odpowiem ci tak - jesli ułamał ci się ząb w zębatce to znaczy iz już dawno nadawała sie na złom, a wraz z ną cały napęd - czyli zębatka tylna i łańcuch
wymiana samej zębatki nic ci nie da, ponieważ jesli jeżdzisz motorem w sposób do jakiego został stworzony ( czyli cały czas dzida na maksa) to po 5 motogodzinach zębatki już nie będzie
proponuje wymianę całego napędu. Z dośwadczenia polecam łańcuch DID bezoringowy stworzony typowo do motoctossu -ERT2 Zębatki mogą być nieorginalne. Wszystko możesz kupić w firmie np. OLEKMOTOCYKLE albo w LARSSONIE- wsio ryba. Nie zapomnij tez o czyszczeniu łańcucha i smarowaniu po każdej jeżdzie - to znacznie przedłuza jego żywotność
acha - łańcuch 520 114 ogniw zębatki 12/49 zębów
do smarowania radze smar np biału motul lub castrol odradzam stary olej