PeKaWu Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 http://www.break.com/usercontent/2007/9/Fa...kes-362561.html goście latają trzeba autobusami (Haya, XX , ZZR ) i R One, przekozaki, powerslide też znajdziecie ... (pewnie juz kiedyś było :) ) niezle :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Dają radę :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 http://www.break.com/usercontent/2007/9/Fa...kes-362561.html goście latają trzeba autobusami (Haya, XX , ZZR ) i R One, przekozaki, powerslide też znajdziecie ... (pewnie juz kiedyś było :) ) bylo nieraz , test angielskiej redakcji superbike z poczatku 2000 roku , dostepne bylo na VHS wraz z miesiecznikiem , o ile pamietam tylko XX przetrzymal te katorgi w Pirenejach (zzr to juz na autostradzie wyplul 3cia panewe, a r1 dwojke :icon_mrgreen: ) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 szramer a haya ?? Co w niej sie skończyło ?? heh , możesz podać pełen tytuł , może uda sie zassać gdzieś z neta całość... pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 http://www.break.com/usercontent/2007/9/Fa...kes-362561.html goście latają trzeba autobusami (Haya, XX , ZZR ) i R One, przekozaki, powerslide też znajdziecie ... (pewnie juz kiedyś było :) ) O fuck..., chłopaki dają radę okrutnie, szacun i uznanie dla wszystkich, którzy mają tak perfekcyjnie wyczute maszyny :lalag: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turtel Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 szramer a haya ?? Co w niej sie skończyło ?? heh , możesz podać pełen tytuł , może uda sie zassać gdzieś z neta całość... pzdr Fast Bikes - Mach 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 http://www.break.com/usercontent/2007/9/Fa...kes-362561.html goście latają trzeba autobusami (Haya, XX , ZZR ) i R One, przekozaki, powerslide też znajdziecie ... (pewnie juz kiedyś było :) ) Czadowy filmik :buttrock: P.S. Widzę, że przesiadłeś się na konkretnego smoka :notworthy: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 No dobra, a jak wprowadzić moto w taki poślizg i pociągnąć go w zakręcie? Zna się ktoś na tym? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) Przed zakretem przesun sie maxymalnie do przodu, redukcja np. 3 biegi w doł (powiedzmy do dwujki), do winkla dojezdzasz zrzucając te biegi i jeszcze krotko przed wejsciem duzo przedniego hamulca tak coby mocno tył odciązyć i w tym momencie popuszczasz sprzegło, musisz wychylić lekko moto i w tym momencie kontrolujesz poslizg siła z jaką popuszczasz sprzegło (kołko bedzie sie stopniowo rozkrecało pomimo ze pojdzie bokiem na zerwanej przyczepnosci, az silnik załapie odpowiednie do danego biegu obroty, Ty sprzegłem decydujesz jak szybko to sie stanie). To metoda z biegami, trzeba troche sie pomeczyć samemu zeby załapac odpowiednie momenty. Prosciej jest samym tylnym heblem. Robisz wszytsko to samo, tylko przed winklem przednim odciazasz tył, a tylnym blokujesz tylne kołko, jednoczesnie kontrolujac poslizg. W tym przypadku jednak, trzymasz wcisniete sprzegło az do odpowiedniego momentu w zakrecie, gdzie je popuszczasz płynnie puszczając tylny hamulec :P Do tych rzeczy potrzebna jest odpowiednie przedkosc, zbyt wolno jadac nie zarzucisz tyłu. Troche zagmatwane moze sie wydawac, ale pocwiczysz i lajtowo. W scigu jak cos pojdzie nie tak łatwo high side'a zaliczyć, na moto typu enduro Ci to raczej nie grozi z tąd robi mi sie to łatwo. Na scigu nigdy czegos takiego nie probowałem. Edytowane 17 Lipca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 A na czoperze? :buttrock: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Przed zakretem przesun sie maxymalnie do przodu, redukcja np. 3 biegi w doł (powiedzmy do dwujki), do winkla dojezdzasz zrzucając te biegi i jeszcze krotko przed wejsciem duzo przedniego hamulca tak coby mocno tył odciązyć i w tym momencie popuszczasz sprzegło, musisz wychylić lekko moto i w tym momencie kontrolujesz poslizg siła z jaką popuszczasz sprzegło (kołko bedzie sie stopniowo rozkrecało pomimo ze pojdzie bokiem na zerwanej przyczepnosci, az silnik załapie odpowiednie do danego biegu obroty, Ty sprzegłem decydujesz jak szybko to sie stanie). To metoda z biegami, trzeba troche sie pomeczyć samemu zeby załapac odpowiednie momenty. Prosciej jest samym tylnym heblem. Robisz wszytsko to samo, tylko przed winklem przednim odciazasz tył, a tylnym blokujesz tylne kołko, jednoczesnie kontrolujac poslizg. W tym przypadku jednak, trzymasz wcisniete sprzegło az do odpowiedniego momentu w zakrecie, gdzie je popuszczasz płynnie puszczając tylny hamulec :P Do tych rzeczy potrzebna jest odpowiednie przedkosc, zbyt wolno jadac nie zarzucisz tyłu. Troche zagmatwane moze sie wydawac, ale pocwiczysz i lajtowo. W scigu jak cos pojdzie nie tak łatwo high side'a zaliczyć, na moto typu enduro Ci to raczej nie grozi z tąd robi mi sie to łatwo. Na scigu nigdy czegos takiego nie probowałem. Hm... Z tego co zrozumialem to bardziej przypomina zarzucanie tylem a nie powerslide. Na scigu najlatwiej pocwiczyc powerslide'y przy wyjsciu z zakretu. Na mokrym nie zaliczysz highside'a. Juz raz pisalem jak cwiczylem, ale nie pamietam w ktorym temacie. W zakrecie dodajesz gazu, az zerwie przyczepnosc tylu, kontrujesz i kontrolujesz gazem zeby nie zlozyl sie za mocno ani nie zlapal przyczepnosci kiedy bedziesz mial mocno skontrowana kierownice. Tak jak ten na filmie, zrywal przyczepnosc tylnym hamulcem, a potem ognia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Powerslide mozesz zacząc gazem od połowy zakretu, a do połowy dojechać własnie bokiem, majac juz zerwaną wczesniej przyczepnosc nie trzeba tyle gazu tylko przejdziesz płynnie. Ja sie oduczyłem jakichkolwiek poslizgów na mokrym,nie ma w ogole kontroli nad trakcja a to ze łatwiej zarzucić to fakt, ale jeszcze utrzymac trzeba powerslide. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 No dobra, a jak wprowadzić moto w taki poślizg i pociągnąć go w zakręcie? Zna się ktoś na tym? Krótka lekcja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Powerslide mozesz zacząc gazem od połowy zakretu, a do połowy dojechać własnie bokiem, majac juz zerwaną wczesniej przyczepnosc nie trzeba tyle gazu tylko przejdziesz płynnie. Arni potrafisz to zrobic na XT na asfalcie? :icon_rolleyes: Kurde chetnie bym to zobaczyl :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 P.S. Widzę, że przesiadłeś się na konkretnego smoka Anoo udało się doczekać Hayki :) Pzdr Przemo ! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.