yamaR1 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam Po wymianie spalonego sprzęgła na kevlarove EBC (w oznaczeniu producenta SRC) oraz po założeniu nowych przekładek Lucasa, sprzęgło nadal się ślizga na wysokich obrotach. Linka jest wyregulowana dobrze. Dodam,że tarcze były moczone 1 dzień w oleju i następnie założone na kosz. Olej jakiego używam to Castrol Power Racing 1, 10W50. Jedyna rzecz, która mnie zastanawia to, to, że po zagrzaniu silnika oraz przejechaniu celem sprawdzenia, dystansu około 5 km i ponownym rozebraniu sprzęgła zauważyłem że na tarczkach nie ma prawie oleju, wydawało mi się zupełnie suche. Pomóżcie, w tym temacie, co może być powodem,że się ślizga. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Czy wymieniłeś także sprężyny? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaR1 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Tam jest zamontowana jedna centralna sprężyna,której nie wymieniłem,wizualnie nie widać na niej żadnych uszkodzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 posmigaj troche i zobacz co bedzie dalej, z autopsi wiem chociaz to w samochodzie bylo ze sprzeglo musi sie ulozyc i zeczywiscie tez mi slizgalo przez pewien czas na wysokich obrotach jak nic sie nei zmieni to wymien docisk (sprezyne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 A nie masz regulacji na mechanizmie wyciskowym? Nie pamiętam jak to jest w R1, ale w wielu maszynach sama regulacja linki to za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaR1 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Z regulacją jest wszystko ok. na klamce oraz przy pokrywie.Coż ,chyba zostanie wymiana sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 wymień sprężynę. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Sprężynę trzeba zmierzyć suwmiarką i porównać z wartością minimalną w serwisówce. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaR1 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 W serwisówce nie ma słowa o wymianie sprężyny ani tym bardziej nie podają żadnych wymiarów i tutaj jest problem. Jeśli ktoś ma serwisówkę z wymiarem (wysokością) tej sprężyny to proszę o linka lub o info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijaz Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 hmm.ta sprężyna w r1 jest chyba w kształcie takiego "słoneczka",zmień ją bo wiem że kumpel też miał z tym problemy,tylko musisz ją kupić w salonie yamaha bo nie ma zamienników:/ powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Dane masz w serwisowce w dziale "Engine specifications" Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaR1 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Rzeczywiście dane znalazłem, dzięki. Po pomiarze wychodzi, że nie na wszystkich ,,płytkach,wypustach'' tej sprężyny jest wymiar 6,5 mm. Mój pomiar to 6,5 do 7,0 mm. Nie wiem czy te 0,5 mm robi różnicę. Mimo wszystko zamówiłem nową sprężynę (koszt prawie 200 zł) i jak dylko przyjdzie, złożę to wszystko w całość i dam znać co wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Sprawdz czesci nr 6 i 8 na typowym schematic do tego modelu.Zuzyte moga spowodowac ze efektywna wysokosc kompletu tarcz i przekladek jest nizsza od spec. zmniejszajac napiecie sprezyny. Wlasciwa lepkosc dla tego modelu to xw/40,nie 50,50 olej bynajmniej w niczym nie pomaga ,wrecz odwrotnie. Generalnie fabryczne tarcza sa lepsze od zamiennikow,aczkolwiek to nie ma raczej nic wspolnego z twoim problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Rzeczywiście dane znalazłem, dzięki. Po pomiarze wychodzi, że nie na wszystkich ,,płytkach,wypustach'' tej sprężyny jest wymiar 6,5 mm. Mój pomiar to 6,5 do 7,0 mm. Nie wiem czy te 0,5 mm robi różnicę. Mimo wszystko zamówiłem nową sprężynę (koszt prawie 200 zł) i jak dylko przyjdzie, złożę to wszystko w całość i dam znać co wyszło. w tym wypadku raczej nie kupowalbym sprezyny, serwisowka wyraznie podaje limit 6,5 a Ty masz 7... Twoje pieniadze, Ty decydujesz, moze jednak olej... Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaR1 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Przyszła sprężyna, z ciekawości ją pomierzyłem i była o 0,2 wyższa od starej. Złożyłem wszystko i jest jak trzeba, nic się nie ślizga. Dzięki za wszystkie posty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi