Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

Za te kase ktoś zrobił Ci prezent,kolor nieistotny pod warunkiem że czerwony (żartuję)

ale tarczę należy nabyć nową niekoniecznie w Hondzie , EBC produkuje zamienniki dobre i w tym przypadku przy zastosowaniu klocków tej firmy efekty porównywalne z orginałem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by ktoś miał cb500 po małym szlifie to prosze o PM

 

Siema

 

 

Jakis czas temu rozmawialem z kumplem co ujezdzal CB500 rok 99,wiem ze mial na niej szlifa ,w sumie nic powaznego i z tego co mi mowil to raczej ze bedzie chcial ja sprzedac,ceny nie znam ,bede go musila jakos zlapac,telefonnu niestety niemam ale jakos przez kolege sie z nim skontaktuje.

W razie czego dam znac

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w nocy kupiłem mój wymażony 1 motocykl. Bolid jest po małej przewrotce (kosmetyka)' date=' ale silnik, skrzynia i cały osptrzęt pracują extra. Trzeba go tylko doprowadzić do porządku od strony wizualnej. Jest to wersja zdławiona na bodajże 48 KM (nie moge znaleźć zadnego info na ten temat- pomóżcie), a jedynym poważniejszym mankamentem jest tarcza hamulcowa, która dotała lekkeigo bicia (szczerze to boje sie jeździc- niebezpiecznie) i jest to rzecz jaką musze koniecznie pierwszą zrobić (podobno można przetoczyć- prosze o jakieś info na temat takiej opcji). Moja prośba: dawajcie jakieś stronki na temat hondy cb 500 i adresy gdzie moge dostać czesci do tego modelu (głównie plastiki). Jeszcze jeden drobiazg to złamany podnóżek (pasażera) i podobno można pospawać (aluminium), nastepna prośba to info na ten temat. Pozdrawiam wszystkich[/quote']

 

Cb 500

59 KM

50 KM

34 KM

 

Te ostanie prosto z rajchu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra czyli mam wersję 50KM. Teraz pytanie- w jaki sposób jest on zdławiony. W starszej cb450 dławiony był wałkiem rozrządu i gaźnikiem, więc otwarcie kosztowało by sporo pieniędzy, a w cb500nie moge znaleź takich danych. (widziałem sporo ogłoszen, ża wiele osób poszukuje aparatu zapłonowego tylko od otwartej wersji- pewno to jest tylko częśc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra czyli mam wersję 50KM. Teraz pytanie- w jaki sposób jest on zdławiony. W starszej cb450 dławiony był wałkiem rozrządu i gaźnikiem' date=' więc otwarcie kosztowało by sporo pieniędzy, a w cb500nie moge znaleź takich danych. (widziałem sporo ogłoszen, ża wiele osób poszukuje aparatu zapłonowego tylko od otwartej wersji- pewno to jest tylko częśc)[/quote']

 

Jak jest dlawiona ? Nie mam pojecia. W kazdym razie jak masz 50 KM to Ci wystarczy. Ciesz sie, ze mie masz 34 KM.

 

Mozna wiedziec skad ta CB jest ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamietam to cb500 była dławiona na gaźnikach i chyba jakieśkryzy na krućcach i jak się niemyle w niekórych krajach aparatem zapłonowym :roll: czy jakoś tak poszukaj w archiwum pl.rec.motocykle pamiętam że tam było opisane jak oddławić cb500 :buttrock: :banghead: :banghead: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu, Honda to świetny motorek! jeszcze za tą cenę. Ostatnio na giełdzie w Krakowie oglądałem cb500 z 98 roku. koleś chciał 8tys zł plus koszty rejestracji. Przymierzałem się do niego :banghead:

pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,

Chwilę mnie nie było.

Ja też we wrześniu zanabyłem u Niemców Cb 500 tyle że w owiewkach. Moja nie jest zdławiona. Przed zakupem szukałem info na temat oddłąwiania i dotarło do mnie, że na wałkach ją dławią i dlatego szukałem niezdławinej.

Jak już dokonałem zakupu to w briefie było napisane, że była ona na początku zdławiona i to nie na wałku a właśnie gdzieś coś w gaźnikach. Jakieś krućce zasysające czy coś....nie pamiętam dokładnie teraz.

Widać więc, że na wałkach nie koniecznie dłąwią.

 

Gratuluję zakupu.. :banghead:

 

Tu: http://www.resor.neostrada.pl/gal_moto/ można zobaczyć jak ściągałem swój motocykl.

 

Jeździ się znakomicie........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam lenio bratnia duszo!

 

Niesamowita sprawa. Czytalem Twojego maila i zastanawialem sie czy przypadkiem to nie ja pisalem tego maila. Ten sam sprzet, ten sam rocznik i ten sam problem.

Powiedz udalo Ci sie zakupic jakas tarcze. Jak tak to za ile? Szukam i pytam i zastanawiam sie czy ponizej 550zl nie da sie zejsc?

 

Czekam z niecierpliwoscia na jakis sygnal.

 

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich w mojej cb mam taki problem że jak wrzucam 2 bieg to coś zgrzyta jak jadę na 1 i tak zmieniam przy około 4 tys. obrotów jest ok ale jak ją wkręcę do 8 to słychać zgrzytanie a nieraz wejdzie tylko luz a nie bieg ma ktoś jakiś pomysł czy da to się jakoś usunąć nieraz sie zdarza nawet jak na postoju z luzu na dwójkę wrzucę to też zgrzytnie ;/

A i czy wie ktoś jak się ustawia zawory w cb500 płytkami, czy dźwigienkami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...