seba13 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Na ten typ łańcucha to nie działa :icon_razz: Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 A to nie lepiej wygotować łańcuch w smarze grafitowym, jak za starych dobrych czasów? :) Lepiej pod warunkiem jazdy na maxa 90kmh jak za starych dobrych czasów :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 ja się toporze, smaruje sprejem za 7zl z lidla co jest jak woda jego zaleta to ze syfu nie ściągą bo jest jak woda, wszędzie wniknie po czym nadmiar zaraz skąpie i jest git, 20tys km zrobilem na TL diable wcielonym co łańcuch nawet jak stoi zużywa i dopiero teraz w miarę się już kwalifikuje do wymiany , fakt ze 3 zębatkę przednią będę już zakładał, jest to did z przebiegiem około 30-35 tys km nie jest zloty. tak ze uważam ze 40 tys na tl to będzie bardzo dobry wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Pytanie. Wymieniłem łańcuch na nowy dida i zębatki i niechciał bym go skopać więc w jak to się dzieje że łańcuch nierówno się rozciąga ? to tylko przez dziury w drodze bo jeśli chodzi o odkręcanie to ile czasu ochronnego mu zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 parę osób stwierdziło że nierówno się wyciąga od za małego luzu. okres ochronny ?? pierwsze słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Nie ma czegos takiego jak nierowne wyciaganie lancucha. Takie zludzenie powoduja ogniwa ktore przestaja plynnie pracowac jesli sie nie dba o lancuch. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) Ja tam niczego innego do smarowania jak olej przekładniowy nie chce. Poprzedni właściciel smarował bel rayem to łańcuch był tak usyfiony, że masakra, robiłem dwa podejścia żeby go domyć z tej mazi, a teraz na nowym zestawie smaruje hipolem i jest git, a że chlapnie to mam to gdzieś, już tak opanowałem smarowanie (co około 300-400 km), że minimalnie chlapnie. Jest git, łańcuch czysty, lekko pracuje, tanie smarowanie - jakbym smarował sprejami to 200 zł na sezon nie moje, wolę sobie za to kupić benzyne. Ale jak ktoś wie lepiej od producenta motocykla i łańcucha i nie ma za bardzo co robić z kasą to nie ma po co na siłę przekonywać. Jeszcze tylko obczaje czy myć łańcuch czy rzadziej smarować (żeby sie nic nie zalepiło za bardzo) i nigdy go nie myć, póki co jedynie wycieram szmatką po smarowaniu (jak odstoi kilka godzin). A stary łańcuch miałem nierówno wyciagnięty też i ogniwa w sumie też jedno tak drugie inaczej się ustawiało może to przez to. Edytowane 9 Maja 2011 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Próbował ktoś smarowania takim olejem http://allegro.pl/olej-do-smarowania-lancucha-pila-spal-i-elek-1l-i1659990168.html Myślę że może mieć dużo lepszą przyczepność od przekładniowego, skoro w piłach daje radę to na motocyklu też powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Nad czym tu gdybać? Sam producent np. DiD zaleca smarować łańcuch olejem 80w90, nawet na kożydm opakowaniu Dida to pisze, testowałem już różne specyfiki do łańcucha i dlamnie najtaniej i najlepiej wychodzi mycie łańcucha w nafcie i smarowanie najzwyklejszym olejem przekladniowym. Smarowanie smarowaniem, ale najważniejsze to dbać o czystość łańcha, nawet najlepsze i najdroższe smary nic nie dadzą jak łańcuch będzie wiecznie usyfiony, bo powstanie na nim pasta ścierna. I odpowiedni naciąg, ja po regulacji zawsze obciążam maksymalnie zawieszenie np. dwoma duzymi kolegami i sprawdzam czy łańcuch nie jest "sztywny" przy max dobitym amortyzatorze łańcuch musi mieć jeszcze mały luz. Dla mnie tyle w temacie... Edytowane 10 Czerwca 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.