Skocz do zawartości

slaba r1


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam maly problem dotyczacy mojego motorku.Posiadam r1 2005r i problem dotyczy tak jakby braku mocy w dolnym zakresie obrotow mianowicie chodzi o to zeby postawic ja na kolo z gazu na 1 biegu musze jechac jakies 80km/h cos kolo 7,8 tys obrotow a nie wydaje mi sie zyby bylo to naturalne i wg mnie powinno to sie predzej zbierac co moze byc tego powodem gdzie szukac usterki pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model R1 ma bardzo dlugi pierwszy bieg,do 160 km/h, i za bardzo nic sie nie dzieje ponizej 8 tys obr/min na fabrycznych ustawieniach wtrysku i z fabrycznym kolektorem i tlumikami.

Zmiana na przelotowe nic nie da poniewaz EXUP jest zaprogramowany tak a nie inaczaj.

Takze to co odczowasz jest jak najbardziej normalne.

Jedyna skuteczna metoda na polepszenie zakresu ponizej 8 tys obr/min w tym motocyklu to zalozenie pelnego wydech i odpowiednio zastrojony Power Commander.Nie jest to operacja bynajmniej tania,szkoda tez troszeczke wyrzucac fabryczny kolektor poniewaz jest z tytanu i ladnie wyglada,ale rezultat koncowy to bardzo polepszona charakterystyka silnika.

2004-2006 R1 z takimi przerobkami ciagnie jak lokomotywa od 4500 obr/min do odciecia,tj 14250 obr/min,zupelnie inny motocykl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydechy mam leo vince lacznie z ta pucha rozdzielajaca ale bez kolektorow co do power comandera to mowia ze skraca zywotnosc silnika i takie tam chce jeszcze wsadzic filtr k/n i cos pogrzebac przy skladzie mieszanki paliwa ale nei wiem czy to cos pomoze .Co do tego ze ma pierwszy bieg dlugito wiem bo wyczytalem kiedys na necie ze podchodzi pod 180 to nie wierzylem i sprawdzilem i do odciecia wyszlo 178 ale wydaje mi sie ze z gazu powinna sie juz wbijac przy okolo 50 a nie ze musze ja tyle krecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liter za mało? Kup dwa litry :P

 

Tak na serio. Uświadom sobie przy jakich obrotach uzyskujesz duży moment obrotowy, który pozwoli Ci wyrwać na koło. Nie ma mocnych to jest szpej, trza kręcić wysoko, aby mieć użyteczne obroty.

Ja bym się nie przejmował skrócenie życia silnika przez PC, lecz przez gumowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko zeby mnie suzuki k7 750 nie wspominajac jak mu na gume szybko wchodzi a to tez silnik wysokoobrotowy brala spod swiatel to chyba cos nie taki troche trwa zanim ja dojde mam mechanika zaprzyjaznionego z yamachy i tez mowi ze nie jest to ok tylko teraz maja taki zapierdziel ze ciezko mu znalesc czas zeby tam zajrzal ale mam nadzieje ze to nastapi w tym tygodniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko zeby mnie suzuki k7 750 nie wspominajac jak mu na gume szybko wchodzi a to tez silnik wysokoobrotowy brala spod swiatel to chyba cos nie taki troche trwa zanim ja dojde mam mechanika zaprzyjaznionego z yamachy i tez mowi ze nie jest to ok tylko teraz maja taki zapierdziel ze ciezko mu znalesc czas zeby tam zajrzal ale mam nadzieje ze to nastapi w tym tygodniu

 

A jakieś zasady inetrpunkcji :icon_question: :icon_exclaim:

Bo czytam ten tekst jak pięciolatka... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydechy mam leo vince lacznie z ta pucha rozdzielajaca ale bez kolektorow co do power comandera to mowia ze skraca zywotnosc silnika i takie tam chce jeszcze wsadzic filtr k/n i cos pogrzebac przy skladzie mieszanki paliwa ale nei wiem czy to cos pomoze .Co do tego ze ma pierwszy bieg dlugito wiem bo wyczytalem kiedys na necie ze podchodzi pod 180 to nie wierzylem i sprawdzilem i do odciecia wyszlo 178 ale wydaje mi sie ze z gazu powinna sie juz wbijac przy okolo 50 a nie ze musze ja tyle krecic

zmien sobie zetatki na -1+2 duzo to daje i przy 10.000obr/ min sama na plecy leci :icon_twisted:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko zeby mnie suzuki k7 750 nie wspominajac jak mu na gume szybko wchodzi a to tez silnik wysokoobrotowy brala spod swiatel to chyba cos nie taki troche trwa zanim ja dojde mam mechanika zaprzyjaznionego z yamachy i tez mowi ze nie jest to ok tylko teraz maja taki zapierdziel ze ciezko mu znalesc czas zeby tam zajrzal ale mam nadzieje ze to nastapi w tym tygodniu

 

Hmmm, może jeździć nie umiesz?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam maly problem dotyczacy mojego motorku.Posiadam r1 2005r i problem dotyczy tak jakby braku mocy w dolnym zakresie obrotow mianowicie chodzi o to zeby postawic ja na kolo z gazu na 1 biegu musze jechac jakies 80km/h cos kolo 7,8 tys obrotow a nie wydaje mi sie zyby bylo to naturalne i wg mnie powinno to sie predzej zbierac co moze byc tego powodem gdzie szukac usterki pozdrawiam i dziekuje za pomoc

 

 

Kup se V-ke :icon_razz:

 

A tak serio, to wina przełożenia. W tych modelach dopiero od ok. 7000 zaczyna się coś dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ta nowa R1 to większy grat niż stara fzr 1000?, którą z 4tyś obr już można bylo podrzucic na koło? Może to jednak brak techniki?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...