czarekmbx Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 witam. dziś pojechałem motorkiem na sąsiednia wioskę i tam zrobiłem z 10 km, motor odpoczął tam z 20 min po czym zabrałem się do domu. w drodze do domu wrzucając czwórkę(ostatni bieg) moto nagle zaczęło spadać z obrotów i słabnąć więc zredukowałem do trójki lecz motor wraz nie miał tej mocy co zawsze miał na trójce. jadąc tak trójką z kilometr zjechałem w poboczną dróżkę odczekałem ok 5 min. po opaleniu silnika motor zachowywał się tak jak powinien czyli poprawnie bez żadnych oznak słabnięcia. Co może być przyczyną tego nagłego spadku mocy :icon_question: Motor to honda mbx 50 chłodzona powietrzem. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Na początek wymień świece, sprawdź drożność kranika i wyczyść gaźnik, możliwe że coś sie przytkało. Lub motorek sie przegrzał i spuchł tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 A świece dedykowane do tego modelu są? Może maja inną ciepłotę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 świeca była jakaś ngk nie pamiętam jaka a teraz założyłem iskre przeczyściłem cały układ paliwowy i wraz to samo się dzieje :evil: . to jak puchnie ten tłok to trzeba go wyjąć i wygotować w oleju bo tak czytałem kiedyś że jak się kupi słabej firmy tłok to on będzie puchł i trzeba go gotować w oleju?? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Człowieku nic nie gotuj w oleju , jak tłok jest słabej jakości to żadne smażenie czy gotowanie nie pomoże .A jak tłok puchnie to raczej sie powinien przycierać . Ja stawiał bym na problemy z paliwem , kranik , poziom paliwa , odpowietrzenie zbiornika niby duperele ale przeważnie od tego sie zaczyna sprawdzanie. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 a gdzie można dostać tłok porządnej firmy do tego moto pod pierwszy szlif :icon_question: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 a gdzie można dostać tłok porządnej firmy do tego moto pod pierwszy szlif :icon_question: olekmotocykle więc przyczyną był puchnący tłok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 sory że dawno sie nie odzywałem ale miałem awarie kompa. nie jestem pewien że to puchnący tłok na 100% ale niby ci to innego miało by być ??? :icon_question: w tym olekmotocykle.pl nie ma tłoku do mojej hondy a przynajmniej ja nie znalazłem :evil: może jakieś polecicie inne stronki co by był tam taki tłok? a i jeszcze czy to może być wina oleju jaki leje do dozownika? olej jest trochę słaby bo to ten orlenowski semisynthetic 2t. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 sory że dawno sie nie odzywałem ale miałem awarie kompa. nie jestem pewien że to puchnący tłok na 100% ale niby ci to innego miało by być ??? :icon_question: w tym olekmotocykle.pl nie ma tłoku do mojej hondy a przynajmniej ja nie znalazłem :evil: może jakieś polecicie inne stronki co by był tam taki tłok? a i jeszcze czy to może być wina oleju jaki leje do dozownika? olej jest trochę słaby bo to ten orlenowski semisynthetic 2t. Napisz do nich albo zadzwoń, na stronie nie ma wszystkiego. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 To na 99% będzie buchnący tłok. Lepiej tak nie jeźdz bo jak zatrze Ci się w cylindrze to koniec. Ale sprawdz, albo sprubój podnieść minimalnie poziom paliwa w komorze pływakowej albo na iglicy. Zrezygnuj z dozownika i rób samemu mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Yo! A wymieniales cos? Wczesniej nie puchl i nagle zaczal? Dziwne by to bylo... A taka prosta przyczyna, jak zatkane odpowietrzenie baku - sprawdzales? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 To na 99% będzie buchnący tłok. Lepiej tak nie jeźdz bo jak zatrze Ci się w cylindrze to koniec. Ale sprawdz, albo sprubój podnieść minimalnie poziom paliwa w komorze pływakowej albo na iglicy. Zrezygnuj z dozownika i rób samemu mieszanke. spróbuje podnieść iglice o jeden ząbek bo przed ty puchnięciem miałem właśnie na drugim ząbku ale wtedt też mi puch tylko rzadziej :evil: A wymieniales cos? Wczesniej nie puchl i nagle zaczal? Dziwne by to bylo... A taka prosta przyczyna, jak zatkane odpowietrzenie baku - sprawdzales? Pzdr nie tego nie sprawdzałem ale za raz pójdę i sprawdzę. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 podniosłem iglice odpowietrzenie baku działa i zobaczymy co to będzie teraz. a i mam pytanie zmierzyłem kompresje i wyszło mi 8 bar jak mam zinterpretować wynik?? tłok do wymiany czy jak?? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 tłoczek ma dość cylinder do zdjęcia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 tłoczek ma dość cylinder do zdjęcia ale komprecha jest słaba tak?? czy z tym że puchnie? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.