Skocz do zawartości

Pijak olejowy...


Bene
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mor wszystkie inne litrowe motocykle poprostu nie sa nastawione tak agresywnie.

 

R1 nie bierze mu oleju bo jeszcze tego najprawdopodobniej nie sprawdził(jak obciaży silnik skoro klansuje sie po miescie). (...)

 

Oj uwierz mi, że sprawdziłem tą R1.

 

 

 

Akurat sc59 chyba jest najmniej agresywnie nastawiona, o ile to w ogóle można tak nazwać. Agresywna to jest Kawa 10-tka.

 

A tak w ogóle upierasz się co do zasady przy swojej teorii i tyle. Ludzie docierali te motocykle na hamowniach i też gówno z tego wyszło, paliły olej jak smoki. Inne, z którymi właściciele obchodzili się jak z jajkiem, nie paliły przy pałowaniu. Ktoś coś spieprzył, podejrzewam materiałowo i tyle. Pogadaj z kolegą Norbimoto z forum fajera, jak dawał w pizdę swojej sc59 na dotarciu. A chleje mu olej, że masakra. I nie ściamnia, bo jechałem z nim i wiem, że potrafi przywalić w gaz.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierze oleju i nie będzie brał bez względu czy lansuje czy nie. Nastawienie agresywne można mieć do przeciwnika w ringu. Jeśli konstrukcyjnie i materiałowo wszystko jest wykonane dobrze to motocykl zjeżdżając z taśmy będzie zużywał tyle samo oleju bez względu na to czy dotrze go pipa lanser czy devil kozak.

 

Przykro mi takich silników nie ma. Silniki różnie obciażone pobieraja różna ilość oleju normy zużucia sa dość wysokie.

 

dobra koniec głupawej dyskusji jak wam to w czymś pomoże to przyznam ze nie mam racji bo nie bede ciagnoł dalej wywodu.

 

 

 

Teraz tak trzeba sie skupić na uszkodzeniu bo zdjecia świadcza o ym ze pierscienie daja rade raczej winowajca jest uszczelnienie zaworu pytanie tylko dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolaczam do pytania Vectora. O co Ci dokladnie chodzi?

 

No dobra to odpowiadam.

1. Napinacz rozrządu F4i to wrzód na dupie tej maszyny.

Jak trafisz felerny egzemplarz to możesz naprawiać w nieskończoność co 5 tys. km

wywalać bez sensu kasę albo kombinować z napinaczami od różnych sprzętów najczęściej

zapadkowymi co przy wtrysku sprawdza się tak sobie.

2. Sprzęgło: kosz sprzęgłowy napierdziela jak młocarnia i sprężyny za miękkie.

 

Jak ktoś przejeździł 20tys. km. bez problemów to gratuluję.

Są też plusy takiej sytuacji można nauczyć się mechaniki :buttrock: .

 

Gdyby nie te wtopy to sprzęt twardy :biggrin: .

 

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1. Wszystkie cbrki mialy z tym problem

ad 2. j/w

 

Do tego dochodzi jeszcze wadliwy regulator napiecia, ktory lubi niespodziewanie siasc i nie wstac. To tez dotyczy chyba wiekszosci egzemplarzy.

 

Podsumowujac, Honda produkuje rowno bardzo dobre motocykle, ale jak cos pierdoli, to tez rowno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwią mnie teksty o docieraniu silnika Hondy.

Nie istnieje coś takiego bo gdyby firma zalecała delikatne docieranie to byłby kaganiec na komputerze.

Od początku ma dostawać w dupę a problemy są rozwiązywane na gwarancji bo po to jest.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

 

Jestem już po wymianie pierścieni, tzn. nie ja ale moto ;-) W zeszłym tygodniu odebrałem sprzęta, ale nie nakręciłem jeszcze dużo klocków.

Tak gdzieś ok. 300km dopiero i nie zauważyłem ubytków oleju.

Ale wszystko zostanie zweryfikowane po 1KKM.

Co do odczuć w jeździe, to spadku/przyrostu mocy nie zauważyłem. Moto jeździ tak samo jak przed naprawa.

Jednak potrafi zadymić na siwo i czarno nadal...

Tak jak wcześniej mówili w serwisie po naprawie zalali pełen syntetyk i nie miałem na to wpływu.

Mam nadzieję, że to że nie ubywa mi oleju na bagnecie spowodowane jest skuteczną naprawą, a nie tym że np. dolalii mi jakiś ceramizer czy uszczelniacz do oleju ;-)

 

Pozro i po 1000km dam znać jakie efekty naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Kumpla Fajer 08 zaczal dziwnie glosniej chodzic jakby wycie z silnika, oleju tez bierze. Byl na serwisie (autoryzowany) i caly magnez wyciagneli opilkow z oleju... Stwierdzili ze juz trafili kilka razy podobna sytuacje i silnik po kilku tygodniach stanal... Czeka go teraz rozebranie silnika i znalezienie przyczyny. Dla mnie te silniki to porazka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...