem...

Generalnie jednak...

Skoro byłeś w ASO to rozumiem, ze błedy na kompie nie wystepują- dlatego chuopaki sobie nie radzą. A ciśnienie paliwa to jeden z nielicznych parametrów po za kontrolą komputerowa...

Tak na marginesie- rozumiem ze zadna kontrolka Ci się nie pali, a filtr powietrza jest czysty. Tak więc banały odrzucam.

Mogłbyś jeszcze zapodac fotki świec. Innym rozwiązaniem jest wycieczka do SKP i podłaczenie zabafki do analizatora. Zapisz wyniki z 4 gazów i lambdy i je tu podaj. Zrób pomiary na jałowym, przy 2500-3000 i przy 5200-5300 obr./min. Po tym zabiegu bedzie wiadomo więcej.

Spróbuj jeszcze przejechac sie z poluzoawną zakrętką zbiornika. Tylko jej nie zgub.

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie te świece, białe! Z wyjazdem, to na razie problem, bo pogoda i jeszcze kwestia znalezienia dobrego fachowca, myślałem że chłopaki z V-FORCE sobie poradzą i tutaj odpowiedź, nić się nie pali, wszystko działa, brak błędów, nowa oryginalna mapa a nie chce się rozbujać.

Adamie, na zmierzenie ciśnienia odpisałem, tam gdzie pisałeś, dzięki. Moto jest z polskiego salonu, małżon jest drugim właścicielem, przeszłość znana, rok z okładem stał ale czy to mogłoby mu aż tak zaszkodzić? Myślałem jeszcze o filtrze paliwa, co o tym myślicie? Pali jak to się mówi na tak zwany dotyk, na obroty wchodzi normalnie, tyle że do 2/3 manetki a potem jakby mu ktoś paliwko zakręcił.

Z góry dziękuję za porady i poświęcony czas.

Darek.

 

Filtr powietrza nówka Harley.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie. jak nie ma błedów to szukaj w paliwie.

Pomiar cisnienia pokaże czy to filtr paliwa.

Cała zabawa polega na tym aby rozwiazać problem, a nie na szukaniu usterki wymieniajac poszczególne częsci.

Tak jak pisałem- zmierzyć cisnienie paliwa.

Dobry fachowiec Ci nie potrzebny. Walisz na stację kontroli pojazdów płacisz stówe, podpinają, Ty spisujesz wartości.

Po składzie bedziesz wiedział wszystko... mi to wygląda na uboga w górnej partii obrotów.

I tak jeszcze na marginesie- zadzwoń do V-force i zapytaj czy uwzglednili wielkości wtryskiwaczy przy wgrywaniu mapy. Sa ich 3 rodzaje.

Zobacz czy Ci się motor nie grzeje na biegu jałowym- daje głowę że dostaje termicznie po dupie. Ten problem wystepuje zawsze gdy się nowe mapy wgrywa w servisie HD tzw. "darmowe" czyli OEM.

Miłej zabawy. :cool:

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni formowicze !Szukam tu na naszym forum HD ,informacji odnośnie opornika do zamontowania w miejscu czujnika w głowicy tylnego cylindra w Ironie zdaję się .Opornik służy do zmiejszenia obrotów biegu jałowego .Wiem,że było,ale nie mogę znaleźc gdzie było.! Może wiecie jaki to ma być opornik Ohmy i Watty ,lub gdzie tej informacji szukać ? Dzięki !

Edytowane przez Indian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja ma wcześniejszą Elkę, stacyjka na okrągły kluczyk i kluczykiem się przełącza - też europejska.U mnie trzeba odkleić blaszkę z napisami na wierzchu stacyjki, wyciągnąć korki zaślepijące śruby (zabezpieczenie przed demontażem, powinno się je wymienić, ale da się zrobić z minimalnymi uszkodzeniami tak, żeby dało się poskładać później). Pod zaślepkami są śruby, po wykręceniu stacyjka schodzi i można zdjąć ten plastik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wszystko się zgadza, tylko po ki ch*j to niszczyć (tą naklejaną blaszke) skoro do calości jest dostęp bez demontazu stacyjki.

Dalej nie rozumiem problemu... :wink: no chyba, że chcesz zdemontować akurat ten "plajstik". :)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam znowu problem (i nie ukrywam że i tym razem liczę Fisu na Ciebie :biggrin: ).

Jest to coś z układem zapłonowym najprawdopodobniej, otóż objaw jest taki że na zimnym nigdy mi nie pali od razu, tzn. załapuje jakby na 1 gar, pokręce troche i w końcu odpala, i chodzi na ssaniu (ssanie wyciągam na full) z biegiem czasu zaczyna sie ksztusić, wiadomo, trzeba troszke ująć ssania, co też robię, ale później coraz bardziej sie ksztusi nawet jak całkowicie wyłącze ssanie, do tego wali marchewami jakby z jednego wydechu i gaśnie i później strasznie ciężko go zapalić. Ale jak już zapali to przerywa, jakby nie chodził cały czas na 2 gary, objawy jakby świece/kable, i jak już zaczne nim jeździć to póki sie nie rozgrzeje to dalej przerywa, ksztusi sie i lecą marchewy z wydechu :) a jak już sie rozgrzeje to już jeździ normalnie, nie przerywa, i pali od kopa na ciepłym za każdym razem.

Wczoraj zrobiłem 33 mile, i w końcu dogrzałem silnik, może świece były niewygrzane ?

Paliwo świerze, może wlać jakiś dodatek do czyszczenia gaźników ?

Kable zmieniałem bo stare miały przebicie, kumpel mi sprzedał nowe ACCEL'e.

 

Dodam że zapłon/cewka OEM. (w sensie ten "wasted spark " ;) )

Edytowane przez NATHAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fisu, blaszki się nie zniszczy umiejętnie ją odklejając... Tak samo jak z kołeczkami zaślepiającymi na śrubach stacyjki...

 

A przód faktycznie da się zdemontować bez zdejmowania stacyjki i tego plastiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytając opis to stawaim na swiece.

Tylko, że przyczyną takiego stanu rzeczy może być źle ustawiony gaźnik i dlatego padają swiece.

A może olej podbiera i je mostkuje?

Załóz Championy i spróbuj raz jeszcze. No i sprawdz skład.

Nie dalej jak wczoraj miałem podobny objaw w mojej Elce. Tylko wiesz, rozumiesz, zakreciłem ją tak długo, aż odpaliła... dziś dopiero kukne jak to jest z tym jej paleniem na zimno. Bo zimowy rozruch "zużył" 2 akumulatory z lenistwa... :cool:

 

wallygator- a czym ją potem przyklejasz, że tak zapytam z ciekawosci.

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teża myśle że to mogą być właśnie świece :) kupię nowe i wymienie, a przy okazji wymiany zmierzę też sprężanie od razu.

Co do gaźnika - to samo mi własnie zasugerował kumpel który sam też ma EVO i zajmuje sie mechaniką.

Czyli dobrze by było wyjąć gaźnik, przeczyścić, przedmuchać dysze, i sprawdzić poziom pływaka, ustawić i go na końcu wyregulować ?

No i przy okazji zobaczyć jakie są tam dysze, mam nadzieje że seria :)

Jeszcze jedno : czy śruba regulacji składu mieszkanki dotyczy tylko mieszanki wolnych obrotów ?

 

A co do ogólnego składu to chyba nie miałeś na myśli analizy spalin :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...