grebur Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 no ej.. że młody do odrazu mnie nie odrzucajcie ;( odpowie ktoś na moje w.w. pytanie ? :( Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 (edytowane) a takie żarówki jak w temacie podejdą pod seryjną lampe taka jak jest np. w mojej husce sm czy trzeba jakies wzmacniane klosze dawać lub instalacje przerabiać, bo podobno tego typu żarówki mocno sie nagrzewają i topią klosze.. Te żarówki są podpinane normalnie w gniazdo żarówek seryjnych,wiadomo że mogą grzać się bardziej skoro dają więcej światła.Nie wiem jak to jest w enduraku takim jak Ty masz,ale znajomy zmienił wczoraj na Philips BLueVision i smiga(nic sie nie dzieje)ale ma kawe zx6r 03 rok(o dziwo miał dwie H7) powiem Ci tak że w dzień różnicy światła nie zauważysz czy to jest żarówka zwykła czy x-treme power ,ale w ciemności już widać dalszy strumień światła , lepiej doświetlone pobocze , jaśniej świeci z poświatą delikatnego błękitu . Nic nie znajdziesz lepszego na H4 , poczytaj tu o nich http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129965 ps. co do fotek to nic z tego ,bo nie ma mnie w kraju , delegacja :banghead: . Fiodor,ja wiem ze w dzien roznicy swiatla nie zauwaze-chyba ze barwe.Chodzi mi raczej o jazde w ciemnosci...bo nie ukrywam ze moje zwykle H4 sa strasznie liche :icon_evil: Edytowane 9 Sierpnia 2009 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Te żarówki są podpinane normalnie w gniazdo żarówek seryjnych,wiadomo że mogą grzać się bardziej skoro dają więcej światła.Nie wiem jak to jest w enduraku takim jak Ty masz,ale znajomy zmienił wczoraj na Philips BLueVision i smiga(nic sie nie dzieje)ale ma kawe zx6r 03 rok Fiodor,ja wiem ze w dzien roznicy swiatla nie zauwaze-chyba ze barwe.Chodzi mi raczej o jazde w ciemnosci...bo nie ukrywam ze moje zwykle H4 sa strasznie liche :icon_evil: OJ LICHE LICHE.... potwierdzam Bober kupuj, montuj, latamy..... jak tylko odbierzesz sprawną...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Przecież to nielegalne!! Może i Ty widzisz więcej dzięki takim żarówkom, ale za to oślepiasz innych. Jeśli tylko widzę pojazd z takimi żarówkami, od razu przełączam na długie. Niech gość zobaczy jak oślepia. Wtedy dopiero włącze swoje długie, nie martw sie :] Ponadto zauwazyłem pewna zalezność. Odkąd mam auto z xenonami ( w innych tego nie było), zdarzało mi sie pare razy ,ze z daleka ktos mi włanczał tak jak Ty, Dobi długie. Dopiero odpowiedz moimi długimi gasiła te z naprzeciwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Lepiej zgrzeszyc niz nie miec juz nigdy mozliwosci grzeszenia... Ktos wie czy bardzo za xenony w motocyklu lapia? Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Yuby, czy byłbyś zadowolony jakby wszyscy jeździli na długich? Żarówka ksenonowa w zwykłej nieprzystosowanej lampie bardzo oślepia. Sorry, ale osoby, które mają przerobione światła na :icon_biggrin: tzw zenony uważam za zwykłych wieśniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazzu Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Przyjrzyj się żarówkom Osram Cool Blue lub Osram Night Breaker. Te pierwsze miał kiedyś mój kolega w samochodzie i powiem Ci że świeciły bardzo przyzwoicie, choć ja w swoim poldku mam jakieś zenony z tesco i też jest zajebiście :bigrazz: Z tymi żarówkami trzeba uważać. Niedawno widziałem takie w Carrefour - jakość tragiczna - wszystko krzywe. Nie sądzę aby lampy z takimi żarówkami udało się wyregulować właściwie. EEE, nie wydaje mi się. 1) nie spotkałem się, aby w Carrefour sobie tak wisiały żeby można je pomacać i obejrzeć. 2) sam na takich jeżdżę i nie narzekam. Ani na to jak świecą, ani na jakość wykonania. a takie żarówki jak w temacie podejdą pod seryjną lampe taka jak jest np. w mojej husce sm czy trzeba jakies wzmacniane klosze dawać lub instalacje przerabiać, bo podobno tego typu żarówki mocno sie nagrzewają i topią klosze.. takie żarówki o jakich mówimy mają taką samą moc, więc wydzielają tyle samo ciepła. biorąc pod uwagę, że na światło idzie może z 1% mocy (reszta na ciepło), to te które mocniej świecą być może nawet mniej się grzeją (oczywiście niezauważalnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaR Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Ktos wie czy bardzo za xenony w motocyklu lapia? Z tego co się orientuję, potrzebne są spryskiwacze na lampach, czepiają się wtedy jeśli lampa jest zasyfiona owadami a wtedy taka lampa rozprasza światło i oślepia. Ja osobiście używam żarówki Philips Bluevision H4 60/55W. Oryginalną miałem H4. Różnica jest wielka po założeniu Bluevision - strumień światła jest biały, oświetla lepiej drogę, większy jest kąt świecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) Podstawą w ksenonach jest automatyczne poziomowanie świateł. Samochód wyposażony w fabryczne ksenony ma czujniki podłączone do wahaczy, które na bieżąco korygują poziom wiązki. Druga sprawa to spryskiewacze, a trzecia budowa relektora. Posiadam samochód z fabrycznymi ksenonami, ale nie są to światła soczewkowe. Światała mają specjalne osłonki na zarówkę, która powoduje, że światła nie oślepiają. Jezeli chodzi o zwykłe żarówki to polecam OSRAM Sliverstar. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 nielegalne to jest jazda ze zle ustawionymi światłami.bo tutaj nie moc żarówek decyduje o oślepianiu, awłasnie zle ustawione swiatla.po każdej wymianie powinno sie sprawdzic popraqwnośc ustawienia światel.tylko kto to robi? Jak bedziesz kiedys mial wypadek, to niehomologowane zarowki beda idealnym powodem by Cie uznac współwinnym wypadku. Podobnie jest z zenonami. Nie ma nic bardziej wkurwiajacego niz swiecace po oczach niebieskie gowno w dwudziestoletnim golfie. Jestem za zabieraniem dowodow takim pajacom! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molu Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Podstawą w ksenonach jest automatyczne poziomowanie świateł. Samochód wyposażony w fabryczne ksenony ma czujniki podłączone do wahaczy, które na bieżąco korygują poziom wiązki. Z tym na biezaco to raczej nie tak do konca - predzej przy ladowaniu bagazu/mocnym hamowaniu :cool: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 W takim razie jak to mozliwe ze sa modele motocykli BMW (np K1300GT) wyposazone w xenony (jako opcja producenta)? http://cbr1100xx.wordpress.com/2009/03/13/...enon-headlight/ Nie maja spryskiwaczy na pewno, a sadze ze i poziomowania nie maja... Wiec chyba zasada ta dotyczy tylko samochodow. Dlatego ciekaw jestem jak to przepisy okreslaja w przypadku motocykli... I prosilbym o podstawe prawna teori, ze nieseryjne zarowki/xenony uczynia mnie wpolwinnym wypadku. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) Z tym na biezaco to raczej nie tak do konca - predzej przy ladowaniu bagazu/mocnym hamowaniu :cool: pozdro Po części jesteś w błędzie. Sprawdzałem to jak kiedyś wymieniałem łącznik pomiędzy czujnikiem, a wahaczem. Ruszając dzwignią światła się przestawiały. Oczywiście czyjnik położenia jest połączony z czujnikiem prękościomierza i światła odpowiednio się przestawiają zgodnie z prędkością samochodu. W takim razie jak to mozliwe ze sa modele motocykli BMW (np K1300GT) wyposazone w xenony (jako opcja producenta)? http://cbr1100xx.wordpress.com/2009/03/13/...enon-headlight/ Nie maja spryskiwaczy na pewno, a sadze ze i poziomowania nie maja... Wiec chyba zasada ta dotyczy tylko samochodow. Dlatego ciekaw jestem jak to przepisy okreslaja w przypadku motocykli... I prosilbym o podstawe prawna teori, ze nieseryjne zarowki/xenony uczynia mnie wpolwinnym wypadku. Oscar, Trzeba by się mocniej zaglębic w temat BMW. W wolnej chwili poszukam czegoś na ten temat. Jeżeli chodzi o nieseryjne żarówki "zenony" to jest kwestia wyłacznie homologacji. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 W takim razie jak to mozliwe ze sa modele motocykli BMW (np K1300GT) wyposazone w xenony (jako opcja producenta)? bo są właśnie jako fabryczne, posiadają homologację - nie jest to dowolny palnik zamontowany na dowolny odbłyśnik. w motocyklach AFAIR nie muszą mieć spryskiwaczy, a układ samopoziomowania nie jest obowiązkowy bodajże od czasu jak opel przeforsował swoją omegę (?) bez takowego. poczytaj archiwalne dyskusje, tam jest więcej danych jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 bo są właśnie jako fabryczne, posiadają homologację - nie jest to dowolny palnik zamontowany na dowolny odbłyśnik. w motocyklach AFAIR nie muszą mieć spryskiwaczy, a układ samopoziomowania nie jest obowiązkowy bodajże od czasu jak opel przeforsował swoją omegę (?) bez takowego. poczytaj archiwalne dyskusje, tam jest więcej danych jsz Omega rownież ma poziomowanie świateł, zresztą podejrzewam, że w przypadku samochodów wszystke to mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.