Skocz do zawartości

Rem0veR

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rem0veR

  • Urodziny 04/17/1991

Osobiste

  • Motocykl
    KLR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8418
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowy Targ

Osiągnięcia Rem0veR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. zwykły.. dzisiaj rozbiorę gaźnik podłącze do paliwa i bd ręcznie zamykał iglicę pływakiem i zobaczę czy cieknie jak zamknę na full.
  2. Witam Znowu potrzebuję Waszej pomocy. Otóż mam problem z gaźnikiem (dokładnie z pływakiem i iglicą). Problem polega na tym że paliwo wylewa mi się przez przelew, tak jakby iglica nie tamowała dopływu paliwa do gaźnika. Dzieje się też to podczas jazdy. Natomiast jeśli wleje 2-3l to nic sie nie dzieje. Dzisiaj zatankowałem cały bak i nie mogłem jeździć wgl bo cały czas benzyna sie lała. Więc pytanie: jak wyregulować pływak aby domykał on wystarczająco iglicę?
  3. Witam Znowu potrzebuję Waszej pomocy. Otóż mam problem z gaźnikiem (dokładnie z pływakiem i iglicą). Problem polega na tym że paliwo wylewa mi się przez przelew, tak jakby iglica nie tamowała dopływu paliwa do gaźnika. Dzieje się też to podczas jazdy. Natomiast jeśli wleje 2-3l to nic sie nie dzieje. Dzisiaj zatankowałem cały bak i nie mogłem jeździć wgl bo cały czas benzyna sie lała. Więc pytanie: jak wyregulować pływak aby domykał on wystarczająco iglicę?
  4. Ok bardzo Wam dziękuję Panowie za pomoc. :clap:
  5. Witam Mam problem - nie wiem który pierścień daje się pierwszy. Zrobiłem szlif, kupiłem nowy tłok + pierścienie. Pierścień olejowy założyłem ale na tym się zatrzymałem. Pozostałem 2 pierścienie mają oznaczenia: N100 i 2N100. Ten 2N100 jest cały kwadratowy, a N100 ma 2 boki skośne. Więc który z tych pierścieni powinien być pierwszy (patrząc od góry tłoka). Proszę o szybką pomoc. Pozdrawiam.
  6. Witam. Potrzebuję kilku części do mojego KLR'a 250. Otóż trzeba mi tłok(nad wymiarowy), pierścienie, starter i zawory wydechowe. Szukałem po sklepach internetowych ale nic nie mogłem znaleźć do tego motocykla. Jeśli ktoś wie gdzie moge to dostać to proszę podać link do tegoż sklepu. Z góry dziękuje za pomoc.
  7. Dziękuje bardzo Panowie za odpowiedź. Jak już tu piszę to mam jeszcze pytanko. Gdzie mogę dostać tłok do KLR'a 250 wraz z pierścieniami i sworzniem? Oczywiście chodzi mi o sklep internetowy. Może ktoś się orientuje albo coś. :) I jaka jest tego ewentualnie cena?
  8. Witam Mam małe pytanko. Chciałbym wiedzieć czy różni się czymś zawór wydechowy od ssącego? Chodzi mi dokładnie o skład - czy wydechowy jest jakoś mocniej utwardzony, czy np. ssący można dać na miejsce wydechowego (jeśli mają identyczne wymiary).
  9. No ale na ssących jest inna temperatura niż na wydechowych i nie wiem właśnie czy można tak kombinować :smile: Bo potem mogą być opłakane skutki jeśli takowy zawór np. pęknie pod wpływam zbyt wysokiej temperatury. I dlatego przyszedłem z tym pytaniem tu i czekam na konkretną odpowiedź - tak lub nie. :icon_biggrin: A jeszcze 2 pytanie. Gdzie mogę kupić tłok + pierścienie + sworzeń i jaka bd tego cena?
  10. Witam Mam małe pytanko. Może trochę zboczę z tematu ale czy może mi ktoś powiedzieć czym różni się zawór wydechowy od ssącego? Chodzi mi dokładnie o skład - czy wydechowy jest jakoś mocniej utwardzony, czy np. ssący można dać na miejsce wydechowego (jeśli mają identyczne wymiary).
  11. moglby ktos wrzucic schemat ustawienia walkow balansowych w stosunku do walu poniewaz mam problem z ustawieniem tego :/ prosze o szybka odp
  12. a moglby ktos napisac ile ogniw ma łańcuch rozrządu do tego motorka oraz gdzie mozna go kupic?? prosze o szybka odp pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...