Skocz do zawartości

armacko

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O armacko

  • Urodziny 04/10/1980

Osobiste

  • Motocykl
    YZF-R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1021255

Informacje profilowe

  • Skąd
    ŁÓDŹ

Osiągnięcia armacko

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ŁÓDŹ GDAŃSKA8 TEL:42 633-37-43 NAPRAWIAMY PROFESJONALNIE OBUWIE MOTOCYKLOWE SPORTOWE W ZAKRESIE SZYCIE WYMIANA EKSPRESÓW RZEPY DO CRUISERÓW FLEKI ZELÓWKI SZYCIE WKŁADKI ORAZ OBUWIE CODZIENNE SERDECZNIE ZAPRASZAMY! :cool:
  2. W Mercedesie w211 nowa wersja okulara pozycje i mijania są oddzielnie wysiadły pozycje w aso jedna pozycja 50 zeta + wymiana nie dotykam sam bo obok ksenony nie chcę ryzykowac jebudniecia 500 metrów dalej u elektryka oba z wymianą 10 zeta :banghead: no w wacka lecą?
  3. te opony są chyba wycofane pozostaje zmiana felg ewentualnie upchąc rozmiar większe lub mniejsze
  4. 5-latki na seju to nie powód do strachu tym bardziej ze jezdzi kobitka :icon_twisted: ja mam w przyczepce towarowej opony z 88 i dają rade nawet pod 1toną jezdze w tedy delikatnie do 40 50 kmh ale dają rade więc wydatek wtwoim przypadku jest zbędnikiem
  5. kolego filipr w naszym panstwie za nowe opony uważa sie sztuki do 36 mies. więc jesli ktos sprzedaje tylko do 18 mies to chyba lepiej poza tym nie wszyscy wysyłają gratis a oszczednosc 20 zeta na oponie i wydznie 30 na DHL to ciut głupota. :bigrazz: oczywiscie mam na mysli zakup całego kompletu tylko w tedy wysyłka gratis i dobra cena
  6. Najlepsze obecnie to opony.com . Kupiłem u nich 2 komplety dunlop i toyo (oba komplety do mercedesów) jestem zajestrasznie zadowolony dostawa gratis nie uszkodzone tel do dostawcy i mozliwa płatnosc przy odbiorze sami piszą na stronie ze jak uszkodzenie to nie odbierac i nowe na ich koszt(dostawa powtórna) teraz biorę u nich zimówki nokiany(dobra cena) a i opony nie sa starsze niż 18 mies
  7. Ja mam garage pod domem wym 4x11 powiem tak 2xmerc w211 + yzf r6 + 2rowery dorosłe 1 dziecięcy i masa kluczy i innych pierdół i pod wszystkim kanał mam jeszcze takie do wozenia przyczepiki towarowej to sie przydaje i nie ma wcale scisku. ale jesli masz mozliwosci i kasa to buduj jak największy
  8. kolego Dawid125 w modelu 210 211 212 alarmy były i sa montowane firmowo ale doradzam załozenie dodatkowego ja w211 mam całkowite odłączenie wszystkiego + bbs czayli blokada chamulców i nie ma zmiłuj przy probie kradzierzy a u ojca tez 211 jest tez odłączenie wszystkiego + powiadomienie na telefon. są to alarmy z 2 dodatkowymi aku i osobna sciezką (cała wiązka kabli osobno i całkowicie odseparowana od fabryki) to daje większą pewnosc mieszkam a w miescie lodzi a larmy montowane w gdyni tam są najlepsi fachmani
  9. I tak nie minie cię mechanik sam tego nie wyczyscisz niestety pare stówek cie zaboli w przypadku masła przed wlaniem nowego oleju trza dobrze wyfczyscic cobys po chwili nie miał tego samego sprawdzenie odmy odpowietrzenia i szczelnosci układu chłodzącego jest chyba oczywiste. powodzenia
  10. to o czym panowie piszecie to jest WSIOWY TJUNING!!!!! ludzie po jaką cholere to montowac oslepiacie innych niszczycie klosze i lustrzanki reflektorów przystosowane do innych temp. pracy nie swiecicie zgodnie z jakimikolwiek normami to nawet przeglądu na diagnostycznej nie dostanie. mowisz ze badziewia nie kupujesz jesli nie kupiułes oryginałów do swego auta to masz ZENONY!!!
  11. człowieku jedz wymien zapłacisz po 10 zeta za ładniejszy lub po 5 zeta za zwykły wentyl + ewentualne wywarzenie i po sprawie za wszystko jakies 60 80 zeta i po sprawie. stary 11 lat na wentlach :buttrock:
  12. no to wymien szczotki i ewentualnie regulator (komplet) do tico pewnie smieszna kasa 100-150 zeta razem koszta zadne a jesli to nie pomoze to znakiem tego ze aku na 4 dni max :biggrin:
  13. po pierwsze za taką usługę to na pewno dobrze zapłacisz :bigrazz: Co do samego wykonania to jedynym wyjsciem jest zrobienie tego wieloklinu metodą odtworzeniową. A to oznacza ze potrzebne do wykonania będzie tzw. DTR(dokumentacja techniczno rozruchowa) ale warsztatówka ze wszystkimi wymiarami luzami + hrc materiału prawdopodobie utwardzanie powiezchniowe (indukcja) no i najwazniejsze rodzaj materiału uzyty do wykonania cz NC czy 50HSA czy jakas do nawęglania i obróbki cieplnej? jasne mozesz próbowac bez tego ale nie warta wtedy skórka wyprawki gdyz po zmontowaniu moze radosnie zrobic pierdu lub kompletnie nie spełniać warunków pracy. jesli koniecznie się uprzesz to należało by szukac po warsztatach zajmujących się remontami maszyn typu praszy automaty tokarskie frezarki itp. tyylko taki warsztat zapewni nalęzytą dokładnosc wykonaniai nie bedziesz ganiał od juzka do zdzisia (bo ja wytocze a kto s musi to wyfrezowac inny hart kto inny szlif itp) najlepiej poszukaj na 4metal pl. albo podobnych branżowych. jest tez spora szansa że jakis warsztat się tego podejmie i bedzie grało :biggrin:
  14. Do alu to polerka ręczna jak nie robiłes nigdy kątówką lub wiertarką to wiecej spitolisz niż polepszysz. na rynku dostępne są specjalnę ko0stki(prostokątne ni to gumy ni gąbki) do polerki alu o róznej gradacji. Ewentualnie papier scierny miałki + pasta z serii K2. I jechane
  15. Lctite 243 jest odpowiednim klejem 270 jest trudnorozbieralne używa się go do np mocowania kół zamachowych w prasach mimośrodowych(sam stosuję w swoich) :bigrazz: a243 jest taki lajtowy więc ni9e powinienes miec problem z odkreceniem ale na początek daj małą ilosc na gwint srubu 2-3 krople juz po takiej ilosci poczujesz efekt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...