Skocz do zawartości

k o b 22

Forumowicze
  • Postów

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O k o b 22

  • Urodziny 07/13/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Rzeszowa

Osobiste

  • Motocykl
    speed triple 1050
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia k o b 22

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Ma ktoś namiary gdzie można kupic w dobrej cenie Z8? Mogą być z 2013 - 2014 roku. Wg. oznaczeń metzelera, opony powinny być w specyfikacji przód M, a tył M lub O lub C... Jedyny sprzedający na allegro podaje, że z 2013 roku ma "F", niestety nie wyjaśnił czy to jest stary model czy co? Trochę dziwne skoro opona była modyfikowana w 2012 roku.
  2. Emerycko jak emerycko, moto też służy jako dojazdy do pracy itp., a na drodze mam, aż kilka zakrętów to siłą rzeczy idzie tylko środek. Chyba, że będę jeździł slalomem ;) Pozdr.
  3. Tak, fajki i świece są ok. Adaptacja była robiona po każdym ustawianiu TPSa.
  4. Ok dzięki, przeglądnąłem alledrogo i wygląda to tak: Z8 2013, 650 zł komplet Z8 2016/2013 - 780 zł komplet M3 Sportec 2013/2012 - 550 zł komplet M3 Sportec 2015 - 720 zł komplet Patrzyłem jeszcze na: Michelin Pilot Power - 2015 - 770 zł Michelin Pilot Power 2CT ( 830 zł -2014r oraz 880 zł 2016r) JEszcze widziałem Pilot Road 4, ale te są już za 1k - 125 zł zwrotu. Waham się więc pomiędzy Z8/Z3/Pilot Power 2CT. Z racji mojej jazdy, nie chciałbym, żeby zbyt szybko opona nie zrobiła się kwadratowa, tj. żeby nie wytarł się za szybko środek.
  5. Witam, mam dwa problemy ze swoim motocyklem: Pierwszy podstawowy, nie trzyma obrotów, po zapaleniu obroty falują, spadają i gaśnie (wczoraj zdarzyło się, że nie trzymał na zimnym, po czym odpaliłem go za 15 minut i już wszystko było ok). Drugi przypadek, to wszystko jest niby ok, dojeżdżając do świateł wciskam sprzęgło, obroty spadają i gaśnie. Problem chwilowo zanika po ustawieniu czujnika TPS (muszę jeszcze sprawdzić czy czujnik sam się nie luzuje i nie przestawia swoich ustawień. Dokręcam z książkowym momentem, mocniej boję się bo w starym strzelił mi plastik :)). Czujnik TPS wymieniłem. Przerobiłem też kawałek instalacji, pod regulator z Hondy, ładowanie jest ok, monitoruję na bieżąco. Przepustnicę mam taką: http://b.allegroimg.pl/original/03/57/82/58/73/5782587355 Podejrzewam jeszcze te przewody z podciśnieniem, 3 łączą się w 1 i idą do jakiegoś czujnika do airboxa. Sprawdzałem strzykawką i niby trzymają ciśnienie. Zastanawiam się czy nie założyć jakiś opasek zaciskowych. Ostatnie źródło problemu, jakie przychodzi mi do głowy to silniczek krokowy (na zdjęciu z lewej strony).. Wczoraj kilka razy ustawiałem TPS, a później sprawdzałem i były takie same wartości. Jeszcze ciekawe jak podczas jazdy, bo w tamtym roku, ustawiałem TPS, po czym po tygodniu wartości już się nie zgadzały. Innym problemem jest to, że czasami podczas jazdy obroty nie spadają poniżej 2 tyś (nie mówię tutaj o rozgrzewaniu silnika). Z tym, że jak problem pojawia się to tak samo znika.. Oddawałem motocykl do lokalnych "magików", ale kończyło się na tym, że kasowali mnie, a problem zostawał.. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
  6. Cześć, szukam laczków do Triumph Speed Triple 1050.. 80% to miasto i wioski, 20% to "turystyka" wypady weekendowe po 300-500km. Cenowo chciałbym się zmieścić w 600-700 zł (komplet) (DOT nie musi być najnowszy) Ostatnio jeździłem na dunlop sportmax qualifier, na suchym było ok, na mokrym tragedia. Na tor nie potrzebuję, przodu nie zamykam :tongue:
  7. Cześć, sprzedam regulator napięcia z yamaha R1. Model: FH012AA Regulator 100% sprawny. Cena 210 + wysyłka. Kontakt pw to z skontaktuje się.
  8. 1 opinia. Liczyłem na coś więcej. Jakieś inne polecane modele?
  9. Cześć, przymierzam się do zakupu kombinezonu dwuczęściowego, wstępny wybór padł na alpinestars motegi, można go chyba kupić za 2,5k Użytkuje może ktoś ten kombinezon? Jak wrażenia z użytkowania? Ewentualnie może jakieś inne propozycje kombinezonów? Raczej chciałbym się zmieścić w budżecie 2-2,5 tyś (ew jakaś nieduża dopłata) Jeszcze jedno, szukam raczej małych rozmiarów, maks 48... 176cm i 62kg więc zbyt szeroki nie może być :-)
  10. Ok, tak zrobię, a dodatkowo wywalę kostki z przed regla. Wczoraj po 3h jeździe wróciłem i napięcie znów poniżej 13. Sprawdzałem kable, nie były jakieś gorące, kostki może troszeczkę bardziej. Tak jeszcze zapytam, jakie dać kable? 2mm wystarczy czy szukać 3mm? Linka czy jednożyłowy?
  11. Hmmm, PiniuFF, ale tutaj dalej masz te kostki. Wygląda na to, że wymieniłeś REG, dodałeś bezpiecznik, a resztę pozostawiłeś bez zmian. Nie widze tutaj przewodów bezpośrednio do aku tylko tak samo jak oryginalnie.
  12. Nie poprowadziłem masy do aku, bo tam za bardzo we tej chwili nie miałem jak. Przyszedł inny reg, jest duużo lepiej. Napięcie było przez godzinę ok, to potem spadło do 13,3 na obrotach. Chyba jednak się jeszcze coś przegrzewa. Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie masy i prądowego bezpośrednio do akumulatora z bezpiecznikiem 30A. Pytanie tylko jak to zrobić, do regla w tej chwili idą 2 łączone + i 2 łączone -. Mam je po prostu uciąć, zaizolować i poprowadzić dwa kable bezpośrednio do aku?
  13. Akumulator był w tamtym roku zmieniony. Zresztą tak zapytam, czy kondycja akumulatora ma coś do napięcia ładowania? :D Dzisiaj sprawdzałem jeszcze specjalnie, na zimny jest ok, pochodził dłużej, zagrzał się i zrobiło się poniżej 13V.
  14. Sprzedawaca twierdzi że regulator jest ok, wymieniał go w swoim na nowy ale to nie on był przyczyną problemów. Sprawdziłem wszystkie nowe łączenia i wyglądają dobrze, teraz je też zabezpieczyłem. Niestety napięcie jest 12,8, przy obrotach 13,1V. Zrobię jeszcze bezpośredni + do akumulatora z bezpiecznikiem 30A, ale wątpię żeby to coś pomogło. Najlepiej chyba byłoby sprawdzić na innym regulatorze. Zrobiłem tak jak tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ Odpiąłem te 3 żółte przewody, rezystancja jest nieskończona. Sprawdziłem napięcie, przy 4 tyś V wszystkie kombinacje mają +/- 58-60V, przy 5 tyś jest to już okolice 70V. Żadna wartość nie odbiega zdecydowanie od siebie (bo domyślam, że różnice kilku V się nie liczą). Wszystko to zrobiłem, wcześniej sprawdzając ładowanie które było 12,9V -13 V Jest coś jeszcze coś co mogę sprawdzić by upewnić się, że to na 100% regulator? Nie chcę ewentualnie po raz kolejny wyrzucić kasy w regulator jeśli to nie on :/.
  15. Ok, dzięki posprawdzam to jeszcze raz. Teraz był silnik zimny, odpaliłem i napięcie było 13,8V... Ew. czy przyczyną mogą być złączki na kablach do regulatora? I jak się bardzo nagrzeją to wtedy wszystko szaleje? Lutowałem je do kabla, ale już do regulatora ze względu na dostęp nie. Są tylko wciśnięte.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...