Skocz do zawartości

OWIDIUSZ

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O OWIDIUSZ

  • Urodziny 05/26/1973

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA XR 400 R1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warmińsko-Mazyrskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia OWIDIUSZ

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. mam pytanie do poprzednika -----po co iglica do samej góry ?
  2. rozumiem ze chodzi ci o yamahe dt 80 czyli niezbyt wysilona ważne jest również jak był przeprowadzony remont tzn jaka jest tolerancja tłok cylinder a także czy gładz cylindra była honowana ogólnie sposób sprawdzony to - pierwsze odpalenie bez jazdy chwile na ssaniu potem na wolnych obrotach bez gazu do zagrzania wodyzgasic czekać az ostygnie - drugie odpalenie jaksie zagrzeje kilka razy dodać gazu do srednich obrotów zgasic niech ostygnie - trzecie odpalenie jak sie zagrzeje wsiadać i jechać spoko przez kilka km a następnie 1dociagnąc do maksa 2 tez i chwila spokoju tzn odpuscic ale cały czas jechać i to wsio tak robić cały czas do ok 3 motogodzin
  3. ten szum to łańcuszek rozrządu - to jest takie cos czego kolesie od dwusówów nie widzieli na oczy. A jesli chodzi o łożysko na wale to w 4taktach jest cały czas w kąpieli olejowej - także trudno je zaorać choć jest to możliwe- a w 2taktach smarowane jest przez olej zawarty w mieszance więc - dajesz gazu - smarujesz, zamykasz przepustnice - nie smaryjesz i dlatego łorzyska mają ograniczony przebieg
  4. jak nie ma w fajce to zobacz czy jest na kablu czsem siada opornik który jest w fajce poza tym moze to być wina impulsatora a tak własciwie sciągnij sobie manuala a tam jest napisane i nawet narysowane jak sprawdzić wszystkie obwody [po kolei używajac tylko miernika acha jesli masz tam stacyjke to czasem ona też płata figle
  5. jesli chodzi o ilosc oleju to niestety ale musisz sciągnąć sobie serwisówke z neta a uszczelniacze kupisz na sto procent w OLEKMOTOCYKLE jesli zamierzasz długo jeżdzic sprzętem kup firmy ALL BALLS przeważnie mają dwie sprężynki i trzy wargi
  6. jesli chodzi o tłok, honowanie i takie tam to na pewno ten człowiek ci pomoze http://www.motor-tech.katowice.pl/
  7. odpowiem ci tak - jesli ułamał ci się ząb w zębatce to znaczy iz już dawno nadawała sie na złom, a wraz z ną cały napęd - czyli zębatka tylna i łańcuch wymiana samej zębatki nic ci nie da, ponieważ jesli jeżdzisz motorem w sposób do jakiego został stworzony ( czyli cały czas dzida na maksa) to po 5 motogodzinach zębatki już nie będzie proponuje wymianę całego napędu. Z dośwadczenia polecam łańcuch DID bezoringowy stworzony typowo do motoctossu -ERT2 Zębatki mogą być nieorginalne. Wszystko możesz kupić w firmie np. OLEKMOTOCYKLE albo w LARSSONIE- wsio ryba. Nie zapomnij tez o czyszczeniu łańcucha i smarowaniu po każdej jeżdzie - to znacznie przedłuza jego żywotność acha - łańcuch 520 114 ogniw zębatki 12/49 zębów do smarowania radze smar np biału motul lub castrol odradzam stary olej
  8. Jesli chodzi o ust. stand. to od wartosci podanych przez producenta szybciej dochodzi sie do ustawienia optymalnego. W suzuki rmz 250 w manualu są podane te wartość i ustawienie pod jeżca trwa mniej więcej 5 min ponieważ wystarczy zrobić dwie korekty i już gotowe , natomiast w xr 400 trzeba szukać po omacku. A propos ustawienia spręzyny gdzieś kiedyś wyczytałem że faktycznie japońce ustawiają moto na jeżca około 70 kg i że należy ustawić to do swojej wagi. Jeden obrót na gwińcie to 1,5 kg wagi jeżca ale nie udało mi sie tego nigdzie potwierdzić. jesli ktoś ma szersze wiadomosci w tym zakresie to również proszę o poradzę
  9. Witam wszystkich forumowiczów. Poszukuje informacji na temat ustawienia zawieszenia w hondzie xr 400 z 2001 roku. Posiadam manuala ale nie ma tam nic na ten temat, oprócz ilosci oleju wlanego do lag. Konkretnie chodzi mi ostandartowe ustawienie amortyzatorów na dobicie i odbicie - tzn ile kliknięć .
  10. witam napisz co cie interesuje (jaki dział ) mam taką serwisowke ale jako ksiazke moge zrobic ci foto i przesłac na maila
×
×
  • Dodaj nową pozycję...