ocio Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Witam mam problem z suzuki dr 500. Motor odpala bez problemu tylko nie przekracza 2,5 tyś/obr ;/ tylko robi wielkie buuuuuuuuuu. a potem szczala z tłumika. Jest nowy orginalny filtr powietrza, gaźnik był regulowany, zapłon też. I dalej nic. Pomużcie bo ja juz nie wiem co mam robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 A jaki kolor ma świeca? zapłon jest tam mechaniczny jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 świeca ma kolor jasno bronzowy. Zapłon jest na łaścuszku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam mam problem z suzuki dr 500. Motor odpala bez problemu tylko nie przekracza 2,5 tyś/obr ;/ tylko robi wielkie buuuuuuuuuu. a potem szczala z tłumika. Jest nowy orginalny filtr powietrza, gaźnik był regulowany, zapłon też. I dalej nic. Pomużcie bo ja juz nie wiem co mam robić. Objawy charakterystyczne dla 2 przypadków: 1. złe działanie zapłonu, w którym możliwe niesprawności to zbyt późny zapłon (czyli brak sprawnie działającego urządzenia regulującego kąt wyprzedzenia zapłonu jeśli jest to zapłon mechaniczny lub nieprawidłowe działanie modułu zapłonowego przy zapłonie elektronicznym), ewentualnie brak zasilania cewki zapłonowej przy pewnych obrotach, za co odpowiadać może niesprawny regulator napięcia lub poluzowany kabelek 2. nieprawidłowe działanie gaźnika (za bogata mieszanka, dziurawa membrana w gaźniku, niewłaściwie ustawiona iglica przepustnicy). Osobiście stawiam na zapłon, ale tu może pomóc tylko dobry elektromechanik lub kolega, który użyczy części ze swego sprawnego motocykla w celu sprawdzenia mn. modułu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Objawy charakterystyczne dla 2 przypadków: 1. złe działanie zapłonu, w którym możliwe niesprawności to zbyt późny zapłon (czyli brak sprawnie działającego urządzenia regulującego kąt wyprzedzenia zapłonu jeśli jest to zapłon mechaniczny lub nieprawidłowe działanie modułu zapłonowego przy zapłonie elektronicznym), ewentualnie brak zasilania cewki zapłonowej przy pewnych obrotach, za co odpowiadać może niesprawny regulator napięcia lub poluzowany kabelek 2. nieprawidłowe działanie gaźnika (za bogata mieszanka, dziurawa membrana w gaźniku, niewłaściwie ustawiona iglica przepustnicy). Osobiście stawiam na zapłon, ale tu może pomóc tylko dobry elektromechanik lub kolega, który użyczy części ze swego sprawnego motocykla w celu sprawdzenia mn. modułu zapłonowego. HD1940 thx za jakies konkrety bo nik mi wiecej nie chciał nic napisać. A jeszcze mam pytanie czy moduł pasował by np. od dr 600 z tych najstarszych. Objawy charakterystyczne dla 2 przypadków: 1. złe działanie zapłonu, w którym możliwe niesprawności to zbyt późny zapłon (czyli brak sprawnie działającego urządzenia regulującego kąt wyprzedzenia zapłonu jeśli jest to zapłon mechaniczny lub nieprawidłowe działanie modułu zapłonowego przy zapłonie elektronicznym), ewentualnie brak zasilania cewki zapłonowej przy pewnych obrotach, za co odpowiadać może niesprawny regulator napięcia lub poluzowany kabelek 2. nieprawidłowe działanie gaźnika (za bogata mieszanka, dziurawa membrana w gaźniku, niewłaściwie ustawiona iglica przepustnicy). Osobiście stawiam na zapłon, ale tu może pomóc tylko dobry elektromechanik lub kolega, który użyczy części ze swego sprawnego motocykla w celu sprawdzenia mn. modułu zapłonowego. HD1940 thx za jakies konkrety bo nik mi wiecej nie chciał nic napisać. A jeszcze mam pytanie czy moduł pasował by np. od dr 600 z tych najstarszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 HD1940 thx za jakies konkrety bo nik mi wiecej nie chciał nic napisać. A jeszcze mam pytanie czy moduł pasował by np. od dr 600 z tych najstarszych. Nie spodziewaj się, że ktokolwiek naprawi ci sprzęt na odległość. ja podałem ci tylko gdzie należało by szukać, jak to zrobić to już musisz sam się nauczyć lub oddać motocykl do dobrego mechanika. Co do modułu to nie wiem czy będzie pasował od innego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Jeśli na końcu jest strzał z rury to znaczy że paliwo dochodzi i jest to raczej problem z iskrą. Napisz kiedy ostatnio wymieniane były świece. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Ja wiem że mi nikt nie naprawi tylko zbieram informacje zeby wiedziec ze co sie zabrać na poczatek. A i jeszcze przy główce ramy przykręcone jest takie pudełko z którego wychodzi 1 kabel. I nie wiem co to jest kondensator czy regulator napięcia. I jeszcze jeden czarno- biały kabel jest odcięty od cwki i nie wiem gdzie on ma iść. Pytam sie bo niechciałym uszkodzic np. modułu przy nieprawidłowym podłączeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 sprawdz czy przepustnica otwiera sie na ful bez zgrzytów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Ocio - ściągnij serwisówkę - tam masz schemat w kolorze opisany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Ocio - ściągnij serwisówkę - tam masz schemat w kolorze opisany No właśnie ze jest problem bo nie moge jej znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A jak nie ma regulatora napięcia to tak się bendzie działo??????? Bo tam nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Kiedy wymieniales swiece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 świeca jest nowa tylko nie jest przeznaczona do tego modelu ale chyba to nie maż takiekiego wielkiego znaczenia. Dzisiaj sprawdziłem moduł i cewke i nic sie nie zmieniło. Kupiłem taż nową świece. Podejźewam ze brak regulatora napięcia ma z tym związk co wy na to???????. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Yo! Wymien swiece na prawidlowa, wkrec i powiedz, czy cos sie zmienilo. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.