harder Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Ja wymieniam olej raz w roku (mniej niż 5 tys. km) razem z filtrem. polecam oleje 15W50 półsyntetyki np. Agip TEC 4T albo Shell Advance VSX 4T. To ja wspominałem, że silnik wymaga troskliwej opieki. Miałem na myśli specyfikę budowy silnika Ducati czyli rozrząd desmo, który nie może być ustawiony byle jak, albo co gorsza nie kontrolowany wcale. Paski rozrządu nie mają samoregulatorów, dlatego dość często trzeba kontrolować ich napięcie. Fabryka zaleca wymianę co 20 tys. km. lub co dwa lata. Te silniki nie znoszą też katowania kiedy nie są dobrze nagrzane. Reszta to w zasadzie tak samo jak innych motocykli 4T. Jak nie będziesz czegoś wiedział to polecam użyć też szukajki w dziale mechaniki. To naprawdę potęga wiedzy. Jeśli znajdziesz miesiąc wolnego :bigrazz: to przeczytaj wątek Ducati-ogólna dyskusja. Tutaj ciekawa stronka a w niej bardzo dużo innych linków Edytowane 4 Stycznia 2010 przez harder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Proszę, kolejny właściciel Hefalumpa:) Z tym luzem mam identycznie (przebieg 44tyś autentyczny), cholera drażni mnie to strasznie. Przypuszczam że może być lekko zużyty kosz sprzęgłowy po prostu i dlatego tak się dzieje, aczkolwiek nie ma nigdy problemu ciągnącego sprzęgła co powinno niby wtedy wystąpić... Z tego co pisza to skrzynia duca jest po prostu "straight cut" i troche topornie działa. Dla porównania mam Inazume i tam luz jest zawsze, więc pozostaje sie przyzwyczaić i zawsze wrzucać luz jak moto się toczy jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Czyli po zatrzymaniu moto na dwójce nie można jej wykleszczyć, czy dźwignia lata od jedynki do dwójki i nie można znaleźć luzu? U mnie nie ma tej dolegliwości, a kosz sprzęgłowy goni resztkami sił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Tak jak napisałeś przeskakuje z 2 na 1 i odwrotnie. To musi być skrzynia. Ja mam w swojej autentyczny 23200km więc kosz sprzęgłowy masz jeszcze w porządku..? :P Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 więc kosz sprzęgłowy masz jeszcze w porządku..? :P Częściowo :bigrazz: bo część wewnętrzną, tą piastę przykręcaną do wałka, poprzedni właściciel wymieniał, ale kosz i tarcze mam już mocno wybite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Tak jak napisałeś przeskakuje z 2 na 1 i odwrotnie. To musi być skrzynia. Ja mam w swojej autentyczny 23200km więc kosz sprzęgłowy masz jeszcze w porządku..? :P Widać zaspany już byłem. 1100 km za kółkiem zrobiło swoje. :icon_eek: Napisałem ''masz'', a chciałem napisać ''mam'' :clap: . No nic mniejsza z tym. Co do oleju Przy wymianie na nowy zdecyduje się raczej na Agip. 40zł. za litr wydaje mi się za dużo. 27 jest do przyjęcia. :flesje: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Do mojego słonia też zaleję agipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 harder, zauważ że Ty tak jak i ja masz suche sprzęgło, a Oni mokre więc zachowanie skrzyni jest diametralnie różne a jednak jak już wcześniej napisałem mam podobne zajścia z tym luzem aczkolwiek nie jest to u mnie jakimś dokuczliwym problemem, tak więc obstaję przy tym że w dukatach taka skrzynia po prostu jest. Na marginesie dodam że biegi wchodzą jak w masełko a w górę przeważnie bez sprzęgała. pozdrawiam hose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam. Przy regeneracji zawieszenia, pomyślałem o zamontowaniu błotnika typowo endurowego, typu : http://www.forumromanum.de/member/gallery/...9425-seite.html lub http://www.forumromanum.de/member/gallery/...957-franky.html . Mam problem z jego dobraniem. Orientuje się ktoś może od jakiego moto można spasować taki błotnik, co by to ładnie wyglądał, a zarazem nie zawadzał o chłodnicę? Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Niestety nie wiem, jaki będzie pasował na 100 %. Obawiam się, że bez przymiarki może być ciężko. Musisz szukać błotnika z otworami przelotowymi na chłodnicę (ale to chyba wiesz). Moto od których błotniki można by importować to suzuki serii dr, yamahy xt, cagiva t4, w12/16. Tylko, że te błotniki mają kształt dopasowany do kół 21" a my mamy 19". Chociaż można spróbować dopasować od małych crossówek (80-85 ccm)z kołami 19" z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Zaświtało mi ze do enduro mozna kupić krótsze przednie błotniki o trochę innym profilu, dedykowane do Supermoto na 17 calowej oponie. Zwykłe błotniki enduro powyżej 110-120 zaczynają łopotać. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Właśnie byłem nastawiony najbardziej na błotnik od Suzi DR. Z linków, które wcześniej podałem coś skojarzyłem, że gość spasował od KTM Supermoto. Ja tam prędkości ponad 110, 120 rzadko rozwijam, ale myśląc przyszłościowo, trzeba zamontować coś dobrego. :icon_mrgreen: Nic, dorwie się coś to trzeba będzie przymierzyć. Poza tym, chciałem zamontować taki chlapacz, jaki tu http://picasaweb.google.pl/cezary.korsieko...078388986331938 gościu w Afryce Twin. Nie dawno synchronizowałem gaźniki. Na samym błotniku tak napierdziela błoto na silnik, że nie mogłem znaleźć śruby od wolnych obrotów i synchro. :icon_eek: Nawet gaziorów nie mogłem zbytnio domyć. Będę lukał coś od DRy, XT czy CGV W16. Dzięki za nakierowanie.! :flesje: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jeszcze Yamaha ttr ma dość dobrze wyprofilowany błotnik, ale supermoto będzie jednak lepszym pomysłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Panowie gdyby był ktoś zainteresowany powstało niedawno forum CGV. Póki co rozkręca się i szału tam nie ma, ale myślę, że jakoś z czasem coś z tego wyjdzie. :icon_arrow: http://www.forumcagiva.fora.pl/ Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaznos Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 witam równiez mam cagive ale 650 miałeś juz jakies problemy z maszyną ?ja mam od dłurzszego czasu problem z ladowaniem i nikt mi pomóc nie moze,a z czesciami tez mam problem.pozdrawiam dominik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.