lennoxgreen Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 mam pytanko bo koledzy którzy jerzdza dwusówami mówia iz czos w moim silniki jest nie tak posiadam honde crf 450 rok 2004 była serwisowana ma wszystkie nowe czesci takie jak tłok sprzegło w ogóle wszystko w srodku,czy ten szum w silniki nie jest spowodowany np siadajacym łozyskiem na wale bo oni tak sadza próbowałem przysłuchac sie innym silnikom na you tub i kazdy wydaje identyczny szum,czy to normalne dla czterosówa?? koles od którego kupiłem ten motor zapewniał mnie ze wszystko dopilnowałi wymieniał regularnie itd moi koledzy pierwszy raz słuchali dzwieku sinika czterosówa wiec mogą sie mylic.JESLI KTOS COS WIE NAS TEN TEMAT PROSZE O ODPOWIEDZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWIDIUSZ Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 ten szum to łańcuszek rozrządu - to jest takie cos czego kolesie od dwusówów nie widzieli na oczy. A jesli chodzi o łożysko na wale to w 4taktach jest cały czas w kąpieli olejowej - także trudno je zaorać choć jest to możliwe- a w 2taktach smarowane jest przez olej zawarty w mieszance więc - dajesz gazu - smarujesz, zamykasz przepustnice - nie smaryjesz i dlatego łorzyska mają ograniczony przebieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Nie zapominajmy że CRF ma bardzo cienkie ścianki więc tam naprawde "dużo" słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Z silnika 4T zawsze uchodża jakieś smiery itd. To normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 (edytowane) Z silnika 4T zawsze uchodża jakieś smiery itd. To normalne. chyba w suzuki ;) , albo sprzegło w ktm jeśli masz zwykłe łożyska w głowicy, a nie panewki to nie powinno być niczego słychać oprócz cichego gwizdu kół zębatych w innym wypadku trzeba badac rozrząd albo korbe ja kiedys zlekcewazyłem 'cykanie' i w końcu padl mi napinacz rozrządu, mialem fart bo akurat silnik stanął na zamknietych zaworach, ale mogło skończyć się bardzo kiepsko teraz gdy coś usłyszę, od razu rozbieram Edytowane 6 Lipca 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie rozumiem jak można komuś pisać że wszystko jest cacy kiedy się nie słyszało konkretnego silnika, 4T wydaje więcej odgłosów niż 2T bo w 4T jest więcej ruchomych części dodatkowo w 2T mamy 2 razy częściej sów pracy który skutecznie zagłusza inne dźwięki, ale nie zmienia to faktu że bez odsłuchania konkretnego silnika nie da się stwierdzić czy wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 chyba w suzuki ;) , albo sprzegło w ktm jeśli masz zwykłe łożyska w głowicy, a nie panewki to nie powinno być niczego słychać oprócz cichego gwizdu kół zębatych w innym wypadku trzeba badac rozrząd albo korbe ja kiedys zlekcewazyłem 'cykanie' i w końcu padl mi napinacz rozrządu, mialem fart bo akurat silnik stanął na zamknietych zaworach, ale mogło skończyć się bardzo kiepsko teraz gdy coś usłyszę, od razu rozbieram Mam pomału do wymiany łańcuszek rozrządu. Ciekawa jak napieprza w twojej starej XLce napewno nie mniej a wiecej niż w Suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 xlka stara, ale łańcuszek trochę młodszy, więc nic nie napieprza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 "Witki opadajom" Kolego, ja na youtubie bym sie raczej nie opierał....., Jak nie mieliście kontaktu z 4T to podjedź do jakiegoś speca od moto w waszym rejonie niech posłucha - każdy motonita zna przecież jakiegoś dobrego u siebie w okolicach. Odpowiedzi na Twoje pytanie tu nie dostaniesz, zgadzam sie w 100% z qhollumem. Trzeba posłuchać dopiero można coś wyrokować inaczej to sobie można tu o wszystkim co praktycznie może zaszumieć, zadzwonić, zastukać w moto popisać ( a jest w silniku tego troszkę) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Z 4T mają prawo dochodzic rózne inne odgłosy w stosunku do 2T,ale kazdy pracuje inaczej. Nie da sie stwierdzić tak jak juz pisano wyzej, czy cos dolega Twojemu silnikowi, czy tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.