Vector Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Witam Zimą zakładałem pady i akcesoryjne koncówki kiery, zrobiłem 2 tys. km - i pady i końcówki luźne. Dokręciłem, zrobiłem 1,5 tys. km, w niedziele w trasie, sprawdzam - znowu luźne :evil: Kumpel proponuje klej do gwintów, poszukałem na Allegro i znalazłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item642841677_loctit...ntow_50_ml.html http://www.allegro.pl/item642218888_loctit...ie_gwintow.html http://www.allegro.pl/item633191647_klej_d...awde_warto.html Jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma z ofertu LOCTITE? Na stronie Henkela żadnych informacji o różnicy między rodzajem 222 i 243 nie znalazłem :icon_rolleyes: Oba wytrzymują do 150C więc chyba powinno być dobrze bo gwint do padów znajduje się przed cylindrami więc odporny na temperaturę musi być. Czy ktoś coś takiego stosował, jak to działa i nie ma problemów? Bardzo proszę o info :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Roznia sie "moca",czyli sila potrzebna do pozniejszego odkrecenia sruby. Ja kupilem kiedys Loctite'a "super mocnego" 270 i w zasadzie jak raz zakrecisz srube z uzyciem tego specyfiku to pozniej baaardzo ciezko ja odkrecic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 243 to jest chyba taki standard, nie za mocny nie za słaby, np do zacisków hamulcowych. Myślę że powinienieś brać właśnie ten, a w sumie jest nie drogo bo ja w sklepie z łożyskami dałem 35zł, ale za 10ml, a tu jest 50 za 29 :icon_evil: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Roznia sie "moca",czyli sila potrzebna do pozniejszego odkrecenia sruby. Ja kupilem kiedys Loctite'a "super mocnego" 270 i w zasadzie jak raz zakrecisz srube z uzyciem tego specyfiku to pozniej baaardzo ciezko ja odkrecic ;) No właśnie... To mnie trochę martwi, bo nie chciałbym mieć później w razie (tfu, tfu!) W problemów i czegoś spartolić przy odkręcaniu... A chyba to było by ryzykowne używać czegoś tak ultra mocnego w miejscu gdzie gwint jest częścią silnika/cylindrów :rolleyes: Zajc a gdzie to mogę dostać? Jakieś miejsce? Leroy? 243 to jest chyba taki standard, nie za mocny nie za słaby, np do zacisków hamulcowych. Myślę że powinienieś brać właśnie ten, a w sumie jest nie drogo bo ja w sklepie z łożyskami dałem 35zł, ale za 10ml, a tu jest 50 za 29 :icon_evil: Zastanawia mnie jedynie fakt czy będzie odpowiedni do tempertaury jaka tam panuje. Jak myślicie da radę? Ile tam może być na max? 100C? A cena taka bo widzisz baba termin ważności jest tylko do stycznia 2010, no chyba, że maja takie krótkie term. waż. Jeszcze sie zastanawiam nad tym CX42, kiedyś miałem z tamtej firmy podróbę wd40 i dawało radę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Ja kupiłem parę lat temu w Intercars. I za małe opakowanie 10 ml zapłaciłem coś koło 5 dych...Ale z drugiej strony jest to bardzo wydajny specyfik. Po kilkulatach nadal nadaje się do użytku, i nadal coś tam chlupie w buteleczce-pomimo że go co jakiś czas używam. Jeżeli chodzi o siłe sklejenia-to przy wykrecaniu śruby z aluminiowych elementów zdarzało mi się wyciągać śrubę z przyklejonymi zwojami gwintowymi. Lepiej chyba użyć czegos w normie, zamiast super mocnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Maja 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Nieco tańsze, mające te same funkcje, odpowiedniki Loctite robi Liquy Molly. Ostatnio przerzuciłem na te produkty serwis, dają radę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zozol Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 przy odkrecaniu 270 pomaga nagrzanie elementu, generalnie ja bez problemu odkrecam bez grzania, wystarczy uzyc mniejszej ilosci kleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armacko Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Lctite 243 jest odpowiednim klejem 270 jest trudnorozbieralne używa się go do np mocowania kół zamachowych w prasach mimośrodowych(sam stosuję w swoich) :bigrazz: a243 jest taki lajtowy więc ni9e powinienes miec problem z odkreceniem ale na początek daj małą ilosc na gwint srubu 2-3 krople juz po takiej ilosci poczujesz efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 LOCTITE 243 jest polecany przez serwisówkę KTM'a na przykład do przykręcania napinacza łańcuszka rozrządu (który znajduje się centralnie na cylindrze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manio Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Witam. Ja osobiście używam THREAD LOCK fimy ProSeal . Za opakowanie 6 ml tylko 16 pln. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Zamówiłem Loctite 243 - mam nadzieję, że da radę :wink: Dzięki za spostrzeżenia :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Miałem zadać pytanie, ale już nie potrzebuję, bo znalazłem dobre źródło. Tym samym polecam: http://www.loctite.pl/plp/content_data/135292_Mechanika_czerwiec_09.pdf. Jest tam opisane jaki specyfik jest do czego, m. in. są opisane środki do zabezpieczania gwintów. Czyli wychodzi na to, że mamy 3 produkty, które stosujemy w zależności od rozmiaru śruby i oczekiwanej siły. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 drutowanie wszystkiego co sie da , a reszte srub na silniku zaje*ac sylikonem , stare i sprawdzone w wyscigach :excl: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Znaczy sie ze smarujesz gwint sruby silikonem i wkrecasz ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A no. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.