samolot Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Zatem jeśli nie Pirelli Diablo Strada to nowsze i lepsze Pirelli Angel ST. CBR-ke mam ze względu na to, że motocykl jest to lekki (186kg z paliwem pod korek), w pełni obudowany, zwarty i jak dla mnie mocny motocykl (116KM na silniku). Żaden inny motocykl, a preferuje markę Honda nie spełniał powyższych oczekiwań.A jak plasuje się model Dunlop Sportmax D207? Wszędzie piszą, że ta opona jest słaba, ja natomiast na takiej jeździłem i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Nawet tylną oponę zamknąłem na pustym asfaltowym placu, a temperatura powietrza nie była wtedy wysoka.Jak przy Dunlop Sportmax D207 wypada Metzeler Z6, Z8, Pirelli Diablo Strada i Pirelli Angel ST? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Zakupiłem ostatecznie tylną oponę Pirelli Angel ST za 470zł , zamierzam też kupić przednią. Trochę się pośpieszyłem bo teraz u mnie w mieście jest promocja na Dunlop Roadsmart pierwszej generacji za 360zł na tył, z tym, że to chyba gorsze opony od Angel ST. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Wybrałem jednak Metzeler Roadtec Z6, świeże wyprodukowane 2 m-ce temu więc bez problemu można dostać chociaż mi to obojętne bo to nie bułki. Mam nadzieję, że będą dobre wtedy następne Z8 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Tmi, a nie mogles od razu kupic Z8 ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkIi Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Zakupiłem ostatecznie tylną oponę Pirelli Angel ST za 470zł , zamierzam też kupić przednią. Trochę się pośpieszyłem bo teraz u mnie w mieście jest promocja na Dunlop Roadsmart pierwszej generacji za 360zł na tył, z tym, że to chyba gorsze opony od Angel ST. Hayabusą na Angel ST zrobiłem 10 000 km (tył). W Kawasaki ZZR1400 fabryczne S20 zeżarło po 4500 km, dla tego założyłem komplet Pirelli Angel GT które po 4000 km wyglądają jak nowe. Odnosząc się do postu wyżej, to oczywistym jest że Z8 jest oponą lepszą od Z6. Wysyłane z iPad przy użyciu Tapatalk HD Edytowane 21 Grudnia 2013 przez MarkIi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Mialem dwa komplety Z6 i jeden komplet Z8. Yuby, zgadzam sie z Toba calkowicie, ze Z6 to bardzo dobra opona, tyle, ze Z8 bije ja na leb Pidsalem dosc obszernie na temat wlasnie Z8, wystarczy uzyc wyszukiwarki. P.S. Jest jeszcze cos takiego jak dobranie opon do maszyny, moze sie trafic, ze w pewnych przypadkach nie bedzie to ze sbba dobrze harmonowac. :crossy: Edytowane 21 Grudnia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Tmi, a nie mogles od razu kupic Z8 ?Mogłem ale musiałbym dołożyć 175 zł, a to już kwota za którą coś sobie przy motorku jeszcze porobię. Na moje potrzeby myślę, że wystarczy. Na suchym na pewno będzie dobrze trzymać podczas codziennej jazdy, jeśli dodatkowo na zimnym i mokrym będzie ok to na pewno spełni swoje zadanie, a jak jeszcze nie będzie ząbkować i pękać (Dunlop) to już w ogóle luksus :) jak się spiszą to następne Z8 bo jakoś ta marka wzbudza we mnie zaufanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Tmi, jak by nie bylo to daj cynk, czy jestes zadowolony z tej oponki pozdro :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkIi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tmi, a nie mogles od razu kupic Z8 ? Mogłem ale musiałbym dołożyć 175 zł, a to już kwota za którą coś sobie przy motorku jeszcze porobię. Na moje potrzeby myślę, że wystarczy. Na suchym na pewno będzie dobrze trzymać podczas codziennej jazdy, jeśli dodatkowo na zimnym i mokrym będzie ok to na pewno spełni swoje zadanie, a jak jeszcze nie będzie ząbkować i pękać (Dunlop) to już w ogóle luksus :) jak się spiszą to następne Z8 bo jakoś ta marka wzbudza we mnie zaufanie.Złudne oszczędność. Z8 wytrzyma dłużej niź Z6. Jest oponą nowszą konstrukcyjnie. Ale stało się mleko się rozlało. Z6 to teź b. dobra guma. Wysyłane z iPad przy użyciu Tapatalk HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zapytal bym sie na jakim motocyklu ? Moje Z6 wytrzymywaly dluzej, tyle, ze moze nieco wolniej na nich smialem :mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nie wiem dlaczego jak chciałem kupić Pirelli Diablo Strada to mi odradziliście, a Metzelera Z6 wciąż polecacie. Metzeler należy do koncernu Pirelli i z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że to taka sama opona z odrobinę inaczej ukształtowanym bieżnikiem. Obie opony według opinii na nich jeżdżących nie rożnią się od siebie odczuwalnie właściwościami.Ogólnie rzecz biorąc to od motocyklistów otrzymywałem trzy rodzaje opinii:1. Bierz zawsze opony wyścigowe (Michelin Pilot Power, Pirelli Supercorasa itd) lub ewentualnie sportowe (Michelin Pilot Sport, Dunlop Qualifier itd) bo te zawsze będą trzymać się drogi jak przyklejone2. Bierz zawsze opony turystyczne. Opony wyścigowe to tylko na tor, a sportowe nadają się tylko podczas naprawdę ostrej jazdy, po dobrych szosach w ciepły słoneczny dzień. Na turystykach zrobisz duży przebieg3. Bierz zawsze opony w dobrej cenie. Nie patrz na model, jeśli długo nie leżały to zarówno dobre będą turystyczne jak i sportowe. Możesz posiłkować się także gumami używanymi. Do mnie osobiście nie przemawia żadna z tych opinii. Wydaje mi się, że najbardziej to trzeba dobierać opony pod swój styl jazdy. W tym momencie pojawia się problem. Trudno mi obiektywnie ocenić swój styl jazdy. Nie szoruję na zakrętach kolanem o nawierzchnię, ale daleko mi do preclowania. W tym momencie do zamknięcia tylnej opony podczas normalnej ulicznej jazdy brakuje mi 15mm, ale w odpowiednich warunkach (pusty i czysty asfaltowy plac) oponę potrafię zamknąć.Co myślicie o zainstalowaniu aplikacji akcelerometr w smartfonie? Teoretycznie przeciążenie boczne powyżej 0,8G oznaczało by ostrą jazdę i konieczność stosowania opon przynajmniej sportowych. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Samolot, nie wiem jakie masz dobrze poinformowane zrodla, w kazdym razie nie sa to te same opony z nieco innym bierznikiem. Nie wiem jak Ty / inni dobieraja opony i czym sie przy tym kieruja, Osobiscie bardziej kieruje sie doborem pod moje wlasne potrzeby, preferencje. Mimo mojego wieku ja rowniez sie ucze, moze troche wolniej niz inni na tym Forum, ale jednak, he, he. O ile na poczatkach preferowalem opony nazwijmy je sportowo turystycze typu Z6 i Z8 tak obecnie kreca mnie bardziej sportowe. Wlasnie zastanawiam sie nad M3 lub Pilot Power III Cena rowniez gra role, bo piechota to po ulicy nie chodzi. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarkIi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Masz rację. Twój styl jazdy wskazuje na konieczność zastosowania opon o genach turystycznych, więc Z8 lub Angel GT. Tak jak pisałeś to ten sam koncern. Nie ma sensu kupować opon o genach czysto sportowych, których potencjału nie jesteśmy w stanie wykorzystać. Dodatkowo wymiana i poprawne wyważanie generuje koszty i problemy. Nie ma reż sensu katowania felg 2x w sezonie. Moja kawa ma 162.5 Nm momętu, o opona tylna spokojnie przetrwa 10 000 km. Dla tego szukam kompromisu pimiędzy przyczepnością (bo zamykam opony), a wytrzymałością. Z8 lub Angel GT. Tapatalk HD z iPad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ja pier........... chcesz telefonem sprawdzać czy opony są dla ciebie odpowiednie :laugh: . Świat się kończy. Kup sobie byle jakie. Jak będziesz kupował następne to już będziesz dokładnie wiedział jakich potrzebujesz, przecież to nie zakup na całe życie żeby się nad tym tak spuszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Markli wez powiedz mi jak Ty jezdzisz zamykajac opone ktora spokojnie starcza Ci na ponad 10 000 km ? Moj kumpel mial ten sprzet, tyle ze u niego opona spikala od 800 ( osmiset ) do gora 5 000 km P.S. Gumy nie palil :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.