Skocz do zawartości

Dobre żarówki z białym światłem (H4)


Rekomendowane odpowiedzi

Misiaczku zainwestuj w xenon. :bigrazz: Reszta to półśrodki.

 

 

W sumie Yubasek dobrze ci radzi .

Przerabiałem te żarówki i tylko xenon świeci wyraźnie lepiej ...

Dobrze ustawione reflektory - nie oślepiają .

Nie są wymagane jakieś mityczne samopoziomowanie ani spryskiwacze .

 

Najtańsze xenony widziałem za 120zł . Za ile są tera te philipsosramy super-hiper?

 

Do mojego nowego (dla mnie) ktm adventure na pewno założę xenony :buttrock: :buttrock: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie Yubasek dobrze ci radzi .

Przerabiałem te żarówki i tylko xenon świeci wyraźnie lepiej ...

Dobrze ustawione reflektory - nie oślepiają .

Nie są wymagane jakieś mityczne samopoziomowanie ani spryskiwacze .

 

Najtańsze xenony widziałem za 120zł . Za ile są tera te philipsosramy super-hiper?

 

Do mojego nowego (dla mnie) ktm adventure na pewno założę xenony :buttrock: :buttrock: :buttrock:

za 120zł to dupa a nie xenony. Myślicie ze jak wsadzisz w lampe chinską zaróweczke co ma niebieską poświate to jest xenon???? Do tego potrzebujesz specjalnej przetwornicy. AAAAAAAAA i jeszcze jedno nie ma czegoś takiego jak żarówki xenonowe, są palniki xenonowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie..długo się nie odzywałem w temacie...ale zakupiłem owe żarówki:

 

Philips XP Moto

http://www.lighting.philips.com/pl_pl/cons...ighting&lang=pl

 

Jestem zadowolony z efektu.....bo jest o niebo lepiej aniżeli w oryginale :lalag:

Z czystym sumieniem moge polecic produkt :flesje:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Panowie..długo się nie odzywałem w temacie...ale zakupiłem owe żarówki:

 

Philips XP Moto

http://www.lighting.philips.com/pl_pl/cons...hting〈=pl

 

Jestem zadowolony z efektu.....bo jest o niebo lepiej aniżeli w oryginale :lalag:

Z czystym sumieniem moge polecic produkt :flesje:

 

 

Odkopię.

 

Przymierzam tez się do zakupu tych żarówek (na allegro po 30 zł +wysyłka http://allegro.pl/item1009132978_philips_h...oto_racing.html )

 

Pytanie do użytkowników tych żarówek - jak z żywotnością tych żarówek i czy jesteście zadowoleni z nich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam w swojej Cavalcadzie zamontowaną zwykłą H4,ale nie jestem zadowolony ze snopa światła przed sobą.W necie znalazłem propozycje żarówek o większej mocy ,czy sądzicie że można dokonac takiej zmiany ,bez uszczerbku dla kabli i lustra lampy?

H4 100/90W

H4 140/100W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopię.

 

Przymierzam tez się do zakupu tych żarówek (na allegro po 30 zł +wysyłka http://allegro.pl/item1009132978_philips_h...oto_racing.html )

 

Pytanie do użytkowników tych żarówek - jak z żywotnością tych żarówek i czy jesteście zadowoleni z nich ?

 

Osobiscie używałem Osram Night Breaker w aucie. Efekt o niebo lepszy od standardu!!! O wiele bielsze swiatło nawet przy jezdzie w dzień - w nocy przy włączeniu długich strumień swiatła nie ma końca,jak w dzień :bigrazz: Co do trwałosci to jedna nie dojeżdziła pół roku. Póżniej były Philips Cool Blue i z żywotnoscią było o niebo lepiej - rok i sprzedałem auto i swiecieły nadal.

 

Na opakowaniach tych "wzbogaconych " żarówek są oznaczenia o krótszym okresie użytkowania od zwykłych standardowych. W Osramie był to swego rodzju znaczek zegara o oznaczeniu mniejszej żywotnosci od zwykłych "badżetowych" Osramów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja używam osram +30 % i nie narzekam bo strumień światła jest znacznie jaśniejszy(bielszy) a i rozkład plamy świetlnej jest dobry bez oślepiania jak te xenony w lampach h4 no i nie wypalają reflektora ja żarówki 90/100w a trwałość porównywalna ze standardem a jeśli nawet nie to 12zł za sztukę nie wykańcza.

Są jeszcze +60% i +90% ale te mają odpowiednio krótszą trwałość niestety.

 

W sumie Yubasek dobrze ci radzi .

Przerabiałem te żarówki i tylko xenon świeci wyraźnie lepiej ...

Dobrze ustawione reflektory - nie oślepiają .

Nie są wymagane jakieś mityczne samopoziomowanie ani spryskiwacze .

 

Najtańsze xenony widziałem za 120zł . Za ile są tera te philipsosramy super-hiper?

 

Do mojego nowego (dla mnie) ktm adventure na pewno założę xenony :buttrock: :buttrock: :buttrock:

Myślenie polaka-wsadzić badziewie do lampy i jeździć bez wstydu i przejmowania się o oślepianiu innych (jak cieę ktoś nocą oślepia niebieskim światłem i psioczysz to właśnie w 90% xenony w lampach h4 itd)-rozszczep plamy światła jest tragiczny przy lampie h4 czy innej niedostosowanej-no i dostaniesz mkk od drogówki, zabiorą ci dowód rej. za stosowanie żarówek D1 -ja zabieram i karam

Edytowane przez balcerowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślenie polaka-wsadzić badziewie do lampy i jeździć bez wstydu i przejmowania się o oślepianiu innych (jak cieę ktoś nocą oślepia niebieskim światłem i psioczysz to właśnie w 90% xenony w lampach h4 itd)-rozszczep plamy światła jest tragiczny przy lampie h4 czy innej niedostosowanej-no i dostaniesz mkk od drogówki, zabiorą ci dowód rej. za stosowanie żarówek D1 -ja zabieram i karam

 

Nie zgodzę się, że ksenony to badziewie. Rożnica pomiędzy oryginalnymi h7 i ksenonem w mojej TDMie jest kolosalna. Przed zakupem pytałem się diagnostów i policji czy będzie jakiś problem- nikt nie zgłaszał zastrzeżeń. Plama świetlna jest taka sama, jak była, i jakoś jeszcze nikt mi nie migał, że go oslepiłem. Myślę, że większym problemem będzie kijowo ustawiony halogen, niż dobrze zamontowany ksenon.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślenie polaka-wsadzić badziewie do lampy i jeździć bez wstydu i przejmowania się o oślepianiu innych (jak cieę ktoś nocą oślepia niebieskim światłem i psioczysz to właśnie w 90% xenony w lampach h4 itd)-rozszczep plamy światła jest tragiczny przy lampie h4 czy innej niedostosowanej-no i dostaniesz mkk od drogówki, zabiorą ci dowód rej. za stosowanie żarówek D1 -ja zabieram i karam

Było kilka tematów o xenonach. Jak do tej pory również żaden diagnosta i policjant nie miał żadnych przeciwwskazań co do xenonów.Wstawiłem klientom kilkadziesiąt zestawów i sam mam we wszystkim co u mnie jeździ.Oczywiście mówię tu o lampach ustawionych prawidłowo na stacji diagnostycznej. Jeśli zabierasz i karasz tylko dlatego, że są, to NC.

Druga sprawa, że +40 % czy + 90 % światła to też jest pic na wodę. Jeśli żarówka daje więcej światła to i moc ma większą więc zachowuje się jak niedozwolona 100 na 90 W czyli oślepia. Czy wtedy też karasz i zabierasz dowód?

Wiem, że zasłonisz się przepisami ale to właśnie świadczy o braku rozsądku w kierowaniu się priorytetami.

Uważam, że dobrze widoczny motocykl jest czymś dobrym...

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, że ksenony to badziewie. Rożnica pomiędzy oryginalnymi h7 i ksenonem w mojej TDMie jest kolosalna. Przed zakupem pytałem się diagnostów i policji czy będzie jakiś problem- nikt nie zgłaszał zastrzeżeń. Plama świetlna jest taka sama, jak była, i jakoś jeszcze nikt mi nie migał, że go oslepiłem. Myślę, że większym problemem będzie kijowo ustawiony halogen, niż dobrze zamontowany ksenon.

 

 

Ja rozumiem, że Ty masz soczewkę w swoim TDM? Bo jeżeli tak to:

 

1. Soczewki nie rozpraszają tak światła jak zwykłe reflektory.

2. Nadal masz niegomologowane światlo mijania.

 

Było kilka tematów o xenonach. Jak do tej pory również żaden diagnosta i policjant nie miał żadnych przeciwwskazań co do xenonów.Wstawiłem klientom kilkadziesiąt zestawów i sam mam we wszystkim co u mnie jeździ.Oczywiście mówię tu o lampach ustawionych prawidłowo na stacji diagnostycznej. Jeśli zabierasz i karasz tylko dlatego, że są, to NC.

Druga sprawa, że +40 % czy + 90 % światła to też jest pic na wodę. Jeśli żarówka daje więcej światła to i moc ma większą więc zachowuje się jak niedozwolona 100 na 90 W czyli oślepia. Czy wtedy też karasz i zabierasz dowód?

Wiem, że zasłonisz się przepisami ale to właśnie świadczy o braku rozsądku w kierowaniu się priorytetami.

Uważam, że dobrze widoczny motocykl jest czymś dobrym...

 

Było, było... i tak każdy robi jak uważa.

Ja może zacznę od homologacji. Po pierwsze. Reflektor przystosowany do żarówki H4 lub H7 z żarówką typu HID (xenon) traci homologację. Nie pominę tutaj sprawy samopoziomowania i spryskiwaczy (samochody)Druga sprawa. Żarówki +40% nadal są żarówkami zwykłymi H4 lub H7 i po włożeniu do reflektora nadal mamy homologowane światło.

 

Czy myślisz, ze Twoje zdanie się zmieni jeżeli (tego Ci ie życzę) będziesz uczestniczył w jakiejkolwiek kolizji? Bo jeżeli np byś miał kolizję ze mną to ja powiem, że Ty mnie oślepiłeś niehomologowaną żarowką typu Xenon. I jak myślisz, kogo będzie wina? A wtedy będzie jak najbardziej aktualne powiedzenie "mądry polak po szkodzie" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...