czaplun Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 witam wszystkich mam maly problem dotyczacy mojego motorku.Posiadam r1 2005r i problem dotyczy tak jakby braku mocy w dolnym zakresie obrotow mianowicie chodzi o to zeby postawic ja na kolo z gazu na 1 biegu musze jechac jakies 80km/h cos kolo 7,8 tys obrotow a nie wydaje mi sie zyby bylo to naturalne i wg mnie powinno to sie predzej zbierac co moze byc tego powodem gdzie szukac usterki pozdrawiam i dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Kominy fabryczne czy przelotowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Ten model R1 ma bardzo dlugi pierwszy bieg,do 160 km/h, i za bardzo nic sie nie dzieje ponizej 8 tys obr/min na fabrycznych ustawieniach wtrysku i z fabrycznym kolektorem i tlumikami. Zmiana na przelotowe nic nie da poniewaz EXUP jest zaprogramowany tak a nie inaczaj. Takze to co odczowasz jest jak najbardziej normalne. Jedyna skuteczna metoda na polepszenie zakresu ponizej 8 tys obr/min w tym motocyklu to zalozenie pelnego wydech i odpowiednio zastrojony Power Commander.Nie jest to operacja bynajmniej tania,szkoda tez troszeczke wyrzucac fabryczny kolektor poniewaz jest z tytanu i ladnie wyglada,ale rezultat koncowy to bardzo polepszona charakterystyka silnika. 2004-2006 R1 z takimi przerobkami ciagnie jak lokomotywa od 4500 obr/min do odciecia,tj 14250 obr/min,zupelnie inny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaplun Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 wydechy mam leo vince lacznie z ta pucha rozdzielajaca ale bez kolektorow co do power comandera to mowia ze skraca zywotnosc silnika i takie tam chce jeszcze wsadzic filtr k/n i cos pogrzebac przy skladzie mieszanki paliwa ale nei wiem czy to cos pomoze .Co do tego ze ma pierwszy bieg dlugito wiem bo wyczytalem kiedys na necie ze podchodzi pod 180 to nie wierzylem i sprawdzilem i do odciecia wyszlo 178 ale wydaje mi sie ze z gazu powinna sie juz wbijac przy okolo 50 a nie ze musze ja tyle krecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Liter za mało? Kup dwa litry :P Tak na serio. Uświadom sobie przy jakich obrotach uzyskujesz duży moment obrotowy, który pozwoli Ci wyrwać na koło. Nie ma mocnych to jest szpej, trza kręcić wysoko, aby mieć użyteczne obroty. Ja bym się nie przejmował skrócenie życia silnika przez PC, lecz przez gumowanie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaplun Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 tak tylko zeby mnie suzuki k7 750 nie wspominajac jak mu na gume szybko wchodzi a to tez silnik wysokoobrotowy brala spod swiatel to chyba cos nie taki troche trwa zanim ja dojde mam mechanika zaprzyjaznionego z yamachy i tez mowi ze nie jest to ok tylko teraz maja taki zapierdziel ze ciezko mu znalesc czas zeby tam zajrzal ale mam nadzieje ze to nastapi w tym tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Taka charakterystyka silnika. Dlatego też R1 z tych roczników była tak krytykowana za silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 tak tylko zeby mnie suzuki k7 750 nie wspominajac jak mu na gume szybko wchodzi a to tez silnik wysokoobrotowy brala spod swiatel to chyba cos nie taki troche trwa zanim ja dojde mam mechanika zaprzyjaznionego z yamachy i tez mowi ze nie jest to ok tylko teraz maja taki zapierdziel ze ciezko mu znalesc czas zeby tam zajrzal ale mam nadzieje ze to nastapi w tym tygodniu A jakieś zasady inetrpunkcji :icon_question: :icon_exclaim: Bo czytam ten tekst jak pięciolatka... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 wydechy mam leo vince lacznie z ta pucha rozdzielajaca ale bez kolektorow co do power comandera to mowia ze skraca zywotnosc silnika i takie tam chce jeszcze wsadzic filtr k/n i cos pogrzebac przy skladzie mieszanki paliwa ale nei wiem czy to cos pomoze .Co do tego ze ma pierwszy bieg dlugito wiem bo wyczytalem kiedys na necie ze podchodzi pod 180 to nie wierzylem i sprawdzilem i do odciecia wyszlo 178 ale wydaje mi sie ze z gazu powinna sie juz wbijac przy okolo 50 a nie ze musze ja tyle krecic zmien sobie zetatki na -1+2 duzo to daje i przy 10.000obr/ min sama na plecy leci :icon_twisted: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 tak tylko zeby mnie suzuki k7 750 nie wspominajac jak mu na gume szybko wchodzi a to tez silnik wysokoobrotowy brala spod swiatel to chyba cos nie taki troche trwa zanim ja dojde mam mechanika zaprzyjaznionego z yamachy i tez mowi ze nie jest to ok tylko teraz maja taki zapierdziel ze ciezko mu znalesc czas zeby tam zajrzal ale mam nadzieje ze to nastapi w tym tygodniu Hmmm, może jeździć nie umiesz? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 A jakieś zasady inetrpunkcji :icon_question: :icon_exclaim: Bo czytam ten tekst jak pięciolatka... :banghead: I nie tylko interpunkcji bo znajomość szeroko pojętego motocyklizmu jak widać znikoma. Wieje dresem na erłanie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 co do power comandera to mowia ze skraca zywotnosc silnika i takie tam Powiedzal kto ? Litosci :icon_rolleyes: +1 na zmiane przelozen tak jak szramer napisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 witam wszystkich mam maly problem dotyczacy mojego motorku.Posiadam r1 2005r i problem dotyczy tak jakby braku mocy w dolnym zakresie obrotow mianowicie chodzi o to zeby postawic ja na kolo z gazu na 1 biegu musze jechac jakies 80km/h cos kolo 7,8 tys obrotow a nie wydaje mi sie zyby bylo to naturalne i wg mnie powinno to sie predzej zbierac co moze byc tego powodem gdzie szukac usterki pozdrawiam i dziekuje za pomoc Kup se V-ke :icon_razz: A tak serio, to wina przełożenia. W tych modelach dopiero od ok. 7000 zaczyna się coś dziać. Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dokładnie. Jak Ci za słaba na w niskim zakresie obrotów to zmień przełozenia. A poza tym to kto szarpie sciga na gume z 1...Jak juz musisz to sprzegłem sobie pomóż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 To ta nowa R1 to większy grat niż stara fzr 1000?, którą z 4tyś obr już można bylo podrzucic na koło? Może to jednak brak techniki? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.