Mor Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 (edytowane) Mor wszystkie inne litrowe motocykle poprostu nie sa nastawione tak agresywnie. R1 nie bierze mu oleju bo jeszcze tego najprawdopodobniej nie sprawdził(jak obciaży silnik skoro klansuje sie po miescie). (...) Oj uwierz mi, że sprawdziłem tą R1. Akurat sc59 chyba jest najmniej agresywnie nastawiona, o ile to w ogóle można tak nazwać. Agresywna to jest Kawa 10-tka. A tak w ogóle upierasz się co do zasady przy swojej teorii i tyle. Ludzie docierali te motocykle na hamowniach i też gówno z tego wyszło, paliły olej jak smoki. Inne, z którymi właściciele obchodzili się jak z jajkiem, nie paliły przy pałowaniu. Ktoś coś spieprzył, podejrzewam materiałowo i tyle. Pogadaj z kolegą Norbimoto z forum fajera, jak dawał w pizdę swojej sc59 na dotarciu. A chleje mu olej, że masakra. I nie ściamnia, bo jechałem z nim i wiem, że potrafi przywalić w gaz. Edytowane 9 Września 2009 przez Mor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Nie bierze oleju i nie będzie brał bez względu czy lansuje czy nie. Nastawienie agresywne można mieć do przeciwnika w ringu. Jeśli konstrukcyjnie i materiałowo wszystko jest wykonane dobrze to motocykl zjeżdżając z taśmy będzie zużywał tyle samo oleju bez względu na to czy dotrze go pipa lanser czy devil kozak. Przykro mi takich silników nie ma. Silniki różnie obciażone pobieraja różna ilość oleju normy zużucia sa dość wysokie. dobra koniec głupawej dyskusji jak wam to w czymś pomoże to przyznam ze nie mam racji bo nie bede ciagnoł dalej wywodu. Teraz tak trzeba sie skupić na uszkodzeniu bo zdjecia świadcza o ym ze pierscienie daja rade raczej winowajca jest uszczelnienie zaworu pytanie tylko dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 W Hondzie jak coś jest zje*ane z fabryki to już się nie naprawi będzie do końca trup.... Przykład: niektóre egzemplarze F4, F4i Dolaczam do pytania Vectora. O co Ci dokladnie chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Siemka, Wczoraj odebrałem sprzętciora :-) Mam nadzieję, że wszystko będzie OK. Dam znać jak zrobię parę klocków. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Dolaczam do pytania Vectora. O co Ci dokladnie chodzi? No dobra to odpowiadam. 1. Napinacz rozrządu F4i to wrzód na dupie tej maszyny. Jak trafisz felerny egzemplarz to możesz naprawiać w nieskończoność co 5 tys. km wywalać bez sensu kasę albo kombinować z napinaczami od różnych sprzętów najczęściej zapadkowymi co przy wtrysku sprawdza się tak sobie. 2. Sprzęgło: kosz sprzęgłowy napierdziela jak młocarnia i sprężyny za miękkie. Jak ktoś przejeździł 20tys. km. bez problemów to gratuluję. Są też plusy takiej sytuacji można nauczyć się mechaniki :buttrock: . Gdyby nie te wtopy to sprzęt twardy :biggrin: . Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 ad 1. Wszystkie cbrki mialy z tym problem ad 2. j/w Do tego dochodzi jeszcze wadliwy regulator napiecia, ktory lubi niespodziewanie siasc i nie wstac. To tez dotyczy chyba wiekszosci egzemplarzy. Podsumowujac, Honda produkuje rowno bardzo dobre motocykle, ale jak cos pierdoli, to tez rowno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Dziwią mnie teksty o docieraniu silnika Hondy. Nie istnieje coś takiego bo gdyby firma zalecała delikatne docieranie to byłby kaganiec na komputerze. Od początku ma dostawać w dupę a problemy są rozwiązywane na gwarancji bo po to jest. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Siemka, Jestem już po wymianie pierścieni, tzn. nie ja ale moto ;-) W zeszłym tygodniu odebrałem sprzęta, ale nie nakręciłem jeszcze dużo klocków. Tak gdzieś ok. 300km dopiero i nie zauważyłem ubytków oleju. Ale wszystko zostanie zweryfikowane po 1KKM. Co do odczuć w jeździe, to spadku/przyrostu mocy nie zauważyłem. Moto jeździ tak samo jak przed naprawa. Jednak potrafi zadymić na siwo i czarno nadal... Tak jak wcześniej mówili w serwisie po naprawie zalali pełen syntetyk i nie miałem na to wpływu. Mam nadzieję, że to że nie ubywa mi oleju na bagnecie spowodowane jest skuteczną naprawą, a nie tym że np. dolalii mi jakiś ceramizer czy uszczelniacz do oleju ;-) Pozro i po 1000km dam znać jakie efekty naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 i jak go docierasz ostro znaczy jezdzisz tak jak jezdziles czy jakos inaczej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 (edytowane) Jeżdze normalnie, tak jak przed naprawa. Ani nie pałuje nonstop do odciny, ani nie zamulam. Edytowane 23 Września 2009 przez Bene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Bene jak wygląda sytuacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Siemka, @gonzo - w ciagu miesiaca poltora dam Ci odpowiedź jak z tym braniem oleju :) Bo dopiero zaczynam sezon :) Pzdr, Bene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 mysle za pare osob ciekaw jest jak teraz to bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Sorry, że tak długo nie odp, ale musiałem się upewnić. Niestety Fajer żre olej jak zły... :( Tak więc wymiana pierścieni ch.j dała :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Kumpla Fajer 08 zaczal dziwnie glosniej chodzic jakby wycie z silnika, oleju tez bierze. Byl na serwisie (autoryzowany) i caly magnez wyciagneli opilkow z oleju... Stwierdzili ze juz trafili kilka razy podobna sytuacje i silnik po kilku tygodniach stanal... Czeka go teraz rozebranie silnika i znalezienie przyczyny. Dla mnie te silniki to porazka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.