PGR Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Chłopaki jak ktoś jest zainteresowany to mój brat sprzedaje swoją ślicznotkę bo wyjeżdża z kraju jak coś to PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 ja po kilku próbach doszedłem do wniosku że jak chcem wbić 2 tak przy 9000 obr./min to wbijam ją bez sprzębła i wchodzi elegancko jakby ktoś niewiedział wbijamy jedynke gaz i ciągniemy noga stopke od zmiany biegów do góry tylko z wyczuciem zeby nieurwać :P i jak dochodzimy do max obrotów lekkie odjęcie gazy i dwójka sama wchodzi ;) i mozna dalej kręcić :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Adam sprawdz w takim razie niedługo olej czy nie nosi metalicznego nalotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 nie naprawde biegi wchodzą lżej niż ze sprzęgłem i niepraktykuje tego nanstop tylko jak trzeba :mrgreen: ze sprzęgłem to żeźnia jak nic przy zmianie do 6000obr/min jest ok ale jak chcę zmienić przy 9000obr/min odgłos dochodzi jakby zaraz zęby miały powypadać z trybów z innymi biegami jest już ok tylk z 1 na 2 :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Czyli z pierwszym w góre...Oczywiście taka zmiana jest powiedzmy dopuszczalna jeśli wie się jak i kiedy , jednak sprzęgło jest nie tylko do ruszania bo jednak kiełki dostają po dupie przy takich zmianach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Jesli chodzi o moje moto to nigdy nie mialem problemu z wbiciem dwojki - wchodzi zawsze ale jak juz pisalem wczesniej czasem ze stukiem :? Ciekawe jest to co piszesz Adam i sprawdze to przy najblizszej okazji :mrgreen: Dam znac co i jak ;) Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 PGR, nie wciskaj ludziom ciemnoty!!!Był niedawno długi temat o wrzucaniu biegów bez sprzęgła i fachowcy (m.in. AdamM. o ile pamietam) zalecali wrzucanie biegów w górę - bez sprzegła.W dól - z miedzygazem.Zresztą sam sie chyba pało wypowiadałeś w tym topicu. Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Linka zapodaj Marianku jak masz gdzies tam a jesli nie to w jakim dziale byl ten temat :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Marian, w takim razie przeczytaj jeszcze raz ten temat zanim zaczniesz mi wystwiac opinie. Biegi w górę można wrzucac bez sprzęgła, jednak jak kilka razy zostało to napisane - dobrze jest to robic z lekkim wysprzegleniem... Zmianę biegów bez sprzęgła stosuje się na torach wyścigowych, gdzie liczą się setne sekundy a nie to żeby zrobic na jednym silniku 100 tys km. Przeczytaj jeszcze raz i pozniej zedytuj swojego posta... PZDR [ Dodano: Wtorek Czerwiec 14, 2005 6:59 pm ]Temat był w mechanice w wyszukiwarce znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#335191 chociażby tu, zobacz post Adama M. http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#302249 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#295509 no i ten najdłuzszy, w końcu znalazłem:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#232654 uff. a lewa ręka to należy pozdrawiac motocyklistów, a nie katowac sprzegło! Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Adam wyraznie zaznaczył, że pisze o konkretnym egzemplarzu co nie znaczy ze we wszystkich japoniach będzie to regułą [ Dodano: Wtorek Czerwiec 14, 2005 7:48 pm ]"poprobuj zmian z bardzo lekkim wciskaniem sprzegla.Przed zmiana napinasz noga dzwignie, potem jednoczesnie - lekko wciskasz sprzeglo z lekkim odjeciem obrotow i wciskasz bieg.To wszystko ma zajac jedna sekunde - rrraz.I juz, zobacz czy wtedy zmiana jest glosna.Dotyczy to zmian w gore. " Pozwoliłem sobie przytoczyc wypowiedź Adama.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Pidzi, kurde, zamknąłbys japę. Raz mi sie udało cos sensownie napisac, to sie musisz wtrącać. :P Lepiej cóś napisz w temacie Goorka 2005 ;) Całuski Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 No co, muszę bronic swej godności ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Po Londynie sporo smiga cb 500 i to sporo na kurierce... czyli dostatja nie kiepsko w dupsko...ale to solidna technologia wiec sie tu dobrze sprawdzaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_t Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Cb 50059 KM50 KM34 KM Te ostanie prosto z rajchu ... Jak sprawdzić moc kupując sprowadzany motor? Czy on może mieć co innego wpisanego w papierach a co innego w rzeczywistości (nie chciałbym kupić "utemperowanego" do 34KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.