kalosh Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam. Poprzedni właściciel wkręcił w tylny stelaż śrubę (6mm/45mm) i uciął jej główkę. Teraz chcę ją wykręcić i nie daję rady. Złapałem w połowie długości kombinerkami ale jest za mocno wkręcona. Jakieś pomysły macie jak się za to zabrać? Pozdrawiam, Dawid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Bardzo prosty, nakręć dwie nakrętki a następnie jedną z nich złap kluczem tak aby oparła się o drugą i wykręcaj :) Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frozen Heat Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam. Poprzedni właściciel wkręcił w tylny stelaż śrubę (6mm/45mm) i uciął jej główkę. Teraz chcę ją wykręcić i nie daję rady. Złapałem w połowie długości kombinerkami ale jest za mocno wkręcona. Jakieś pomysły macie jak się za to zabrać? Pozdrawiam, Dawid. 1. Jeżeli trochę wystaje to nakręcić nakrętkę (jeżeli się da) i "zaklepać" nad nią gwint (żeby się nie chciała odkręcić) a potem nakrętkę potraktować jako łeb śruby. 2. Jeżeli nie wystaje to spróbować rozwiercić (tylko ostrożnie małym wiertłem ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PTAQ Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Bardzo prosty, nakręć dwie nakrętki a następnie jedną z nich złap kluczem tak aby oparła się o drugą i wykręcaj :) dokładnie tak jak mówi kolega, druga nakretka spelnia wtedy rolę nakrętki kontrującej. Najlepszy, najprostszy sposób, choć zdarza się czasem, że obie nakretki mimo wszystko kręcą się wzajemnie się nie blokując. Natomiast z tym zaklepaniem gwintu to troche dziwny pomysł, no ale może też się sprawdza w skrajnych przypadkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Miałem kiedyś podobny problem, tyle, że na wystającej części szpilki zerwał się gwint. Próbowałem kombinerkami, francuzem - nic. W końcu wziąłem małe imadełko modelarskie, zakręciłem na szpilce (przy poziomej dźwigni imadła można mocniej zakręcić niż przy francuzie) i poszło. Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 a jak uszkodzony gwint że nie da się nakręcić nakrętki to zakładasz luzem i lekki spawik transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kup sobie wykrętaki - wiercisz dziurę w śrubie i wkręcasz wykrętak który ma lewy gwint - jeszcze nie spotkałem się ze śrubą której nie dało się w ten sposób wykręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kolejny wariant - natnij na końcu szpili bruzdę i wykręcaj wkrętakiem. Przed wykręcaniem (niezależnie od metody) warto zastosować jakiś zajzajer typu smar penetrujący albo kokakola. Na mokro na ogół łatwiej ... :icon_twisted: pzdr Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Supcio pomysły:D Dzięki za info;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Też polecam wykrętaki. Puszcza kazda śruba dopuki, nie jest przyspawana. A jak sie dwie nakretki nie chcą zablokowac razem, to 2 kluczami musisz je złapać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Poszło na nakrętki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Na nakretki uniwersalna metoda :) Jak nie ma gwintu to.. mozna zawsze nagwintowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Witam. Poprzedni właściciel wkręcił w tylny stelaż śrubę (6mm/45mm) i uciął jej główkę. Teraz chcę ją wykręcić i nie daję rady. Złapałem w połowie długości kombinerkami ale jest za mocno wkręcona. Jakieś pomysły macie jak się za to zabrać? Pozdrawiam, Dawid. wykrętaki z lewym gwintem tak jak pisali koledzy to jedyna najskuteczniejsza sprawa,nie ma szpilki która nie puści.wiercisz otwór w szpilce i robisz gwint tylko w lewą stronę.....super patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi