Skocz do zawartości

czy w czterosówach to naormalne


Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanko bo koledzy którzy jerzdza dwusówami mówia iz czos w moim silniki jest nie tak posiadam honde crf 450 rok 2004 była serwisowana ma wszystkie nowe czesci takie jak tłok sprzegło w ogóle wszystko w srodku,czy ten szum w silniki nie jest spowodowany np siadajacym łozyskiem na wale bo oni tak sadza próbowałem przysłuchac sie innym silnikom na you tub i kazdy wydaje identyczny szum,czy to normalne dla czterosówa?? koles od którego kupiłem ten motor zapewniał mnie ze wszystko dopilnowałi wymieniał regularnie itd moi koledzy pierwszy raz słuchali dzwieku sinika czterosówa wiec mogą sie mylic.JESLI KTOS COS WIE NAS TEN TEMAT PROSZE O ODPOWIEDZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ten szum to łańcuszek rozrządu - to jest takie cos czego kolesie od dwusówów nie widzieli na oczy. A jesli chodzi o łożysko na wale to w 4taktach jest cały czas w kąpieli olejowej - także trudno je zaorać choć jest to możliwe- a w 2taktach smarowane jest przez olej zawarty w mieszance więc - dajesz gazu - smarujesz, zamykasz przepustnice - nie smaryjesz i dlatego łorzyska mają ograniczony przebieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z silnika 4T zawsze uchodża jakieś smiery itd. To normalne.

chyba w suzuki ;) , albo sprzegło w ktm

 

jeśli masz zwykłe łożyska w głowicy, a nie panewki to nie powinno być niczego słychać oprócz cichego gwizdu kół zębatych w innym wypadku trzeba badac rozrząd albo korbe

 

ja kiedys zlekcewazyłem 'cykanie' i w końcu padl mi napinacz rozrządu, mialem fart bo akurat silnik stanął na zamknietych zaworach, ale mogło skończyć się bardzo kiepsko

 

teraz gdy coś usłyszę, od razu rozbieram

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak można komuś pisać że wszystko jest cacy kiedy się nie słyszało konkretnego silnika, 4T wydaje więcej odgłosów niż 2T bo w 4T jest więcej ruchomych części dodatkowo w 2T mamy 2 razy częściej sów pracy który skutecznie zagłusza inne dźwięki, ale nie zmienia to faktu że bez odsłuchania konkretnego silnika nie da się stwierdzić czy wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba w suzuki ;) , albo sprzegło w ktm

 

jeśli masz zwykłe łożyska w głowicy, a nie panewki to nie powinno być niczego słychać oprócz cichego gwizdu kół zębatych w innym wypadku trzeba badac rozrząd albo korbe

 

ja kiedys zlekcewazyłem 'cykanie' i w końcu padl mi napinacz rozrządu, mialem fart bo akurat silnik stanął na zamknietych zaworach, ale mogło skończyć się bardzo kiepsko

 

teraz gdy coś usłyszę, od razu rozbieram

 

Mam pomału do wymiany łańcuszek rozrządu.

Ciekawa jak napieprza w twojej starej XLce napewno nie mniej a wiecej niż w Suzuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Witki opadajom"

Kolego, ja na youtubie bym sie raczej nie opierał....., Jak nie mieliście kontaktu z 4T to podjedź do jakiegoś speca od moto w waszym rejonie niech posłucha - każdy motonita zna przecież jakiegoś dobrego u siebie w okolicach. Odpowiedzi na Twoje pytanie tu nie dostaniesz, zgadzam sie w 100% z qhollumem. Trzeba posłuchać dopiero można coś wyrokować inaczej to sobie można tu o wszystkim co praktycznie może zaszumieć, zadzwonić, zastukać w moto popisać ( a jest w silniku tego troszkę)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...