toowdie Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 (edytowane) W moim Bandicie 600 '99 falują mi lekko wolne obroty tj. ok 100 obr w te albo we wte. Problem nie jest uciążliwy, ale chcę żeby było na tip top. Zawory wyregulowane, synchro zrobione, K&N wyczyszczony i nasączony. Zastanawia mnie co to może być Edytowane 1 Sierpnia 2009 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Źle zrobione synchro gaźników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 A sprawdź najpierw świeczki i przewody czasem najbardziej upierdliwy w zdiagnozowaniu tkwi w najgorszej pie**ole jaka jest przerwa na elektrodach świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Synchro jest zrobione dobrze - sam robiłem. Dla pewności podłącze waku raz jeszcze. Co do świeczek to będe musiał sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Synchro jest zrobione dobrze - sam robiłem. Dla pewności podłącze waku raz jeszcze. Co do świeczek to będe musiał sprawdzić Ale to Ty tak twierdzisz. Opisz dokładnie krok po kroku jak robiłeś synchro gaźników a ja Ci napiszę gdzie popełniłeś błąd. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 (edytowane) Spoko - na naukę nie jest za późno, więc za wytknięcie błędów będe wdzięczny. Więc kolejno: rozgrzewam sprzęta, ściągam zbiornik, do węża paliwowego podłączam uprzednio przygotowane zbiorniczek z paliwem i podłączam zegary do krućców. Odpalam sprzęta i wolne obroty ustawiam na +/- 2 tys obr. ustawiam lewą parę, później prawą po czym wyrównuję obie. Jak wszystkie cylindry są równo to lekka przygazówka (w granicach co by zegarków nie zniszczyć). Krótka kontrola czy się nie rozjechały wskazania i zmniejszam obroty do odpowiedniego poziomu (u mnie 1200). Na koniec zakładam kapturki na krućce, zakładam zbiornik, węże itd. W momencie gdy zegary są podłączone to wskazują tak samo, gdy obr. falują to zegarki też reagują identycznie. P.S. To nie pierwsze synchro jakie robiłem i takich falowań nie miałem Edytowane 2 Sierpnia 2009 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ściągnij sobie jakiś wiring z sieci i sprawdź, czy podłączyłeś dobrze wszystkie węże, te od podciśnień itd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Tam wiele nie ma - jest jedno podciśnienie do kranika i paliwo - reszta węży idzie wolno. Moto było zblokowane na krućcach - po wydłubaniu przewężek ustawiłem wszystko wg serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Tam wiele nie ma - jest jedno podciśnienie do kranika i paliwo - reszta węży idzie wolno. Moto było zblokowane na krućcach - po wydłubaniu przewężek ustawiłem wszystko wg serwisówki. Pierwszy błąd to wydłubywanie przewężek a drugi to za wysokie obroty do regulacji , powinno być 1600/1700. Zamontuj króćce oryginalne do otwartej wersji i posprawdzaj czy ktoś nie pomieszał z dyszami oraz iglicami. Dosyć często Niemcy montują inne iglice do wersji dławionych a zawsze inne dysze. Zakładamy że poziom paliwa w gaźnikach i śruby składu mieszanki są zgodne z tabelą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 (edytowane) kumplowi falowały obroty w olejaku -gsxr- winne były "czopki" na adapterkach do podłączania synchro- były po prostu przetruchlałe. Założone zostały na ich miejsce "czopki" od odpowietrzników i wszystko było ok :) Edytowane 2 Sierpnia 2009 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pierwszy błąd to wydłubywanie przewężek a drugi to za wysokie obroty do regulacji , powinno być 1600/1700. Zamontuj króćce oryginalne do otwartej wersji i posprawdzaj czy ktoś nie pomieszał z dyszami oraz iglicami. Dosyć często Niemcy montują inne iglice do wersji dławionych a zawsze inne dysze. Zakładamy że poziom paliwa w gaźnikach i śruby składu mieszanki są zgodne z tabelą. Oglądałem krućce od otwartej wersji i od mojej - różnią się tym że w moich jest blaszka i fazka na nią. Poziom paliwa i śruby składu są wg motodaty. Moje moto jest z UK jeśli ma to jakieś znaczenie. Jutro posprawdzam jeszcze te dysze - bo w nich może być przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Sprawdz jeszcze oznaczenia iglic oraz dysz iglicowych (to w co sa wkrecone dysze glowne) i jezeli sa rozne to czy sa na swoim miejscu oraz czy sa takie same jak dla wersji otwartej (chociaz iglice nie za wiele maja do falowania wolnych obrotow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 (edytowane) Jeśli chodzi o podciśnienie to możesz sprawdzić membranę w kraniku , próba zassania ustami przez wężyk zweryfikuje jej pełną szczelność . Edytowane 3 Sierpnia 2009 przez Dariusz L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Pozwolicie że zadam pytanie odnośnie samej synchronizacji gaźników. 1. w jakim celu do regulacji ustawia się obroty 1600/1700? 2. czy w silnikach r4 r2 v2 v4 również ustawia się obroty 1600/1700 czy też obroty powinny być inne dla różnego typu silnika?! Pytam, bo kolega ma wakuometry zegarowe i ustawialiśmy synchro silnika r4 na obrotach "luzu" takich jakie zalecał manual czyli 1300-1400. Czy było to wielkim błędem wpływającym na wyniki synchro??? Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 w serwisówce masz podane na jakich obrotach robisz synchro. Ale inna sprawa jest taka iż wskazania obrotomierza to jedno a prawdziwe obroty silnika to drugie. Najlepiej podłączyć miernik z mozliwoscią mierzenia obrotów silnika- ale to juz chyba sztuka dla sztuki :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.