ptaq_ Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Miałem okazję przejechać się lekko stuningoraną, z krótszymi, torowymi przełożeniami i powiem szczerze, że subiektywnie sprzęt ten zapiedzielał lepiej niż nowe 600tki o mocy 120 KM. Skrzynia brzmi zachęcająco ale na razie bezpośrednio w silnik nie będę interweniował, jak już dostroję silnik ze wszystkim i będzie dobrze wszystko działało to może wtedy, ale na pewno jest to informacja warta uwagi. Nie musisz przecież ingerować w skrzynię żeby skrócić przełożenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Bez tych kombinacji można F2 przebudować na potworka zachowując zewnętrzny wygląd ale należy wymienić silnika z PC25 na SC28. Jest to bardzo proste i wykonalne w ciągu kilku dni. Chodzi mi to po głowie już od dłuższego czasu, ale jak do tej pory nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi czy jest możliwe wstawienie silnika od bladego do cbr 600. Czy mógłbym prosić o więcej informacji na ten temat? Ostatnio widziałem u znajomego w garażu taki silnik na stole, tylko że prawdopodobnie sc33, zmierzyłem szerokość i wyszło +/- 40cm. Potem zmierzyłem odległość między ramionami mocującymi silnik w mojej cebrze i też wyszło 40cm. Czy sc28 jest węższy, bo nie wydaje mi się żeby sc33 podszedł, chyba że odegnie się nieco te ramiona? Piotrze, bardzo bym prosił o więcej informacji, może być na PW. Pozdrawiam Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Co do przełożeń - miałem na myśli ingerencję w zestaw napędowy - inne zębatki i łańcuch. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie bawił się ze skrzynią. Mimo wszystko nadal uważam pomysł za lekko poroniony, sentyment to można mieć do CB 750 z lat 70-tych, a nie do F2, ale cóż - co kraj, to obyczaj :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 http://aaperf.com/vfrkit-gen5.html cos takiego da Ci naprawde kopa. Tylko tak jak pisał Paweł -czy jest sens? Trzeba władować kupe kasy której nie odzyskasz. Jak dodał, żę w tuningu nie ma miejsca na kompromisy- :)- pamiętaj o tym. BTw Piotrek o co chodzi z tymi zębatkami przrobionymi na elektrodrążarce??? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 chodzi o zrobienie "fasolek" zamiast otworów na kołach zębatych by mieć możliwość poprawnego ustawienia rozrządu po planowaniu głowicy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 zanim za dużo pieniędzy utopisz w tym motocyklu przejedź sie 900rr i sentyment minie. Też tak miałem, marzylem o tuningu dawniejszych konstrukcji w czasie gdy je posiadałem, wydawały się najlepsze, jedna przejażdzka czymś poprawionym przez fabrykę i sentyment mija. Jasne, taka F2 w stanie oryginał- igła przyciąga wzrok i wywołuje uśmiech na twarzy, jednak tuning mechaniczy takiego motocykla moim zdaniem mija się z celem. To naprawdę jest dobra rada - najtańszy i najpewniejszy tuning to zamiana moto na większe :icon_biggrin: Dlaczeg? : - koszt jest zdecydowanie mniejszy niż kombinowanie (zwłaszcza jeśli zaczynasz kombinować w silniku) - dodasz 2 TPLN i masz 900RR - każda złotówka dołożona w "tuning" motocykla, to złotówka "utopiona" - przy odsprzedaży nikt ci tych pieniędzy nie uwzględni :icon_razz: - jest jeszcze coś takiego, jak geometria, zawieszenie - producenci tak kombinują, żeby moto podołało temu, co ma w silniku - rezerwy są "nieopłacalne kosztowo" (wiem, sam jestem księgowym ;) ). 900RR w porównaniu do CBR600 prowadzi się jak... to się trzeba przejechać. Chyba że jesteś mistrzem prostej i wystarczy Ci rasowanie przyśpieszenia - to może pomyśl o nitro :icon_twisted: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 O prosze jak milo spotkac kolege :) Ja tez z wyksztalcenia jestem ksiegowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.